Takip et
bülent özden
bülent özden
Sınıf Öğretmenliği A.B.D., Dr., Marmara Üniversitesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen ve teknoloji dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi
G SAKIZ, B Özden, A Dursun, Ö Şimşek
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (3), 257-274, 2014
632014
Eğitim fakültesi ilköğretim bölümü anabilim dalı programlarının eleştirel düşünme becerilerinin gelişimine etkisi
B Özden
292005
Yansıtıcı düşünme uygulamalarının sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamı hazırlama becerilerine etkisi
B Özden
PQDT-Global, 2012
282012
Sınıf Öğretmenlerinin 12 Yıllık (4+ 4+ 4) Zorunlu Eğitime İlişkin Uygulama Öncesi Ve Bir Yıl Sonrası Görüşleri
B Özden, RKD Aksu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (4), 181-202, 2014
192014
Yansıtıcı düşünmenin öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamı hazırlama becerileri ve becerileri kullanma sıklıklarına etkisi
B ÖZDEN, A ÖNDER, Y KABAPINAR
İlköğretim Online 14 (2), 459-471, 2015
102015
Are there any changes in mothers’ attitudes? Analysis of the impact of the COVID-19 quarantine on child-rearing attitudes
M Toran, B Özden
Children and Youth Services Review, 1-10, 2022
92022
Perceptions of Education Faculty Students on Teaching Methods and Materials.
E Esmer, G Güven, O Aydin, B Özden, K Efe, N Sener
Educational Research and reviews 11 (12), 1093-1109, 2016
62016
I Can Make a Scientific Research: A Course about Scientific Research Methods, in Which Learning Management System (LMS) Is Used.
B Özden
Journal of Education and Training Studies 4 (5), 215-224, 2016
62016
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİN DÜŞÜNME STİLLERİ İLE BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIKLARI YORDAMA GÜCÜ: SINIF ÖĞRETMENİ EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Esmer, B Özden
Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017
52017
Yansıtıcı düşünme uygulamaları sonunda öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ilkelerine yönelik tercihleri ve tercihlerin nedenleri
B Özden, Y KABAPINAR, A Önder
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 1-21, 2015
52015
Avrupa’da ve Türkiye’de eğitimde reform çalışmaları
A Oktay, E Sarıcan, B Özden
Türkiye Özel Okullar Birliği Bülteni 4 (14), 8-17, 2006
52006
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI İLE ÖĞRETİM STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
İ Özdemir, MC DOĞAN, B ÖZDEN
Turkish Studies 13, 19, 2018
42018
Evaluation of Games in Games and Physical Activity Course Curriculum in terms of Common Basic Skills
CK Mehmet İnan , Bülent Özden , Fatih Dervent
Journal of Education and Training Studies 4 (4), 123-131, 2016
42016
Examining the Differences between the Responses of the Students to a Digital Game and Its Active Version According to Their Mathematics Grades.
M Inan, F Dervent, B Özden, B Arslantas
World Journal of Education 5 (5), 71-76, 2015
42015
TÜRK HUKUKUNDA CAUTIO JUDICATUM SOLVI KURALI
B Özden
Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni 9 (1), 27-36, 2011
42011
Türk hukukunda yabancı şahısların terminat mükellefiyeti: Catio Judicatum Solvi Kuralı, MÖHUK Madde 32
B Özden
Alfa Basım Yayım Dağıtım, 1999
41999
A Need Analyses For Pilates Educational Training
M İnan, B Özden, M Bal, S Erdem, Ö Yurtbaşı, İ Yüce, K Keskin
Journal of Physical Education and Sports Studies 10 (1), 62-70, 2018
32018
The Relation between the Lifelong Learning Competencies and Occupational Motivation Levels of the Teachers Who Received Postgraduate Education.
B Özden, AA Ugurlu, E Sarican
Journal of Educational Issues 5 (1), 54-70, 2019
22019
Aile okuryazarlığı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
F Kılıç, MC Doğan, B Özden
HAYEF Journal of Education 14 (2), 203-219, 2017
22017
The influence of reflective thinking on prospective teachers’ skills and frequencies of their use of constructivist learning principles
B ÖZDEN, A ÖNDER, Y KABAPINAR
Elementary Education Online 14 (2), 459-471, 2015
22015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20