Okul öncesi dönem çocuklarının bilimsel süreç becerilerinin öğretmen ve çocuk değişkenleri açısından incelenmesi N Kuru, B Akman Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017 | 54 | 2017 |
48-66 aylık çocukların bilimsel süreç becerileri ve matematik kavramları arasındaki ilişkinin incelenmesi N Kuru Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 28 | 2015 |
Examining the Science Process Skills of Preschoolers with Regards To Teachers’ and Children’ Variables * N Kuru, B Akman Education and Science 42 (190), 269-279, 2017 | 20 | 2017 |
Refugee children’s resilience: A qualitative social ecological study of life in a camp N Kuru, M Ungar Journal of Refugee Studies 34 (4), 4207-4224, 2020 | 17 | 2020 |
Okul öncesi eğitimde ev ziyaretlerine ilişkin öğretmen ve ebeveyn görüşlerinin belirlenmesi S Erkan, İ Tarman, I Ömrüuzun, Y Koşan, N Kuru, S Kaymak Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 307-332, 2015 | 15 | 2015 |
Tamamlayıcı Erken Müdahale Programının Mülteci Çocukların Benlik Saygısına, Sosyal Becerilerine ve Psikolojik Sağlamlığına Etkisi N Kuru Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 11 | 2020 |
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon N Kuru, B Akman Journal of Theoretical Educational Science 12 (3), 935-949, 2019 | 11 | 2019 |
Child refugee's social skills and resilience: Moderating effects of time in refugee camp, parental education, and preschool attendance N Kuru, M Ungar, B Akman Infant and Child Development 32 (4), 2023 | 7 | 2023 |
Düşük sosyo-ekonomik seviyedeki 4-8 yaş grubundaki çocuklara ve ailelerine verilen ağız ve diş sağlığı eğitiminin aileler üzerindeki etkililiğinin değerlendirilmesi N Kuru, N Kuru, B Akman Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015 | 4 | 2015 |
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının uzaktan öğretim hakkındaki görüşleri ve metaforik algıları H Karakuş, N Kuru ERPA 2022, 118, 2022 | 3 | 2022 |
Göçmen ve Mültecilerin Entegrasyonunda Eğitimin Rolü N Kuru Göç ve Entegrasyon 1, 2020 | 3 | 2020 |
The social ecology of health promotion within war-effected refugee preschool children N Kuru, N Kuru Alıcı, B Akman International Journal of Intercultural Relations 94, 2023 | 2 | 2023 |
Metaphors in anti-bias educational program: Educators’ voices Y Koşan, N Kuru, A Korkmaz, H Karademir, B Akman Pegem Journal of Education and Instruction 8 (2), 353-376, 2018 | 2 | 2018 |
Social-Emotional Outcomes in Refugee Children: A Pilot Randomized Controlled Trial of a School-Based Mindfulness Intervention Implemented in a Refugee Camp N Kuru, M Ungar, B Akman Journal of Child and Family Studies 33, 3516-3528, 2024 | 1 | 2024 |
A structural equation model of parenting and child's resilience after the earthquake in Türkiye N Kuru, M Ungar Family Process, 1-20, 2024 | 1 | 2024 |
Fen Eğitiminde Öğrenme Merkezleri B Akman, N Kuru Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, 2017 | 1 | 2017 |
Opinions of Academics on the Relation Between Mathematics and Creativity N Kuru, B Akman Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 991-1005, 2022 | | 2022 |
Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri N Kuru, B Akman Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 2022 | | 2022 |
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitiminde "Yaratıcılık" N Kuru Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi 10, 250-257, 2021 | | 2021 |
Pedagogical Documentation as a Child Recognition and Evaluation Tool N Kuru, B Akman Journal of Theoretical Educational Science 12 (3), 935-949, 2019 | | 2019 |