Takip et
Erkan Özdemir
Erkan Özdemir
Bursa Uludağ Üniversitesi
uludag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Liderlik ve etik
E Özdemir
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 22 (2), 151-168, 2003
1222003
Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri
E Özdemir, T Tokol
Anadolu Üniversitesi, 2008
672008
Pazarlama Araştirmasinda Etik Karar Alma
E Özdemir
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 64 (02), 119-144, 2009
502009
İhracat işletmelerinin uluslararasılaşması: Türkiye’de faaliyet gösteren KOBİ’lere yönelik bir araştırma
MH Altıntaş, E Özdemir
Anadolu Üniversitesi, 2006
492006
CİNSİYET BAZLI FARKLILIKLAR VE ERKEK TÜKETİCİLERE YÖNELİK PAZARLAMA STRATEJİLERİ
E Özdemir
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (29), 259-281, 2009
432009
The effect of the e-commerce companies' benevolence, integrity and competence characteristics on consumers' perceived trust, purchase intention and attitudinal loyalty
E Ozdemir, M Sonmezay
Business and Economics Research Journal 11 (3), 807-821, 2020
322020
Young Consumers’ Perspectives of Website Visualization: A Gender Perspective
E Ozdemir, S Kilic
Business and Economics Research Journal 2 (2), 41-60, 2011
252011
Sosyal güvenlik reformu sonrası tüketici olarak hastaların hastane seçimi: Pazarlama açısından bir alan araştırması
E Özdemir, S Kılıç, ZB Aydın
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 29 (1), 1-27, 2010
252010
The effect of gender identity on consumers' impulse buying behavior and the moderating role of biological sex
E Ozdemir, G Akcay
Business and Economics Research Journal 10 (5), 1109-1125, 2019
222019
City Competitiveness and Improving Urban Subsystems: Technologies and Applications: Technologies and Applications
M Bulu
IGI Global, 2011
212011
Teknolojik ürün ve Hizmet pazarlaması
E Özdemir
Ekin Basım Yayın, 2011
192011
Müşteri Kârlılık Analizi: Faaliyet Tabanlı Maliyetleme İle Ölçümü Ve Pazarlama Kararlarında Kullanımı
E Özdemir, SY Kaygusuz
Is, Guc: The Journal of Industrial Relations & Human Resources 11 (3), 2009
192009
Driving green consumerism through strategic sustainability marketing
F Quoquab, R Thurasamy, J Mohammad
IGI Global, 2017
172017
The Effects of the Degree of Internationalization on Export Performance: A Research on Exporters in Turkey
E Özdemir, MH Altıntaş, S Kılıç
Business and Economics Research Journal 8 (3), 611, 2017
172017
Kadın tüketicilere yönelik pazarlama stratejileri ve Bursa ilinde bir uygulama
E Özdemir
PQDT-Global, 2005
172005
Hedeflere göre Performans değerleme yöntemi
E Özdemir
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 4 (2), 2002
172002
Pazarlama Etiği ve Örnek Olaylar
E Özdemir
Ekin, 2011
152011
2008 Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü: Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
E Özdemir, S Kılıç
Anadolu Üniversitesi, 2011
152011
The effect of technological innovation capabilities on companies' innovation and marketing performance: A field study on Technopark companies in Turkey
E Bil, E Özdemir
Journal of Life Economics 8 (3), 361-378, 2021
132021
TÜKETİCİLERİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK TUTUM VE NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
F BİLİCİ, E ÖZDEMİR
Business & Management Studies: An International Journal 7 (5), 2011-2033, 2019
132019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20