Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers E Çetin Thinking Skills and Creativity 39, 100760, 2021 | 145 | 2021 |
Tanımlar ve Temel Kavramlar E Çetin Eğitsel Dijital Oyunlar: Kuram, Tasarım ve Uygulama, 1-18, 2013 | 132* | 2013 |
Bilgisayar programlama eğitiminin çocukların problem çözme becerileri üzerine etkisi E Çetin Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 56* | 2012 |
2013 yılı eğitim teknolojileri araştırmalarının incelenmesi: AJET, BJET, C&E, ETRD, ETS ve L&I dergileri E Kılıç-Çakmak, V Kukul, E Çetin, B Berikan, B Kandemir, BS Pamukçu, ... Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 5 (1), 128-160, 2015 | 39* | 2015 |
Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems E Solmaz, E Çetin Journal of Educational and Instructional Studies in the World 7 (3), 28-40, 2017 | 31* | 2017 |
A study on an educational website's usability E Çetin, S Özdemir Procedia-Social and Behavioral Sciences 83, 683-688, 2013 | 20 | 2013 |
Okul öncesi çocukların problem çözme sürecinde teknoloji destekli şematik düzenleyicilerin kullanımına yönelik bir durum çalışması E Çetin Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 19 | 2016 |
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates E Çetin, E Solmaz Malaysian Online Journal of Educational Technology 8 (2), 1-15, 2020 | 17 | 2020 |
3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi E Çetin, B Berikan, AO Yüksel Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 21-49, 2019 | 13* | 2019 |
Uzaktan eğitimde uzamsal görselleştirme: 3 boyutlu tasarım sürecinin uzamsal yeteneğe etkisi E Çetin Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (6), 2295-2304, 2020 | 12 | 2020 |
Is ICT Integration A Magic Wand for Education? A Comparative Historical Analysis between Singapore and Turkey E Çetin, E Solmaz Journal of Education and Future, 31-47, 2017 | 12* | 2017 |
Furnushing New Generations with Productive ICT Skills to Make Them the Maker of Their Own Future S Özdemir, E Çetin, A Çelik, B Berikan, AO Yüksel Journal of Education and Future, 137-157, 2017 | 9 | 2017 |
Teknolojik Ürünler ve Sınıftaki Kullanımı S Özdemir, E Çetin Okul Öncesi Eğitimde Teknolojinin Rolü, 51-68, 2017 | 5* | 2017 |
Dijital Oyunların Geleceği E Çetin Eğitsel Dijital Oyunlar: Kuram, Tasarım ve Uygulama, 231-249, 2013 | 3 | 2013 |
Ön lisans ve lisans öğrencilerinin e-öğrenmeye yönelik motivasyonlarının uzaktan eğitim beklentileri açısından incelenmesi BK COŞKUN, E ÇETİN Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-22, 2022 | 2 | 2022 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri E ÇETİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (1), 153-180, 2021 | 1 | 2021 |
Uzaktan Eğitimde Ölçme Değerlendirmede Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri E Çetin Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, 253-270, 2021 | 1 | 2021 |
Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri A YÜKSEL, B BERİKAN, E ÇETİN | 1 | 2017 |
Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic E Çetin, S Özdemir International Journal of Innovation in Education 4 (4), 264-279, 2017 | 1 | 2017 |
Investigation of Higher Education Students' Use of Learning Strategies in Distance Education AO YÜKSEL, E Çetin, B Atasoy Instructional Technology and Lifelong Learning 4 (2), 222-253, 2023 | | 2023 |