3-7 yaş çocuğa sahip annelerin beslenmeyle ilgili davranışlarının incelenmesi G AYDIN, A Dicle, İ Ezgi Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 683-700, 2017 | 18 | 2017 |
Anaokulu ve ilkokul birinci sınıfa devam eden 60-71 aylık çocukların zihinsel-dil gelişimleri açısından ilkokula hazır oluş düzeylerinin karşılaştırılması D Akay Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 16 | 2017 |
Türkiye’de Oyun Sokakları Üzerine Bir İnceleme: Ankara ve İstanbul Örnekleri İ Artan, F Alisinanoğlu, Ş Bozkurt Yükçü, AE Işık Uslu, E İbiş, D Akay 4th International Conference on Education on Education and Social Sciences …, 2017 | 11 | 2017 |
Türkiye’de Oyun Sokakları Üzerine Bir İnceleme: Ankara ve İstanbul Örnekleri İ Artan, F Alisinanoğlu, Ş Bozkurt Yükçü, AE Işık Uslu, E İbiş, D Akay International E-Journal of Advances in Education, 3 (7), 87-99, 2017 | 11 | 2017 |
Birinci Sınıfa Başlamak için Okula Başlama Yaşı mı Okula Hazır Oluş mu? D Akay, R Ceylan Milli Eğitim Dergisi 48 (224), 7-31, 2019 | 6* | 2019 |
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ Ö POLAT, A Dicle, E AYDIN Milli Eğitim Dergisi 50 (229), 419-444, 2021 | 5 | 2021 |
Okul öncesi öğretmenlerinin mesai zamanlarında yaşadıkları duygu durumlarının belirlenmesi D Akay, M Tezel Journal of International Social Research 11 (59), 691-699, 2018 | 5 | 2018 |
A review article on philosophy education as a stimuli for brain development Ö Polat, D Akay Elementary Education Online 19 (2), 1105-1115, 2020 | 3* | 2020 |
The examination of the relationship between creative thinking tendencies and organizational creativities of preschool teachers SÖ Dörterler, D Akay Theory and Practice in Child Development 2 (1), 64-75, 2022 | 2 | 2022 |
OKUL ÖNCESİ SOSYAL-DUYGUSAL BECERİLER VE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI H GÜLAY OGELMAN, S SARAÇ, A ÖNDER, T ABANOZ, D AKAY International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021 | 2 | 2021 |
An investigation of the relationship between preschool teachers’ individual and administrative creativity and job satisfaction Y Güven, D Akay, S Öcal Education Quarterly Reviews 4 (2), 2021 | 2 | 2021 |
Investigation of Mone 2013 Preschool Education Program in Terms of Brain Based Learning Approach Ö POLAT, D Akay, E Aydin Milli Egitim 50 (229), 2021 | 1 | 2021 |
Okul öncesi beyin baskınlık aracı'nın geliştirilmesi D Akay Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |
Okul öncesi çocuklarının beyin baskınlıklarının çeşitli değişkenler ile ilişkisinin incelenmesi D Akay, Ö Polat, B Madi 2nd International Congress on Scientific Advances, 2022 | | 2022 |
OKUL ÖNCESİ SOSYAL-DUYGUSAL BECERİLER VE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI HG OGELMAN, S SARAÇ, A ÖNDER, T ABANOZ, A Dicle International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021 | | 2021 |
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI'NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI ACÌ § ISINDAN İNCELENMESİ. Ö POLAT, D AKAY, E AYDIN Journal of National Education 50 (229), 2021 | | 2021 |
Mesnevi T Kontaş Azaklı, D Akay Temel Eğitim Eserlerinin Eğitime Yansımaları, 147-178, 2020 | | 2020 |
Pedagojide İhtilal D Akay, Y Bulut Temel Eğitim Eserlerinin Eğitime Yansımaları, 537-566, 2020 | | 2020 |
MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Kazanımlarının Beyin Bölümleri açısından Değerlendirilmesi Ö Polat, D Akay, E Aydın VIth International Early Childhood Education Congress, 2019 | | 2019 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çalışma Hayatlarındaki Stres Tepkileri ve Stresle Başa Çıkma Yolları C Malakcıoğlu, D Akay, M Tezel, R Zembat 21st International Congress of Psychological Counseling, 2019 | | 2019 |