Follow
nihan tomris küçün
Title
Cited by
Cited by
Year
Analyzing the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience
D Atli
IGI Global, 2020
92020
Girişimci öğretim elemanlarının psikolojik sermaye ve bireysel yaratıcılıklarının incelenmesi
S GÜNGÖR, NT Küçün, M Sezgin
Sosyal Bilimler Metinleri 2018 (2), 50-64, 2018
92018
Sosyal psikoloji çeçevesinden satın alma sürecinin nöropazarlama yöntemleri ile incelenmesi
NT Küçün
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
62019
ONLINE ALIŞVERİŞ SÜREÇLERİNDE DİJİTAL YERLİLERİN VE DİJİTAL GÖÇMENLERİN STRES DÜZEYLERİNİN BİYOMETRİK ANALİZİ
NT KÜÇÜN, C YAMAN, S GÜNGÖR, S EROĞLU
Journal of Life Economics 5 (4), 177-190, 2018
52018
Electronic word-of-mouth via consumer-opinion platforms: What motivates..
T Hennig-Thurau, KP Gwinner, G Walsh, DD Gremler
Hazal Duman Alptekin/Nihan Tomris Küçün/Behçet Yalın Özkara 387, 2004
52004
Challenges in Testing the Kano Model’s Validity through Computer-Assisted Human Behaviour Analysis
SA Potra, HD Alptekin, A Pugna, NT Küçün, BY Özkara, MD Pop
2022 IEEE Technology and Engineering Management Conference (TEMSCON EUROPE …, 2022
32022
Fear of Missing Out Reality in Financial Investments
S Güngör, NT Küçün, K Erol
International Journal of Business & Management Studies 3 (10), 53-59, 2022
32022
Nöropazarlama Kapsamında Entegre Ölçüm Süreçlerinin Uygulanmasına Yönelik Bir Alan Yazın Taraması
N Tomris Küçün, H Alptekin Duman, C Çetin
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 6 (2), 137- 168, 2020
32020
The Role of Brands in an Era of Over-information
RF Correia, BM Sousa
IGI Global, 2023
22023
Examination of Consumer Purchase Decisions via Neuromarketing Methods: A Social Psychology Approach
N Tomris Küçün, E Gönenç Güler
Prizren Social Science Journal 5 (2), 14- 29, 2021
22021
Dunning-Kruger sendromu çerçevesinden girişimcilik eğitimlerinin girişimci adayları üzerindeki etkisinin incelenmesi
NT Küçün, S Güngör, S Eroğlu
Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 9 (1), 1-29, 2020
22020
BIST100 Endeksinde İşlem Hacmi ve İşlem Miktarında Hava Durumu Anomalisi
S Güngör, NT Küçün
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (4), 1459-1469, 2019
22019
Nöropazarlama çerçevesinde destinasyon pazarlaması: Eye-Tracking yöntemi
E Çokbilen Erdoğan
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
22019
BİST100 ENDEKSİNDE İŞLEM HACMİ (TL) VE İŞLEM MİKTARLARINDA BİREYSEL YATIRIMCI AÇISINDAN TAKVİM ANOMALİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S GÜNGÖR, NT KÜÇÜN
Akademi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (16), 91-108, 2019
22019
Reklamlara yönelik dikkatin göz izleme tekniği ile ölçülmesi ve bağlam etkisi
C YAMAN, NT KÜÇÜN, S GÜNGÖR, S EROĞLU
Journal of Life Economics 5 (4), 221-232, 2018
22018
Sürdürülebilir Tüketime Bir Darbe Olarak Diderot Etkisi
NT Küçün, KK Erol
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) 9 (62 …, 2023
12023
Ulus ve Şehir Markalaşmasında Gastrodiplomasi Etkisi (Gastrodiplomacy Effect on Nation and City Branding)
NT KÜÇÜN, KK EROL
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 11 (1), 656-670, 2023
12023
MARKAYI TANIMA VE MARKAYI KULLANMA SÜRELERİNİN MARKAYA BAĞLANMAYA OLAN ETKİSİ OLUMLAMA İLE DEĞİŞEBİLİR Mİ?
K Erol, NT Küçün
Euroasia Journal Of Social Sciences & Humanities 10 (30), 46-54, 2023
12023
ÖZ ŞEFKAT YAKLAŞIMININ TÜKETİCİ DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
NT Küçün
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 16 (41), 379-390, 2023
12023
BENLİK UYUŞMAZLIĞI TEORİSİNİN TÜKETİCİLERİN ONLINE SATIN ALMA DAVRANIŞINA YANSIMALARI
N Tomris Küçün, H Alptekin Duman, S Çetin, Canberk, Eroğlu
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 14 (3), 579- 604, 2021
1*2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20