Follow
omer cakin
Title
Cited by
Cited by
Year
Fijital (Phygital) Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme: Amazon Go Örneği
Ö Çakın, D Yaman
Middle Black Sea Journal of Communication Studies 5 (1), 1-10, 2020
162020
Transmedya Öykü Anlatımı Bağlamında Instagram Hikayeleri
Ö Çakın
Transmedya Hikayeciliği, 49-68, 2018
112018
Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri
Ö Çakın
Ürün Yerleştirme Uygumaları, 195-213, 2018
92018
Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Medya Etkileşimleri
Ö Çakın, N Bolat
Dijital Kültür Ve İletişim, 175-201, 2018
7*2018
Kırgızistan'da Kiril Alfabesine Geçiş Süreci ve Gazetelere Yansıması
Ö Çakın, E Akman
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 287-297, 2017
7*2017
Reklamda Süblatif Kodlama Üzerine Bir İnceleme
R YILMAZ, Ö ÇAKIN
Manas Journal of Social Studies 6 (4), 531-539, 2017
72017
Anlatısal reklamda negatif marka yerleştirme: anti–reklamoyunlar
M Erdem, Ö Çakın
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
62018
Investigation of the Relationship between Influencers and Generation Z in the Context of Uses and Gratifications Theory
D Yaman, Ö ÇAKIN
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi 12 (31), 955-971, 2021
52021
Post Sovyet Kırgızistan'da yerel gazeteler ve sorunları
Ö Çakın
Al-Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 76-87, 2017
52017
Markaların dijital iletişimde emoji kullanım alışkanlıkları
S ÇAKIR, Ö ÇAKIN
Middle Black Sea Journal of Communication Studies 7 (1), 101-114, 2022
32022
The Aesthetics of Fear and Power in Soviet Posters
Ö Çakın, MA Günay
Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror, and Power, 324-346, 2021
12021
The structural transformation of narrative advertising in Turkic republics
Ö Çakın
Handbook of Research on Narrative Advertising, 108-120, 2019
12019
Study on Understanding the Changing Diaspora and Virtual Communities through Digitalization
N Bolat, Ö Çakın, E Sirer
Quaestio Rossica. 2024. Т. 12.№ 1, 110-128, 2024
2024
The Perception of the Syrian Asylum Seekers in Turkey: Sentiment Analysis with Twitter Data
İ Parlak, Ö Çakın
Galactica Media: Journal of Media Studies 5 (4), 17-42, 2023
2023
FAS KRALLIĞI’NDA TÜRK DİZİLERİ ÜZERİNE NİCEL BİR ARAŞTIRMA
MF CENGİZ, Ö ÇAKIN
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15-33, 2022
2022
SOSYAL MEDYADA SIĞINMACI ALGISI: SURİYELİ SIĞINMACILARIN TÜRKÇE TWITTER HESAPLARINDA GÖRÜNÜMÜ
İ PARLAK, Ö ÇAKIN, K Sinan
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 10 (2), 948-983, 2022
2022
Archetypes of Otherness: An Investigation of the Narrative Structures of Posters in the Construction of Soviet Ideology
Ö Çakın, MA Günay
Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, 26-42, 2022
2022
Rusya’da Çarlık Döneminde Reklam ve Reklam Araçları
Ö Çakın, M Baş
Middle Black Sea Journal of Communication Studies 6 (2), 64-71, 2021
2021
COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDA YAŞANAN DEĞİŞİMLER
MA GÜNAY, Ö ÇAKIN
Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, 10, 2021
2021
Chingiz Aitmatov's grand narrative
MA Günay, Ö Çakin
Handbook of Research on Narrative Interactions, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20