Follow
Oğuzhan  Nacaroğlu
Oğuzhan Nacaroğlu
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Verified email at cumhuriyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA (LGS) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
O Kızkapan, O Nacaroğlu
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 9 (2), 701-719, 2019
512019
Madde döngüleri ve çevre sorunları konusunda başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
O Nacaroğlu, O Bektaş, O Kızkapan
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (1), 36-51, 2020
342020
Examination of Perceptions of Gifted Students about Climate Change and Global Warming
F Mutlu, O Nacaroglu
Journal of Baltic Science Education 18 (5), 780-792, 2019
172019
Özel yetenekli ve normal gelişim gösteren öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerinin incelenmesi
O Nacaroğlu
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 53 (2 …, 2020
152020
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak İncelenmesi
O Nacaroğlu, T Bozdağ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (2), 385-409, 2020
152020
PROJE TABANLI ÖĞRENMENİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FOTOSENTEZ KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
O Nacaroğlu, F Mutlu
Journal of Research in Education and Teaching 5 (4), 113-125, 2016
13*2016
Gifted Students’ Beliefs about Knowledge and Learning
O Nacaroğlu, O Kızkapan
Journal of Science Learning 4 (3), 2021
122021
Bilim ve Sanat Merkezi’nde Yürütülen Proje Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
O NACAROĞLU, M ARSLAN, O BEKTAŞ
Asya Öğretim Dergisi 7 (2), 1-21, 2019
12*2019
Fen bilimleri dersindeki madde ve değişim ünitesine yönelik geçerli ve güvenilir başarı testi geliştirme: BİLSEM örneği
O Nacaroğlu, O Bektaş
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (2), 67-88, 2019
112019
The effect of the flipped classroom model on gifted students’ self-regulation skills and academic achievement
O Nacaroğlu, O Bektaş
Thinking Skills and Creativity 47, 1-18, 2023
102023
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN STEM TUTUMLARI VE 21. YÜZYIL BECERİLERİNE SAHİP OLMA DÜZEYLERİ
O NACAROĞLU, O KIZKAPAN
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 25 (2), 425-442, 2021
102021
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ters Yüz Öğrenme Modeline Yönelik Hazırbulunuşluklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
O NACAROĞLU
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (1), 51-66, 2020
102020
Sivrice depremini yaşamış ortaokul öğrencilerinin depreme ilişkin metaforik algılarının incelenmesi: Malatya ili örneği
M Doğan, O Nacaroğlu, S Ablak
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 384-402, 2021
82021
AN EXAMINATION OF RELATIONSHIP BETWEEN GIFTED STUDENTS’SCIENTIFIC CREATIVITY AND SCIENCE-BASED ENTREPRENEURSHIP TENDENCIES
O Kızkapan, O Nacaroğlu
MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 9 (1), 1-13, 2021
72021
Investigation of lifelong learning tendencies and self-regulatory learning perceptions of gifted students
O Nacaroğlu, O Kızkapan, T Bozdağ
TED, 2021
72021
AWARENESS OF THE GIFTED STUDENTS AND THEIR NORMALLY DEVELOPING PEERS ABOUT ENVIRONMENTAL EDUCATION CONCEPTS
F MUTLU, O NACAROĞLU, M DOĞAN
62021
Özel yetenekli öğrencilerin madde ve değişim ünitesindeki başarılarına ve özdüzenleme becerilerine ters yüz öğrenme modelinin etkisi
O Nacaroğlu
Yayınlanmamış doktora tezi). Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2020
62020
BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖĞRENCİLERİNİN PROJE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
O NACAROĞLU, F MUTLU
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 992-1007, 2020
62020
Examination of 21st century skills of gifted and average students
O Nacaroğlu
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi 53 (2), 693-721, 2020
52020
Examining the emotional semantic orientation of gifted students towards the flipped learning model
O Nacaroğlu, O Bektaş, M Tüysüz
Technology, Knowledge and Learning 28 (1), 117-142, 2023
42023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20