Pachpatte inequalities on time scales E Akin-Bohner, M Bohner, F Akin Journal of Inequalities in Pure and Applied Mathematics 6 (1), 1-23, 2005 | 193 | 2005 |
Somut materyallerle matematik öğretimi: dört kefeli cebir terazisi kullanımı üzerine nitel bir çalışma T Kutluca, M Akın Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (1), 2013 | 69 | 2013 |
Özdeşlik konusunun öğretiminde yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrenme ürünlerine etkileri MF Akin Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 38 | 2007 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin matematik dersinin öğretim şekli üzerine bir değerlendirme A Harman, MF Akın Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 5 (18), 124-130, 2006 | 21 | 2006 |
Özdeşliklerin elde edilmesinde tam küp modelinin öğrenme ürünlerine etkileri MF Akın, C Pesen Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 86-102, 2010 | 17 | 2010 |
Analysis of contextual problem solutions, mathematical sentences, and misconceptions of pre-service mathematics teachers A Ilhan, M Akin International Electronic Journal of Mathematics Education 17 (1), 2022 | 14 | 2022 |
Dört kefeli cebir terazisi somut materyali yardımı ile tamsayılar konusunun öğretimi T Kutluca, MF Akın Elementary Education Online 13 (1), 2014 | 14 | 2014 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ MF Akın, A İlhan https://dergipark.org.tr/tr/pub/aibuefd/issue/53205/619094 20 (2), 739-753, 2020 | 9 | 2020 |
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ OLAN VE OLMAYAN PROBLEMLERE İLİŞKİN BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI. HC Çelik, MF AKIN, A İlhan Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018 | 7 | 2018 |
The Effect Of Usage Cube Model On Teaching Pascal Triangle And Some Its Identical A Harman, MF Akın Elementary Education Online 7 (3), 717-725, 2008 | 5 | 2008 |
TOPLAMA-ÇIKARMA İŞLEMLERİ İLE KÜMELERLE YAPILAN BİRLEŞİM-FARK İŞLEMLERİNİ ANDIRAN GÖRSEL KULLANIMI ÖF ÇETİN, D Arif, MF AKIN Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (1), 237-256, 2013 | 3* | 2013 |
Zıt yönlere doğru hareketten yola çıkılarak benzetim yoluyla özdeşliklerin elde edilmesi MF Akın, A Harman, S Gönen İlköğretim Online 9 (3), 1137-1147, 2010 | 3 | 2010 |
Naef Modulan Toy Materyalinin Görsel Tasarım İlke ve Öğelerine Göre Değerlendirilmesi ve Öğrenci Görüşleri. A İlhan, HC ÇELİK, MF AKIN Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2017 | 2 | 2017 |
Analyzing the Ability of Correlating the Knowledge with Daily Life of Prospective Teachers who will Educate the New Generation S Gönen, MF Akin International Journal of Social Sciences and Education 2 (2), 2012 | 2 | 2012 |
Matematik Öğretiminde Materyal Kullanımının Matematiksel Düşünme Becerisi ve Kavram Yanılgıları Üzerindeki Rolü-The Role of Material Use in Mathematics Teaching on Mathematical … MF Akın, A İlhan, HC Çelik http://ilkogretim-online.org.tr/index.php/io/article/view/3077 18 (3), 1392-1404, 2019 | 1 | 2019 |
Cebirsel Düşünme Sürecinde Üslü Sayıların Öğretimi İle İlgili Probleme Dayalı Bir Algoritma Çalışması C İnan, MF Akın A Problem-based Algorithm Study of Teaching Exponential Numbers in the …, 2012 | 1 | 2012 |
Paskal Üçgeni ve Bazı Özdeşliklerin, Tam Küp Modeli ile Öğretilmesinin Başarıya Etkisi A Harman, MF Akın İlköğretim Online 7 (3), 717-725, 2008 | 1 | 2008 |
Ardışık Doğal Sayılardan Pisagor Üçlülerine MF Akın, A Harman İlköğretim Online 7 (3), 1-5, 0 | 1 | |
The Role of Material Use in Mathematics Teaching on Mathematical Thinking Skills and Misconceptions MF Akın, A İlhan, HC Çelik Elementary Education Online 18 (3), 1392-1392, 2020 | | 2020 |
The Efect of Usage Cube Model on Teaching Pascal Triangle and some its Identical A Harman, MF Akın Elementary Education Online 7 (3), 715-715, 2020 | | 2020 |