Mikail Batu
Mikail Batu
ege.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
BaşlıkAlıntı yapanlarYıl
YENİ BİR İLETİŞİM ORTAMI OLARAK SOSYAL MEDYA: EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
Z Vural, M Bat
Journal of Yasar University 5 (20), 2010
520*2010
Dijital platformda sosyal medyanın stratejik kurumsal iletişime etkisi
M Bat
Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Anabilim Dalı …, 2012
162012
Sosyal Medyada Kurumsal Kriz Yönetimi: Onur Air Örneği
BAT Mikail, ÇT Yurtseven
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 2 (3), 2014
132014
Kurumsal iletişim
ZB Vural, M Bat
İstanbul: İletişim Yayınları, 2013
122013
Siyasal seçim kampanyalarında yeni iletişim teknolojileri ve blog kullanımı: 2008 Amerika başkanlık seçimlerine yönelik karşılaştırmalı bir analiz
Z Vural, M Bat
Journal of Yaşar University 4 (16), 2745-2778, 2009
122009
Siyasal Seçim Kampanyalarında Yeni İletişim Teknolojileri ve Blog Kullanımı: 2008 Amerika Başkanlık Seçimlerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz
ZB Akıncı Vural, M Bat
Journal Of Yaşar University 4 (16), 2745-2778, 2009
92009
Yeni Bir Medya Olarak Sosyal Medyanın Genel Çerçevesi. Z. Beril Akıncı Vural
M Bat
Dijital Panorama: Bilgi İletişim Teknolojilerinde Son Gündem, 100-126, 2014
62014
Şirketler için rekabette sanal farkındalık: Arama motoru pazarlaması
N Başok Yurdakul, M Bat
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 1 (1), 44-60, 2011
62011
Kurum kültürü analizi: Reklam hizmet ajansına yönelik bir araştırma
ZBA Vural, BAT Mikail
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi 5 (2), 35-60, 2008
62008
AN EVALUATION OF TALENT MANAGEMENT FROM AN ORGANIZATIONAL PERSPECTIVE: THE CASE OF VODAFONE.
M BAT, M YALÇIN
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (11), 2015
32015
21. yüzyılın yükselen değerleri: İş ahlakı ve kurumsal yönetişim
ZBA VURAL, AGM BAT
Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi 7 (1), 29-46, 2011
32011
Moda Oluşturma Sürecinde Stratejik Planlama Ve Halkla İlişkilerin Rolü
M Bat
Basılmamış Yüksek Lisan Tezi). İzmir: Ege Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2008
32008
SOSYAL MEDYANIN STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİME ETKİSİ
M BAT, BA VURAL
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 7 (1), 33-49, 2015
22015
Toplumsal cinsiyet açısından axe basın ilanlarının göstergebilimsel analizi
S Kalaman, BAT Mikail
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2014
22014
Dijital İletişim ve Çocuk: Türkiye’de Çocuk Web Sitelerindeki Reklamlara Yönelik Bir İçerik Analizi
HG İplikçi, M Batu
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 242-256, 2018
12018
Bilimsel araştırmalarda sosyal medya ile ilgili “yeniyi” bulmak: Lisansüstü tezlerine yönelik bir inceleme
M Batu, YY Ayaz
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 284-301, 2018
12018
THE IMPORTANCE OF SPONSORHSHIP IN CORPORATE COMMUNICATION: A CASE STUDY OF TURKISH AIRLINES.
U ATAS, G MORRIS, M BAT
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (11), 2015
12015
Carnivalesque Theory and Social Networks: A Qualitative Research on Twitter Accounts in Turkey
S Kalaman, M Batu
New Media and Visual Communication in Social Networks, 270-288, 2020
2020
Yeni Medyada Aktivizm Hareketleri Üzerine Zengin Medya Kısır Aktivizm Tartışmaları
A Yanık, M Batu
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 179-208, 2019
2019
Kurumsal İletişim Projelerinin, Kurumların Marka Algısı İle İlişkisi: Belediyelere Yönelik Bir Analiz
B Mikail, Ş Kayacan
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 749-769, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20