Ülkemizde sosyal bilgiler öğretiminin genel amaçlarına karşılaştırmalı bir bakış M Akpınar, S Kaymakcı Kastamonu Education Journal 20 (2), 605-626, 2012 | 162 | 2012 |
A Review of Studies on Worksheets in Turkey. S Kaymakci Online Submission, 2012 | 148 | 2012 |
Sosyal bilgiler ders kitaplarinda sözlü ve yazili edebî türlerin kullanim durumu S Kaymakcı Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 230-255, 2013 | 140 | 2013 |
Yeni sosyal bilgiler programı neler getirdi S Kaymakcı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (5), 1530-1545, 2009 | 133 | 2009 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMA KILAVUZU’NDA YER ALAN ETKİNLİKLERİN DEĞER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ S Yiğittir, S Kaymakçı Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 49-73, 2012 | 132 | 2012 |
Okul dışı sosyal bilgiler öğretiminin amacı ve kapsamı A Şimşek, S Kaymakcı Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi, 1-13, 2015 | 86 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgilerin doğasıyla ilgili görüşleri S Kaymakçı, B Ata Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 3 (1), 35-64, 2012 | 77 | 2012 |
The effect of gamification on motivation in the education of pre-service social studies teachers S A2. Yıldız, İ., Topçu, E. & Kaymakcı Thinking Skills and Creativity, 1-14, 2021 | 74* | 2021 |
Sosyal bilgiler öğretiminde çalışma yaprakları kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve derse karşı tutumlarına etkisi S Kaymakcı Yayımlanmamış doktora tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2010 | 62 | 2010 |
Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri A Altun, S Kaymakçı Turkish History Education Journal 5 (1), 157-192, 2016 | 53 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretim programinin teknoloji boyutu E Yeşiltaş, S Kaymakçı Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 5 (16), 314-340, 2014 | 53 | 2014 |
John Dewey’nin eğitim anlayişi ve sosyal bilgiler eğitimine yönelik bazi örnek uygulamalari NK Yeşiltaş, S Kaymakcı Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (4), 227-242, 2009 | 49 | 2009 |
Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle Atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri B Akbaba, S Kaymakcı, T Birbudak, B Kılcan Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 9 (2), 2016 | 45 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretim programı ve ders kitaplarında biyografinin kullanımı S Kaymakcı, H Er Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (25), 198-224, 2013 | 44 | 2013 |
Sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının içerik değerlendirmesi S Kaymakçı Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 2 (1), 45-61, 2012 | 43 | 2012 |
Türk inkılâp tarihi ve atatürkçülük konularının öğretimi üzerine yapılan tezlerin analizi S Kaymakcı, H Er Cumhuriyet Tarihi Araştırmaları Dergisi 5 (9), 165-180, 2009 | 43 | 2009 |
Yeni sosyal bilgiler programının ve ders kitaplarının bilim ve teknolojiye yaklaşımı S Kaymakçı Pegem Atıf İndeksi, 13-37, 2017 | 40 | 2017 |
Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi A Şimşek, S Kaymakçı Ankara: Pegem Akademi, 2015 | 38 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretim programında ilişkilendirmeler S Kaymakçı Abant izzet baysal üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2012 | 37 | 2012 |
Öğretmen Görüşleri Işığında 1998 ve 2005 Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarındaki Değişimi Anlamak S Kaymakcı Eğitim ve Bilim 40 (181), 2015 | 35 | 2015 |