Follow
Mehmet Said Köse
Mehmet Said Köse
Verified email at bartin.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Entropi tabanlı MAUT yöntemi ile kurumsal sürdürülebilirlik performansı ölçümü: bir vaka çalışması
ALP İhsan, A Öztel, MS Köse
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (2), 65-81, 2015
1442015
Kurumsal sürdürülebilirlik performansının ölçümü için çok kriterli bir çerçeve: Henkel örneği
A Öztel, MS Köse, İ Aytekin
Journal of History Culture and Art Research 1 (4), 32-44, 2012
732012
Entropi tabanlı TOPSIS yöntemi İle enerji sektöründe kurumsal sürdürülebilirlik performansının ölçümü: Akenerji örneği
A ÖZTEL, B AYDIN, MS KÖSE
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (24), 1-24, 2018
322018
ALTI SİGMA VE FİRMALARIN ALTI SİGMAYA BAKIŞ AÇISI: SİVAS-KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ.
H Bircan, S Köse
International Journal of Economic & Social Research 8 (2), 2012
29*2012
Proaktif Kişiliğin Stratejik Düşünce Becerisine Etkisi
S ÇETİN, MS KÖSE
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (16), 65-84, 2017
62017
KOBİ’lerin İhracat Engelleri: Bartın İli Örneği
S ÇETİN, G Emine, MS KÖSE, YE TOPCU, H KARLI
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (23 …, 2021
42021
Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumlarının satın alma davranışına etkisi
A Eda, MS KÖSE
Uluslararası Güncel Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 1-10, 2021
32021
Siyasal Ürünlerin Seçmene İletilmesinde Gazetelerin Rolü: 27 Ekim 1957 Genel Seçimleri Örneği
E Yilmaz, MS KÖSE
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (40), 229-247, 2012
32012
Şihâbüddîn El-Mercânînin itikâdî görüşleri
M Köse
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
22009
Reklam ve Perakende Çabalarının Genç Tüketicilerin Karar Alma Tarzları Üzerindeki Etkisi
MS Köse, M Başkol
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (4), 219-229, 2019
12019
Hediye verme davranışında tatmini etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma
MS Köse
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
12017
Müşteri Deneyim Kalitesini Belirleyen Boyutlar: Yapısal Eşitlik Modeli ile Boyutlar Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
M Başkol, MS Köse
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (11), 283-299, 2015
12015
MÜZELERDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANAN DEĞER VE MEMNUNİYETE ETKİSİ
MS KÖSE, A KARAKAŞ
Turizmde Güncel Gelişmeler, 121, 2023
2023
Minimalism in Consumption
MS KÖSE
Current Perspectives on Consumer Psychology, 101-111, 2020
2020
Hediye Olarak Ne Versek ki?
MS KÖSE, R ALTUNIŞIK
TÜKETİMİN 1001 HALİ, 2019
2019
Understanding Omnichannel Retailing in the Digitalization Era
MS KÖSE, H KARLI
Dijital Marketing Applications, 217-231, 2019
2019
Pazarlama
MS KÖSE
İşletme Bilimine Giriş, 241-276, 2018
2018
The impact of proactive personality on strategic thinking skills
S Çetin, MS Köse
European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 2016
2016
Determination of career opportunities of business administration graduates and evaluation of demographic differrences
MS Köse, S Çetin
European Conference on Social and Behavioral Sciences, 2016
2016
REKLAMLARIN PİYASAYA GİRİŞ ENGELLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ VE REKABET KURUMU UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
E Saban, K Mehmet Said
e-Journal of New World Sciences Academy 6 (3), 323-331, 2011
2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20