A Review of Studies on Worksheets in Turkey. S Kaymakci Online Submission, 2012 | 145 | 2012 |
Ülkemizde sosyal bilgiler öğretiminin genel amaçlarına karşılaştırmalı bir bakış M Akpınar, S Kaymakcı Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (2), 605-626, 2012 | 143 | 2012 |
Yeni sosyal bilgiler programı neler getirdi S Kaymakcı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (5), 1530-1545, 2009 | 128 | 2009 |
Sosyal bilgiler ders kitaplarinda sözlü ve yazili edebî türlerin kullanim durumu S KAYMAKCI Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 230-255, 2013 | 125 | 2013 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMA KILAVUZU’NDA YER ALAN ETKİNLİKLERİN DEĞER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ S Yiğittir, S KAYMAKCI Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 49-73, 2012 | 119 | 2012 |
Okul dışı sosyal bilgiler öğretiminin amacı ve kapsamı A Şimşek, S Kaymakcı Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi, Ankara: Pegem Akademi, 2015 | 81 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgilerin doğasıyla ilgili görüşleri S Kaymakçı, B Ata Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 3 (1), 35-64, 2012 | 68 | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretiminde çalışma yaprakları kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve derse karşı tutumlarına etkisi S Kaymakci Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 58 | 2010 |
The effect of gamification on motivation in the education of pre-service social studies teachers S A2. Yıldız, İ., Topçu, E. & Kaymakcı Thinking Skills and Creativity, 1-14, 2021 | 54* | 2021 |
Zaman ve kronolojinin öğretiminde bir materyal: Zaman şeritleri A ALTUN, S KAYMAKÇI Turkish History Education Journal 5 (1), 157-192, 2016 | 47 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretim programinin teknoloji boyutu E Yeşiltaş, S Kaymakçı Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 5 (16), 314-340, 2014 | 45 | 2014 |
John Dewey’nin eğitim anlayişi ve sosyal bilgiler eğitimine yönelik bazi örnek uygulamalari NK Yeşiltaş, S KAYMAKCI Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (4), 227-242, 2009 | 44 | 2009 |
Hayat bilgisi: Tanımı, amacı ve doğası S Aladağ Pegem Atıf İndeksi, 1-21, 2016 | 43 | 2016 |
Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitimle Atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi öğretimine yönelik görüşleri B Akbaba, S Kaymakcı, T Birbudak, B Kılcan Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 9 (2), 2016 | 43 | 2016 |
Türk inkılâp tarihi ve atatürkçülük konularının öğretimi üzerine yapılan tezlerin analizi S Kaymakcı, H Er Cumhuriyet Tarihi Araştırmaları Dergisi 5 (9), 165-180, 2009 | 42 | 2009 |
Sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının içerik değerlendirmesi S Kaymakçı Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 2 (1), 45-61, 2012 | 40 | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretim programı ve ders kitaplarında biyografinin kullanımı S KAYMAKCI, ER Harun Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (25), 198-224, 2013 | 36 | 2013 |
Sosyal bilgiler öğretim programında ilişkilendirmeler S Kaymakçı Abant izzet baysal üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2012 | 36 | 2012 |
Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi A Şimşek, S Kaymakçı Ankara: Pegem Akademi, 2015 | 34 | 2015 |
Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının bazı sosyal bilgiler öğretim programı kazanımları üzerine etkisinin değerlendirilmesi M Ürey, S Çepni, S Kaymakçı Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (1), 7-30, 2015 | 32 | 2015 |