Follow
Faysal M., Akın
Faysal M., Akın
Verified email at dicle.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Pachpatte inequalities on time scales
E Akin-Bohner, M Bohner, F Akin
Journal of Inequalities in Pure and Applied Mathematics 6 (1), 1-23, 2005
1932005
Somut materyallerle matematik öğretimi: dört kefeli cebir terazisi kullanımı üzerine nitel bir çalışma
T Kutluca, M Akın
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (1), 2013
692013
Özdeşlik konusunun öğretiminde yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrenme ürünlerine etkileri
MF Akin
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
382007
Eğitim fakültesi öğrencilerinin matematik dersinin öğretim şekli üzerine bir değerlendirme
A Harman, MF Akın
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 5 (18), 124-130, 2006
212006
Özdeşliklerin elde edilmesinde tam küp modelinin öğrenme ürünlerine etkileri
MF Akın, C Pesen
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 86-102, 2010
172010
Analysis of contextual problem solutions, mathematical sentences, and misconceptions of pre-service mathematics teachers
A Ilhan, M Akin
International Electronic Journal of Mathematics Education 17 (1), 2022
142022
Dört kefeli cebir terazisi somut materyali yardımı ile tamsayılar konusunun öğretimi
T Kutluca, MF Akın
Elementary Education Online 13 (1), 2014
142014
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
MF Akın, A İlhan
https://dergipark.org.tr/tr/pub/aibuefd/issue/53205/619094 20 (2), 739-753, 2020
92020
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ OLAN VE OLMAYAN PROBLEMLERE İLİŞKİN BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI.
HC Çelik, MF AKIN, A İlhan
Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018
72018
The Effect Of Usage Cube Model On Teaching Pascal Triangle And Some Its Identical
A Harman, MF Akın
Elementary Education Online 7 (3), 717-725, 2008
52008
TOPLAMA-ÇIKARMA İŞLEMLERİ İLE KÜMELERLE YAPILAN BİRLEŞİM-FARK İŞLEMLERİNİ ANDIRAN GÖRSEL KULLANIMI
ÖF ÇETİN, D Arif, MF AKIN
Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (1), 237-256, 2013
3*2013
Zıt yönlere doğru hareketten yola çıkılarak benzetim yoluyla özdeşliklerin elde edilmesi
MF Akın, A Harman, S Gönen
İlköğretim Online 9 (3), 1137-1147, 2010
32010
Naef Modulan Toy Materyalinin Görsel Tasarım İlke ve Öğelerine Göre Değerlendirilmesi ve Öğrenci Görüşleri.
A İlhan, HC ÇELİK, MF AKIN
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2017
22017
Analyzing the Ability of Correlating the Knowledge with Daily Life of Prospective Teachers who will Educate the New Generation
S Gönen, MF Akin
International Journal of Social Sciences and Education 2 (2), 2012
22012
Matematik Öğretiminde Materyal Kullanımının Matematiksel Düşünme Becerisi ve Kavram Yanılgıları Üzerindeki Rolü-The Role of Material Use in Mathematics Teaching on Mathematical …
MF Akın, A İlhan, HC Çelik
http://ilkogretim-online.org.tr/index.php/io/article/view/3077 18 (3), 1392-1404, 2019
12019
Cebirsel Düşünme Sürecinde Üslü Sayıların Öğretimi İle İlgili Probleme Dayalı Bir Algoritma Çalışması
C İnan, MF Akın
A Problem-based Algorithm Study of Teaching Exponential Numbers in the …, 2012
12012
Paskal Üçgeni ve Bazı Özdeşliklerin, Tam Küp Modeli ile Öğretilmesinin Başarıya Etkisi
A Harman, MF Akın
İlköğretim Online 7 (3), 717-725, 2008
12008
Ardışık Doğal Sayılardan Pisagor Üçlülerine
MF Akın, A Harman
İlköğretim Online 7 (3), 1-5, 0
1
The Role of Material Use in Mathematics Teaching on Mathematical Thinking Skills and Misconceptions
MF Akın, A İlhan, HC Çelik
Elementary Education Online 18 (3), 1392-1392, 2020
2020
The Efect of Usage Cube Model on Teaching Pascal Triangle and some its Identical
A Harman, MF Akın
Elementary Education Online 7 (3), 715-715, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20