ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ (ÖMYTÖ) GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI R Kahramanoğlu, E YOKUŞ, E CÜCÜK, S VURAL, F ŞİRAZ Turkish Studies 13, 11, 2018 | 37 | 2018 |
“Türk Dünyası Birliği” Algısı E Bay, A Alimbekov, M Mete, E Cücük, E Yokuş Gazi Akademik Bakış 11 (21), 55-85, 2017 | 24 | 2017 |
Development of inquiry based teaching self-efficacy scale for stem+ s education: Validity and reliability study Hİ Yıldırım, MBECE Yokuş International Online Journal of Educational Sciences 10 (3), 42-57, 2020 | 13 | 2020 |
Eğitim fakültesi birinci sınıf öğretmen adaylarının öğretmenliğe giriş özelliklerinin analizi E Yokuş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 7 | 2015 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE İLİŞKİN ÖZ YETERLİKLERİ İLE BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ E YOKUŞ, E CÜCÜK, M BAŞARAN, İ YILDIRIM Electronic Turkish Studies 12 (32), 2017 | 5 | 2017 |
An Overview of Computational Thinking E Yokuş, R KAHRAMANOGLU Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (1), 157-173, 2022 | 2 | 2022 |
The Examination of Inquiry-Based Teaching Self-Efficacy of Teachers within STEM+ S Instruction E CÜCÜK, M BAŞARAN, E YOKUŞ, İ YILDIRIM Proceedings of MAC 2018, 269, 2018 | | 2018 |
An Overview of Computational Thinking Bilgi İşlemsel Düşünme Üzerine Genel Bir Bakış E Yokuş, R Kahramanoğlu | | |