Follow
Nilüfer Kuru
Nilüfer Kuru
Ph.D.
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi dönem çocuklarının bilimsel süreç becerilerinin öğretmen ve çocuk değişkenleri açısından incelenmesi
N Kuru, B Akman
Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017
542017
48-66 aylık çocukların bilimsel süreç becerileri ve matematik kavramları arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Kuru
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
282015
Examining the Science Process Skills of Preschoolers with Regards To Teachers’ and Children’ Variables *
N Kuru, B Akman
Education and Science 42 (190), 269-279, 2017
202017
Refugee children’s resilience: A qualitative social ecological study of life in a camp
N Kuru, M Ungar
Journal of Refugee Studies 34 (4), 4207-4224, 2020
172020
Okul öncesi eğitimde ev ziyaretlerine ilişkin öğretmen ve ebeveyn görüşlerinin belirlenmesi
S Erkan, İ Tarman, I Ömrüuzun, Y Koşan, N Kuru, S Kaymak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 307-332, 2015
152015
Tamamlayıcı Erken Müdahale Programının Mülteci Çocukların Benlik Saygısına, Sosyal Becerilerine ve Psikolojik Sağlamlığına Etkisi
N Kuru
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
112020
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
N Kuru, B Akman
Journal of Theoretical Educational Science 12 (3), 935-949, 2019
112019
Child refugee's social skills and resilience: Moderating effects of time in refugee camp, parental education, and preschool attendance
N Kuru, M Ungar, B Akman
Infant and Child Development 32 (4), 2023
72023
Düşük sosyo-ekonomik seviyedeki 4-8 yaş grubundaki çocuklara ve ailelerine verilen ağız ve diş sağlığı eğitiminin aileler üzerindeki etkililiğinin değerlendirilmesi
N Kuru, N Kuru, B Akman
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015
42015
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının uzaktan öğretim hakkındaki görüşleri ve metaforik algıları
H Karakuş, N Kuru
ERPA 2022, 118, 2022
32022
Göçmen ve Mültecilerin Entegrasyonunda Eğitimin Rolü
N Kuru
Göç ve Entegrasyon 1, 2020
32020
The social ecology of health promotion within war-effected refugee preschool children
N Kuru, N Kuru Alıcı, B Akman
International Journal of Intercultural Relations 94, 2023
22023
Metaphors in anti-bias educational program: Educators’ voices
Y Koşan, N Kuru, A Korkmaz, H Karademir, B Akman
Pegem Journal of Education and Instruction 8 (2), 353-376, 2018
22018
Social-Emotional Outcomes in Refugee Children: A Pilot Randomized Controlled Trial of a School-Based Mindfulness Intervention Implemented in a Refugee Camp
N Kuru, M Ungar, B Akman
Journal of Child and Family Studies 33, 3516-3528, 2024
12024
A structural equation model of parenting and child's resilience after the earthquake in Türkiye
N Kuru, M Ungar
Family Process, 1-20, 2024
12024
Fen Eğitiminde Öğrenme Merkezleri
B Akman, N Kuru
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, 2017
12017
Opinions of Academics on the Relation Between Mathematics and Creativity
N Kuru, B Akman
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 991-1005, 2022
2022
Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri
N Kuru, B Akman
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 2022
2022
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitiminde "Yaratıcılık"
N Kuru
Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi 10, 250-257, 2021
2021
Pedagogical Documentation as a Child Recognition and Evaluation Tool
N Kuru, B Akman
Journal of Theoretical Educational Science 12 (3), 935-949, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20