Follow
Nilüfer Kuru
Nilüfer Kuru
Ph.D.
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi dönem çocuklarının bilimsel süreç becerilerinin öğretmen ve çocuk değişkenleri açısından incelenmesi
N Kuru, B Akman
Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017
512017
48-66 aylık çocukların bilimsel süreç becerileri ve matematik kavramları arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Kuru
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
262015
Examining the Science Process Skills of Preschoolers with Regards To Teachers’ and Children’ Variables *
N Kuru, B Akman
Education and Science 42 (190), 269-279, 2017
212017
Refugee children’s resilience: A qualitative social ecological study of life in a camp
N Kuru, M Ungar
Journal of Refugee Studies 34 (4), 4207-4224, 2020
122020
Okul öncesi eğitimde ev ziyaretlerine ilişkin öğretmen ve ebeveyn görüşlerinin belirlenmesi
S Erkan, İ TARMAN, I Ömrüuzun, Y Koşan, K Nilüfer, S Kaymak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 307-332, 2015
102015
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
N Kuru, B Akman
Journal of Theoretical Educational Science 12 (3), 935-949, 2019
82019
Düşük Sosyo-Ekonomik Seviyedeki 4-8 Yaş Grubundaki Çocuklara ve Ailelerine Verilen Ağız ve Diş Sağlığı Eğitiminin Aileler Üzerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
N Kuru, N Kuru, B Akman
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015
42015
Göçmen ve Mültecilerin Entegrasyonunda Eğitimin Rolü
N Kuru
Göç ve Entegrasyon 1, 2020
32020
Tamamlayıcı Erken Müdahale Programının Mülteci Çocukların Benlik Saygısına, Sosyal Becerilerine ve Psikolojik Sağlamlığına Etkisi
N Kuru
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
32020
Child refugee's social skills and resilience: Moderating effects of time in refugee camp, parental education, and preschool attendance
N Kuru, M Ungar, B Akman
Infant and Child Development, 2023
22023
The social ecology of health promotion within war-effected refugee preschool children
N Kuru, N Kuru Alıcı, B Akman
International Journal of Intercultural Relations 94, 2023
12023
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğretim Hakkındaki Görüşleri ve Metaforik Algıları
H Karakuş, N Kuru
ERPA 2022, 118, 2022
12022
Metaphors in anti-bias educational program: Educators’ voices
Y Koşan, N Kuru, A Korkmaz, H Karademir, B Akman
Pegem Journal of Education and Instruction 8 (2), 353-376, 2018
12018
Fen Eğitiminde Öğrenme Merkezleri
B Akman, N Kuru
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, 2017
12017
Opinions of Academics on the Relation Between Mathematics and Creativity
K Nilüfer, B Akman
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 991-1005, 2022
2022
Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri
N Kuru, B Akman
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 2022
2022
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitiminde "Yaratıcılık"
N Kuru
Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi 10, 250-257, 2021
2021
Pedagogical Documentation as a Child Recognition and Evaluation Tool
N Kuru, B Akman
Journal of Theoretical Educational Science 12 (3), 935-949, 2019
2019
The Quakecare Project Assessing the Perceived Serious Needs of People Affected by the Kahramanmaraş Earthquake in Türkiye Using the Humanitarian Emergency Settings Scale (Hesper)
N KURU ALICI, B Kalanlar, N Kuru, M Öner
Available at SSRN 4645905, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19