Bazi Değişkenler Açisindan Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri Y Kayabaşı Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (20), 191-212, 2008 | 323 | 2008 |
Sanal gerçeklik ve eğitim amaçli kullanilmasi Y KAYABAŞI Turkish Online 4 (3), 151-166, 2002 | 263 | 2002 |
Öğretmenlerin tükenmişlik düzeyi ile sınıf yönetiminde kullandıkları disiplin modelleri arasındaki ilişki N Cemaloğlu, Y Kayabaşı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 123-155, 2007 | 170 | 2007 |
Ders kitabı ve eğitimdeki önemi N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı Nobel, 2001 | 154 | 2001 |
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi stratejilerine yönelik görüşleri M Çakmak, Y Kayabaşı, L Ercan Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 53-64, 2008 | 108 | 2008 |
Öğretmenlerin hizmet içi eğitimde yetiştirilmesinin önemi ve esasları Y KAYABAŞI Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 12 (2), 2008 | 97 | 2008 |
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ İLE BUNLARI TERCİH ETME NEDENLERİ Y Kayabaşı Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (27), 45-65, 2012 | 44 | 2012 |
Öğretmen adaylarının davranışlarının demokratik sınıf ortamı açısından değerlendirilmesi Y Kayabaşı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 525-549, 2011 | 34 | 2011 |
ÖĞRETMENLERİN SINIFLARINDA KULLANDIKLARI DİSİPLİN MODELLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ Y Kayabaşı, N Cemaloğlu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 149-170, 2007 | 26 | 2007 |
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji bilimine ve dersine yönelik tutum ölçeği: geçerlik ve güvenirlik analizi AD ATİK, Y KAYABAŞI, E YAĞCI, F ÜNLÜ ERKOÇ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (36), 1-18, 2015 | 25 | 2015 |
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi" Işık" Ünitesinde Teknoloji Destekli Öğret E Benli, Y Kayabaşı, M Sarıkaya Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 733-760, 2012 | 23 | 2012 |
Sınıf yönetimi kavramının sınıfta disiplin sağlamadan farklı yanları ve temel özellikleri Y KAYABAŞI Pegem A Yayıncılık, 2017 | 22 | 2017 |
Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarinin İletişim Becerilerinin Farkli Değişkenler Açisindan İncelenmesi Y KAYABAŞI, SA AKCENGİZ Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014 | 21 | 2014 |
Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri Y KAYABAŞI Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) 8 (4), 2019 | 19 | 2019 |
ÖĞRETİMİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE GÜNCEL SORUNLAR VE SİSTEMDE YAPILMASI MÜMKÜN DÜZELTMELER Y Kayabaşı Kastamonu Education Journal 15 (2), 537-548, 2007 | 19 | 2007 |
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini seçme nedenlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi M Çakmak, Y Kayabaşı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 1-10, 2017 | 17 | 2017 |
Learning and teaching C Akdeniz, H Bacanlı, E Baysen, M Çakmak, N Doğruer, B Erişti, R Eyyam, ... Ankara: Çözüm Eğitim Yayıncılık, 2016 | 17 | 2016 |
Öğrenme öğretme sürecinde öğretmenlerin kullandıkları motivasyon stratejileri konusunda öğretmen adaylarının görüşleri M ÇAKMAK, Y KAYABAŞI Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 41 (1), 2008 | 12 | 2008 |
The level of burnout of teachers (the assessments in terms of some variations) Y Kayabaşı Social Sciences Journal 20, 191-212, 2008 | 11 | 2008 |
Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu. Ankara: Nobel Yayınevi, 2001 | 11 | 2001 |