Takip et
Duygu YILMAZ ERGÜL
Duygu YILMAZ ERGÜL
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin Belirlenmesi: Çoklu Durum Çalışması
D Yılmaz
Gazi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
82014
Development and Validation of the Teachers’ Digital Competence Scale (TDiCoS)
DY Ergül, MF TAŞAR
Journal of Learning and Teaching in Digital Age 8 (1), 148-160, 2023
32023
Dönüştürücü öğrenme ortamında fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimi
D YILMAZ-ERGÜL
Gazi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
22020
Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in Physics Education
MF Taşar, D Yılmaz Ergül
The International Handbook of Physics Education Research: Teaching Physics …, 2023
12023
Eliciting Prospective Science Teachers’ Teaching Orientations by Using a Card Sorting Activity
D Yılmaz Ergül, MF Taşar
Action Research and Innovation in Science Education 3 (2), 27-37, 2020
12020
STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları
D YILMAZ ERGÜL, M IRMAK, H YANIŞ KELLECİ
Vizetek, 2023
2023
TPACK in Physics Education
MF TAŞAR, D YILMAZ-ERGÜL
15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, 2023
2023
Rationales for the Strategies Used by Science Teachers While Teaching 'Variables That Affect the Brightness of a Light Bulb
Ş IRMAK, D YILMAZ-ERGÜL, E YALVAÇ-ERTUĞRUL
15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, 2023
2023
Science Teaching Orientations of Pre-Service Teachers in a Transformative Learning Environment
D YILMAZ-ERGÜL, MF TAŞAR
15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, 2023
2023
The Influence of History of Science Supported Activities on University Students’ Nature of Science Beliefs
U KANLI, D YILMAZ ERGÜL, H YANIŞ KELLECİ, Hİ KOŞTUR
15th Biennial Conference of the European Science Education Research …, 2023
2023
Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması
D Yılmaz Ergül, M Taşar
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (3), 2022
2022
Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması
DY ERGÜL, M TAŞAR
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (3), 2037-2080, 2022
2022
Fen Öğretiminde Teknopedagojik Yaklaşım
M IRMAK, D YILMAZ ERGÜL
Anı Yayıncılık, 2021
2021
Fen Bilimleri Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Organ Diseksiyonu Tekniğine Yönelik Görüşleri
D YILMAZ ERGÜL, N YENİKALAYCI
2016
Changes in physics teachers’ cognitive structures about using educational animations and simulations
ML Irmak, Meltem, Yılmaz, Duygu, Ercan, Jale, Şentürk, MF Taşar
ESERA, 2445-2451, 2016
2016
Physics Teachers Development of Technology Pedagogy and Content Knowledge A Mixed Methods Study
M TAŞAR, J ERCAN, M ŞENTÜRK, D YILMAZ, M IRMAK
2015
Examining physics teachers’ technological pedagogical content knowledge after a professional development program: Multiple case study
M ŞENTÜRK, M IRMAK, J ERCAN, D YILMAZ, M TAŞAR
2015
The VOPLE Project
M TAŞAR, M ŞENTÜRK, D YILMAZ, J ERCAN, M IRMAK, M UŞAK
2015
Examining a teacher’s integration of animations and simulations in physics teaching after professional development program
J Ercan, D Yılmaz, M Şentürk, Merve Lütfiye, Irmak, MF Taşar
AERA, 2015
2015
Determining technological pedagogical content knowledge: multiple case study
D YILMAZ ERGÜL, M TAŞAR
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20