ANİMASYON FİLMLERDE KADIN KARAKTERLER:“KLAUS” FİLMİNDEKİ GÖRSEL VE HAREKET TASARIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME ÇT Alicenap, R San, Y Arslan Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 11 (1), 530-561, 2023 | 1 | 2023 |
Uzaktan lisans ve önlisans eğitim programları için bilgisayar oyun tasarımı ve uygulama örneği R San Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2019 | 1 | 2019 |
ÇİZGİ FİLMLERİN EĞİTSEL SUNUŞ AÇISINDAN ÇOKLU ORTAM TASARIM İLKELERİ VE SİNEMATİZM-ANİMATİZM KAVRAMLARI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ: THE FIXIES ÇİZGİ DİZİ ÖRNEĞİ ÇT Alicenap, SAN Remzi Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 7 (2), 1154-1188, 2019 | 1 | 2019 |
Riskli Alan Eğitim Setinin Türkçeye Uyarlanma Süreci ve Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi F Odabaşı, H Karaduman, Ü Alan, O Yetişensoy, R San Afet ve Risk Dergisi 6 (3), 977-991, 2023 | | 2023 |
TRT Çocuk Kanalında Yayınlanan Çizgi Dizilerdeki Kötü Karakter Arketiplerinin Duygusal ve Fiziksel Biçim İlişkilerinin İncelenmesi ve Alternatif Tasarım Önerileri R San Akademik Sanat, 198-223, 2021 | | 2021 |
ESERİN ZAMAN VE MEKANDAN BAĞIMSIZ OLARAK SERGİLENMESİ G Karaca, R San Sanat Dergisi, 176-195, 2021 | | 2021 |
Developing Educational Computer Game in Terms of Multimedia Principles and Cinematism-Animetism Notions R San, ÇT Alicenap European Conference on Games Based Learning, 721-730, 2020 | | 2020 |
EMPRESYONİZMİN ANİMASYON SANATINDAKİ YERİ VE AHMET YAKUPOĞLU’NA AİT BİR ESERİN TEMSİLİ HAREKETLENDİRMESİ R San Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 8 (55), 1588-1604, 2020 | | 2020 |
“MAD MAX” SİNEMA FİLMİ VE “FALLOUT” OYUN SERİLERİNİN GÖSTERGELERARASI BAĞLAMDA İNCELENMESİ R San, ÇT Alicenap Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (2), 1626-1647, 2018 | | 2018 |
ESERİN ZAMAN-MEKÂNDAN BAĞIMSIZ VE BİRİCİK OLARAK SERGİLENMESİ G KARACA, R SAN | | |