M-ÖĞRENME TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ANALİZLERİ A Çelik Journal of Research in Education and Teaching, 172-185, 2013 | 57 | 2013 |
Yabancı dil öğreniminde karekod destekli mobil öğrenme ortamının aktif sözcük öğrenimine etkisi ve öğrenci görüşleri: Mobil Sözlük örneği A Çelik Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 47 | 2012 |
M-Learning attitude scale: Validity and realiability analyses A Celik J. Res. Educ. Teach 4, 172-185, 2013 | 9 | 2013 |
Furnishing New Generations with Productive ICT Skills to Make Them the Maker of Their Own Future AO Özdemir, S., Çetin, E., Çelik, A., Berikan, B. & Yüksel Journal of Education and Future 11 (1), 137-158, 2017 | 6 | 2017 |
Bilişimle Girişimcilik: 5. Sınıf Öğrencilerinin Tasarım Odaklı Doğaçyapma Etkinliğinde Bilişimle Üretim Yapmalarına İlişkin Bir Durum Çalışması A Çelik Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 5 | 2018 |
Tinkering learning in classroom: an instructional rubric for evaluating 3D printed prototype performance A Çelik, S Özdemir International Journal of Technology and Design Education 30 (3), 459-478, 2020 | 1 | 2020 |
Okul dışı öğrenme ortamlarında bilişim teknolojilerinin kullanımına yönelik yapıcı öğrenme yaklaşımı: Doğaçyapma A ÇELİK, Ö SELÇUK, orkun semih OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve …, 2019 | 1 | 2019 |
Chapter 5:Tinkering time: Adventures in 3D designs S Özdemir, A Çelik Primary Computing in Action, 57-70, 2015 | | 2015 |
Çocuklar için 3D ÜÇ Boyutlu Tasarım S Özdemir, A Çelik ODTÜ Yayıncılık, 2014 | | 2014 |
İki Boyutlu Barkodların Mobil Öğrenme Ortamında Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Mobil Sözlük Örneği A Çelik, S Özdemir Uygulamalı Eğitim Kongresi, 2012 | | 2012 |