Primary mathematics teachers’ views about their competencies concerning the integration of technology S Demir, A Bozkurt Elementary Education Online 10 (3), 850-860, 2011 | 167* | 2011 |
Gamification and education Oyunlaştırma ve eğitim İ Yıldırım, S Demir Journal of Human Sciences 11 (1), 655-670, 2014 | 130* | 2014 |
Pre-Service Mathematics Teachers' Use of Multiple Representations in Technology-Rich Environments MF Ozmantar, H Akkoc, E Bingolbali, S Demir, B Ergene EURASIA Journal of Mathematics, Science & Technology Education 6 (1), 18, 2010 | 107 | 2010 |
The analysis of the blogs created in a blended course through the reflective thinking perspective. B Dos, S Demir Educational Sciences: Theory and Practice 13 (2), 1335-1344, 2013 | 81 | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin etkinlik kavramına ilişkin algıları MF Özmantar, A Bozkurt, S Demir, E Bingölbali, E Açıl Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 30, 379-398, 2010 | 81 | 2010 |
Değişen öğretim programları ve sınıf içi normlar MF Özmantar, E Bingölbali, S Demir, Y Sağlam, Z Keser Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 6 (2), 1-23, 2009 | 66 | 2009 |
Öğretim Elemanlarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Ö ŞİMŞEK, S DEMİR, B BAĞÇECİ, İ KİNAY Ege Eğitim Dergisi 14 (1), 1-23, 2013 | 64 | 2013 |
Pre-service and in-service teachers’ views of the sources of students’ mathematical difficulties E Bingolbali, H Akkoç, MF Ozmantar, S Demir International Electronic Journal of Mathematics Education 6 (1), 40-59, 2011 | 62 | 2011 |
Sınıf öğretmenlerinin teknoloji kullanımlarının irdelenmesi S Demir, MF Özmantar, E Bingölbali, A Bozkurt 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011 | 59 | 2011 |
Students’ views about gamification based curriculum for the lesson of “Teaching Principles and Methods” İ Yıldırım, S Demir International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) 6 (11 …, 2016 | 50* | 2016 |
Kuantum öğrenme modelinin ortaöğretim düzeyinde öğrenci başarısına etkisi (Gaziantep örneği) S Demir Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 47 | 2006 |
Two inseparable facets of technology integration programs: Technology and theoretical framework S Demir Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 7 (2), 75-88, 2011 | 41 | 2011 |
EVALUATION OF LIFE-LONG LEARNING TENDENCIES OF PRE-SERVICE TEACHERS IN TERMS OF SOME VARIABLES. S Kuzu, S Demir, M Canpolat Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 11 (4), 2015 | 37 | 2015 |
Primary teachers difficulties related to compulsory distance education during COVID-19 MN Shagiakhmetova, EV Bystritskaya, S Demir, RA Stepanov, ... Contemporary Educational Technology 14 (2), ep357, 2022 | 27 | 2022 |
Kuantum öğrenme modelinin ortaöğretim öğrencileri üzerindeki etkisi S DEMİR, T GEDİKOĞLU Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1-9, 2007 | 27 | 2007 |
Kuantum öğrenme S Demir Türkiye Zeka Vakfı–MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı. Öğrenmeyi Öğrenme …, 2003 | 26 | 2003 |
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumları ile Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi M İlhan, S Demir, S Arslan Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 3 (2), 1-22, 2013 | 25* | 2013 |
Matematik öğretmen adaylarına teknolojiye yönelik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı program geliştirme H AKKOÇ, İ YAVUZ, S DEMİR, FM ÖZMANTAR, S BAŞTÜRK, ... | 25 | 2011 |
An Analysis of Pre-Service Teachers' Attitudes and Opinions Regarding the Teaching Profession via Q-Methodology. S Demir European Journal of Contemporary Education 17 (3), 295-310, 2016 | 21 | 2016 |
Teknoloji destekli matematik öğretiminde pedagojik prensipler S Demir, MF Özmantar Matematik eğitiminde teknoloji kullanımı 1, 2013 | 21 | 2013 |