Takip et
Mustafa Atsan
Mustafa Atsan
Dr. Öğretim Üyesi Mersin Üniversitesi/ Anamur Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokulu
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Mağara turizmini tercih eden turistleri motive eden faktörler: Aynalıgöl (Gilindire) mağarasına yönelik bir içerik analizi
M Atsan, BC Çetinsöz
Journal of Tourism Theory and Research 5 (2), 260-272, 2019
92019
Destinasyonlarda marka kimliği oluşturma süreci: Anamur üzerine bir araştırma
BC ÇETİNSÖZ, M Atsan
Journal of Tourism Theory and Research 5 (2), 86-98, 2019
62019
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Konya Organize Sanayi Bölgesinde Bir Araştırma
M ZERENLER, M ATSAN
Kapadokya Akademik Bakış 1 (1), 1-16, 2017
32017
Dijitalleşmenin İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarına Etkisi
B Demirci, M Atsan, S Çetinkaya, E Öğüt
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi 5 (1), 214-226, 2022
22022
Factors motivating tourists of who prefer cave tourism: Content analysis about the cave of Aynaligöl (Gilindire)
M Atsan, BC Çetinsöz
22015
Yöneticilerin Korkulu Rüyası: Sessiz İstifa
M Atsan
Yönetim, Organizasyon ve Strateji Üzerine Araştırmalar, 137-145, 2023
12023
Kurumsal sosyal sorumluluk algılamalarının örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi: Konya Organize Sanayi Bölgesinde bir araştırma
M Atsan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
12017
STRATEJİK PLANLAMANIN KRİZ YÖNETİMİNE ETKİSİ
AŞ ÇETINKAYA, NR RAHMAN, M ATSAN
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi, 24-33, 2015
12015
İşveren Markası Yönetiminin Çalışan Deneyimi Bağlamında Değerlendirilmesi: İK Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma
M Atsan
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 27 (1), 294-307, 2024
2024
Kafe İşletmecilerinin İşgören Motivasyonunun Önemine ve Artırılmasına Yönelik Değerlendirmeleri: Anamur İlçesinde Nitel Bir Uygulama
M Atsan
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (2), 684-698, 2024
2024
Kültürel Miras Alanlarında QR Kod Teknolojileri Kullanımında Turizm Paydaşlarının Görüşleri: Anamur Antik Kent Örneği
M Atsan, S Çetinkaya, A Adil
Uluslararası Akademik Birikim Dergisi 6 (Özel Sayı), 213-224, 2023
2023
Sessiz İstifa
M Atsan
Yönetim, Organizasyon ve Strateji Üzerine Araştırmalar, 137-147, 2023
2023
Örgütsel Güven
M Atsan
Örgütsel Check-Up 1, 51-70, 2023
2023
DİJİTAL KİMLİK:METAVERSE
S Çetinkaya, M Atsan
PAZARLAMANIN BLOK ZİNCİR DENEYİMİ BLOCKCHAİN 1, 109, 2022
2022
DijitalleĢmenin Ġnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarına Etkisi.
B DEMİRCİ, M ATSAN, S ÇETİNKAYA, E ATSAN ÖĞÜT
International Journal of Management Academy 5 (1), 2022
2022
Covid-19 Döneminde Çalışan Psikolojisi
B Demirci, A Mustafa, Ç Sultan
4th INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 209-222, 2022
2022
Covid-19 Döneminde İşletmelerde Kurumsal Sürdürülebilirlik
M Atsan, Ç Sultan, Ö Emine
Sürdürülebilirlik Çalışmaları, 57, 2021
2021
SANAL KAYTARMANIN İŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: ANAMUR İLÇESİ SAĞLIK KURUMLARINDA BİR İNCELEME
M Atsan, K Çavuşoğlu, Ç Sultan
İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar 1, 41-63, 2020
2020
THE IMPACT OF PERCEIVED ORGANIZATIONAL PRESTIGE ON ORGANIZATIONAL IDENTIFICATION
A Ogut, M Kaplan, M Atsan
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 258, 2015
2015
The impact of perceived organizational prestige on organizational identification
A Öğüt, M Kaplan, M Atsan
11th International Scientific Conference on Economic and Social Development …, 2015
2015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20