Follow
Hakan Koğar
Title
Cited by
Cited by
Year
Comparison of different estimation methods for categorical and ordinal data in confirmatory factor analysis
H Koğar, EY Koğar
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 6 (2), 2015
942015
PISA 2012 matematik okuryazarlığını etkileyen faktörlerin aracılık modeli ile incelenmesi
H Koğar
Eğitim ve Bilim 40 (179), 2015
79*2015
Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği öğretmen formunun geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik analizleri
E Ömeroğlu, Ş Büyüköztürk, Y Aydoğan, M Çakan, EK Çakmak, ...
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum 3 (8), 37-46, 2014
542014
Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği anne-baba formuna ait norm değerlerinin belirlenmesi ve yorumlanması
Ö Yurt, E Ömeroğlu, Ş Büyüköztürk, Y Karayol
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (2), 102-115, 2014
442014
Farklı örneklem büyüklüklerinde uç değerlerle bas etme yöntemlerinin puanların geçerlik ve güvenirlik kanıtları üzerindeki etkisi
HY KOĞAR, ÖTD ÇOKLUK
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ölçme ve Değerlendirme Ana …, 2010
312010
Development of a short form: Methods, examinations, and recommendations
H Koğar
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (3 …, 2020
27*2020
A systematic review and meta-analytic confirmatory factor analysis of the perceived stress scale (PSS-10 and PSS-14).
E Yılmaz Koğar, H Koğar
Stress and Health: Journal of the International Society for the …, 2023
262023
R ile Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri: Klasik Test Kuramı, Faktör Analizi Yaklaşımı ve Madde Tepki Kuramı Uygulamaları
H Koğar
Pegem Akademi: Ankara, 2020
24*2020
Okul öncesi çocuklar için sosyal beceri destek eğitimi öğretmen rehber kitabı (OSBEP)
E Ömeroğlu, Ş Büyüköztürk, Y Aydoğan, M Çakan, A Özyürek, ...
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2014
202014
Okul öncesi sosyal beceri destek projesinde geliştirilen ölçme-değerlendirme araç ve yöntemlerinin tanıtımı
E ÖMEROĞLU, Ş BÜYÜKÖZTÜRK, Y AYDOĞAN, V Diğerleri, M ÇAKAN, ...
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 74-83, 2015
19*2015
MATERYAL KİTABI
E ÖMEROĞLU, Ş BÜYÜKÖZTÜRK, Y AYDOĞAN, M ÇAKAN, ...
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2012
192012
Nicel araştırmalarda kayıp veriler ve uç değerler
U Akbaş, H Koğar
Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2020
182020
Üniversite öğrencilerinin sosyal beğenirlik tercihlerinin yargici kararlari ile ölçeklenmesi
H Koğar, S Gelbal
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 136-152, 2015
18*2015
Madde tepki kuramının farklı uygulamalarından elde edilen parametrelerin ve model uyumlarının örneklem büyüklüğü ve test uzunluğu açısından karşılaştırılması
H Koğar
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
172014
Aşamalı dersler arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon tekniğiyle incelenmesi: Sınıf öğretmenliği örneği
A Sayın, H Koğar, M Çakan
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 3 (1), 210-220, 2012
17*2012
Determination and interpretation of the norm values of preschool social skills rating scale teacher form
E Ömeroğlu, S Buyukozturk, Y Aydogan, M Cakan, E KILIÇ ÇAKMAK, ...
Educational sciences-theory & practice 15 (4), 2015
152015
Yetişkin eğlence eğilimi özeliği ölçeği Türkçe formunun psikometrik özelliklerinin incelenmesi
Ö Yurt, S Keleş, H Koğar
International Journal of Human Sciences 13 (1), 650-662, 2016
14*2016
Madde tepki kuramına ait parametrelerin ve model uyumlarının karşılaştırılması: Bir Monte Carlo çalışması
H Koğar
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 6 (1), 142-157, 2015
142015
Öğretmenlerin matematik konularına yönelik hazırlık düzeylerinin matematik başarısı ile ilişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur örneği
H Koğar, EY Koğar
Başkent University Journal of Education 4 (2), 108-121, 2017
132017
Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi
E Yılmaz, H Koğar
Başkent University Journal of Education 2 (1), 61-67, 2015
122015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20