İstisnai bir uzaktan eğitim-öğretim deneyiminin öğrettikleri K Yildirim Alanyazın 1 (1), 7-16, 2020 | 51 | 2020 |
Mesnevi'de üst düzey düşünme becerilerinin geliştirilmesi için faydalanılabilecek metaforların incelenmesi K Yıldırım Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 11 | 2013 |
Examining emergency remote teaching: a case study in a private school K Yıldırım, SE Elverici European Journal of Education Studies 8 (1), 153-178, 2021 | 7* | 2021 |
Educational Technology: A Bibliometric Approach U GUNES, B TONBULOĞLU, İ TONBULOĞLU, K YILDIRIM, İH KARATAŞ Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 57 …, 2023 | 4 | 2023 |
Araştırmacı Öğretmen Kimliğinin Bir Modeli K Yıldırım Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 3 | 2018 |
Araştırmacı Öğretmen Kimliğinin Gelişim Süreci K YILDIRIM, Ş KARADENİZ Educational Academic Research, 20-35, 2022 | | 2022 |
Çocuklarla Felsefe ve "Hikâye Anlatıcısı" Benjamin K Yıldırım Cogito, 161-169, 2022 | | 2022 |
Öğrenen Öğretmen,“Cahil Hoca” Olabilir mi? K Yıldırım Alanyazın Dergisi 1 (2), 70-74, 2020 | | 2020 |
ÖĞRETMENLER ve ÖĞRENCİLERİN EŞİTLİĞİ: “Cahil Hoca” ile “Evrensel Eğitim” K Yıldırım Ya/Da Eğitim Dergisi 1 (1), 83-84, 2019 | | 2019 |
Araştırmacı öğretmen kimliğinin bir modeli K Yildirim Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | | 2018 |
Mesnevi'de Aşkın Düşünme Metaforları K Yıldırım | | 2013 |
Educational Technology: A Bibliometric Approach Ü GÜNEŞ, B TONBULOGLU, I TONBULOGLU, K YILDIRIM, IH KARATAS | | |