Takip et
Dicle Akay
Dicle Akay
Bahçeşehir Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
3-7 yaş çocuğa sahip annelerin beslenmeyle ilgili davranışlarının incelenmesi
G AYDIN, A Dicle, İ Ezgi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 683-700, 2017
182017
Anaokulu ve ilkokul birinci sınıfa devam eden 60-71 aylık çocukların zihinsel-dil gelişimleri açısından ilkokula hazır oluş düzeylerinin karşılaştırılması
D Akay
Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
162017
Türkiye’de Oyun Sokakları Üzerine Bir İnceleme: Ankara ve İstanbul Örnekleri
İ Artan, F Alisinanoğlu, Ş Bozkurt Yükçü, AE Işık Uslu, E İbiş, D Akay
4th International Conference on Education on Education and Social Sciences …, 2017
112017
Türkiye’de Oyun Sokakları Üzerine Bir İnceleme: Ankara ve İstanbul Örnekleri
İ Artan, F Alisinanoğlu, Ş Bozkurt Yükçü, AE Işık Uslu, E İbiş, D Akay
International E-Journal of Advances in Education, 3 (7), 87-99, 2017
112017
Birinci Sınıfa Başlamak için Okula Başlama Yaşı mı Okula Hazır Oluş mu?
D Akay, R Ceylan
Milli Eğitim Dergisi 48 (224), 7-31, 2019
6*2019
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Ö POLAT, A Dicle, E AYDIN
Milli Eğitim Dergisi 50 (229), 419-444, 2021
52021
Okul öncesi öğretmenlerinin mesai zamanlarında yaşadıkları duygu durumlarının belirlenmesi
D Akay, M Tezel
Journal of International Social Research 11 (59), 691-699, 2018
52018
A review article on philosophy education as a stimuli for brain development
Ö Polat, D Akay
Elementary Education Online 19 (2), 1105-1115, 2020
3*2020
The examination of the relationship between creative thinking tendencies and organizational creativities of preschool teachers
SÖ Dörterler, D Akay
Theory and Practice in Child Development 2 (1), 64-75, 2022
22022
OKUL ÖNCESİ SOSYAL-DUYGUSAL BECERİLER VE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
H GÜLAY OGELMAN, S SARAÇ, A ÖNDER, T ABANOZ, D AKAY
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021
22021
An investigation of the relationship between preschool teachers’ individual and administrative creativity and job satisfaction
Y Güven, D Akay, S Öcal
Education Quarterly Reviews 4 (2), 2021
22021
Investigation of Mone 2013 Preschool Education Program in Terms of Brain Based Learning Approach
Ö POLAT, D Akay, E Aydin
Milli Egitim 50 (229), 2021
12021
Okul öncesi beyin baskınlık aracı'nın geliştirilmesi
D Akay
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023
2023
Okul öncesi çocuklarının beyin baskınlıklarının çeşitli değişkenler ile ilişkisinin incelenmesi
D Akay, Ö Polat, B Madi
2nd International Congress on Scientific Advances, 2022
2022
OKUL ÖNCESİ SOSYAL-DUYGUSAL BECERİLER VE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
HG OGELMAN, S SARAÇ, A ÖNDER, T ABANOZ, A Dicle
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021
2021
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI'NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI ACÌ § ISINDAN İNCELENMESİ.
Ö POLAT, D AKAY, E AYDIN
Journal of National Education 50 (229), 2021
2021
Mesnevi
T Kontaş Azaklı, D Akay
Temel Eğitim Eserlerinin Eğitime Yansımaları, 147-178, 2020
2020
Pedagojide İhtilal
D Akay, Y Bulut
Temel Eğitim Eserlerinin Eğitime Yansımaları, 537-566, 2020
2020
MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Kazanımlarının Beyin Bölümleri açısından Değerlendirilmesi
Ö Polat, D Akay, E Aydın
VIth International Early Childhood Education Congress, 2019
2019
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çalışma Hayatlarındaki Stres Tepkileri ve Stresle Başa Çıkma Yolları
C Malakcıoğlu, D Akay, M Tezel, R Zembat
21st International Congress of Psychological Counseling, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20