SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ” DERSİNİN İLKOKUL 4. SINIFTA YER ALMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ Hİ Sağlam, MA Hayal Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 207-217, 2015 | 50 | 2015 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “ZAMAN VE KRONOLOJİYİ ALGILAMA” BECERİSİNİ ÖĞRETME DENEYİMLERİNE FENOMONOLOJİK BİR BAKIŞ Hİ Sağlam, E Tınmaz, MA Hayal Turkish History Education Journal 4 (1), 49-66, 2015 | 22 | 2015 |
İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin başarılarına derse yönelik tutumlarına ve kalıcılıklarına etkisi MA Hayal PQDT-Global, 2015 | 10 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretiminde öz yeterlilik inançlarına fenomenolojik bir bakış A Çorapçıgil, MA Hayal, E Aydın Turkish Studies 11 (9), 209-226, 2016 | 6 | 2016 |
Lisansüstü eğitime devam eden öğretmenlerin lisansüstü eğitime ilişkin görüşleri E AYDIN, MA HAYAL III. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi, 74, 2014 | 6 | 2014 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişisel ve Aile Özellikleri İle Öğrenim Gördükleri Program, Öğretmenlik Mesleği ve Yaşama İlişkin Görüşler M Gültekin, M Güner, MA Hayal, BY Sevmiş | 2 | 2016 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNDE ÖZ YETERLİLİK İNANÇLARINA FENOMENOLOJİK BİR BAKIŞ. A ÇORAPÇIGİL, MA HAYAL, E AYDIN Electronic Turkish Studies 11 (9), 2016 | | 2016 |
The determination of lifelong learning competence levels in social studies lesson E Aydın, BY Sevmiş, MA Hayal ICLEL Conferences, 2016 | | 2016 |