Okul öncesi dönem çocuklarinin gelişim özellikleri ve sosyal beceri düzeyleri H Karoğlu, P Ünüvar Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 231-254, 2017 | 122 | 2017 |
AİLE KATILIMI ÇALIŞMALARINA YÖNELİK EBEVEYN ve ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI P Ünüvar Kastamonu Education Journal 18 (3), 719-730, 2010 | 116 | 2010 |
Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin dil etkinliklerini uygulama biçimlerinin incelenmesi M Gönen, P Ünüvar, M Bıçakçı, S Koçyiğit, M Orçan, D Aslan, G Güven, ... Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23-40, 2010 | 85 | 2010 |
Babaların 3-6 yaş grubu çocuklarıyla geçirdikleri zamanın niteliğini belirleme ve geliştirme P Ünüvar Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 54 | 2008 |
Okulöncesi eğitim döneminde yaratıcılığı engelleyen durumlara ilişkin ebeveyn ve öğretmen görüşlerinin incelenmesi MA Dursun, P Ünüvar Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (21), 110-133, 2011 | 51 | 2011 |
Çalışan Evli Kadınların Toplumsal Cinsiyet Rolleri, Yaşam, İş Doyumu ve Evlilik Uyumlarının İncelenmesi. P Ünüvar, Ö Tagay Kadin/Woman 2000 16 (1), 2015 | 45 | 2015 |
Burdur ili ilköğretim okullarında ilkokuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar P Ünüvar Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002 | 41 | 2002 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN KAYGILARI İLE EBEVEYNLERİNİN KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ A Bora, P Ünüvar Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 345-361, 2020 | 34 | 2020 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ MUTLULUK ALGISI (Türkiye ve Afganistan Örneği) P Ünüvar, F Çalışandemir, Ö Tagay, F Amini Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (34), 1-22, 2015 | 26 | 2015 |
Babaların 3-6 Yaş Grubu Çocuklarıyla Geçirdikleri Zamanın Niteliğini Geliştirme1 P Ünüvar, N Senemoğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 55-66, 2010 | 26 | 2010 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin empatik becerileri ve kişilik özelliklerinin incelenmesi H Şahin, P Ünüvar Education Sciences 6 (1), 1216-1226, 2011 | 23 | 2011 |
Pre-school education teacher's opinion about the implementation of 2013 pre-school education program SP Çivik, P Ünüvar, B Soylu Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 693-698, 2015 | 22 | 2015 |
Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi B Savaş, P Ünüvar Modül B, Burdur, 1999 | 22 | 1999 |
Okul öncesi dönemi çocuklarının saldırganlık davranışlarının anne ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi H Ay Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 19 | 2017 |
HASTANEDE YATARAK TEDAVİ GÖREN ÇOCUKLARIN EĞİTSEL AÇIDAN DESTEKLENMESİ (3-7 Yaş İçin örnek Çalışma) P Ünüvar Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 10 (35), 31-44, 2011 | 16 | 2011 |
GENÇ YETİŞKİNLERİN ALGILANAN STRES DÜZEYLERİ İLE AKILCI OLMAYAN İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Ö Tagay, F Çalışandemir, P Ünüvar International Journal of Education Technology and Scientific Researches 3 (7 …, 2018 | 13 | 2018 |
Üniversite öğrencilerinin temas engelleri ile psikolojik iyi oluşları arasındaki ilişki Ö Tagay, F Savi-Çakar, P Ünüvar Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 275-281, 2016 | 13 | 2016 |
Romantik ilişkilerde algılanan istismarın yordayıcıları olarak temas engelleri ve benlik saygısı Ö Tagay, P Ünüvar, F Çalışandemir International Journal of Human Sciences 15 (2), 707-716, 2018 | 12 | 2018 |
5-6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN RİSKLİ OYUNA İZİN VERME ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ-DEVELOPING RISKY GAME ALLOWANCE SCALE FOR 4-6 YEARS CHILDREN P Ünüvar, ES Kanyılmaz Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (22), 510-523, 2017 | 12 | 2017 |
SOSYAL MEDYADA MESLEKİ DAYANIŞMA: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YARDIM TALEPLERİ P Ünüvar, F Çalışandemir, Ö Tagay International Journal of Eurasian Education and Culture 3 (4), 22-32, 2018 | 11 | 2018 |