Follow
Arzu Tanrıverdi
Title
Cited by
Cited by
Year
Kaynaştırma öğrencilerine sunulan bireysel destek hizmetlere ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
H Gürgür, KIŞ Arzu, G Akçamete
İlköğretim Online 11 (3), 689-701, 2012
632012
Kaynaştırma programlarına yerleştirilen özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri
G AKÇAMETE, H GÜRGÜR, KIŞ Arzu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 39-53, 2003
612003
Özel eğitim bölümü zihin engelliler öğretmenliği anabilim dalı 3., 4. sınıf öğrencileri ve mezunlarının kendi bölüm programları, öğretmen yetiştirme ve eğitim fakülteleri ile …
S DEDEOĞLU, S DURALİ, A TANRIVERDİ
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (01), 47-55, 2004
492004
Özel gereksinimli öğrenciler için kaynaştırma modeli geliştirme projesi
G Akçamete, A Kış, H Gürgür
Ankara Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri, Ankara, 2009
352009
Engelli öğretmenlerin iş doyumları ve çalışma koşulları
H GÜRGÜR, KIŞ Arzu, G Akçamete
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 272-294, 2012
262012
Adaptation of the Sentiments, Attitudes, and Concerns about Inclusive Education Revised (SACIE-R) Scale on a Turkish Population
A Kis
Academic Research International 7 (1), 2016
182016
Özel Gereksinimli Çocuğa Sahip Olan Ailelerin Yaşadıkları Sosyal Sorunlar ve Baş Etme Yolları
H Yüksel, A Tanrıverdi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (3 …, 2019
172019
Qualifications of Subject Teachers in Special Education Schools.
MU Rasmussen, A Kis
Journal of Education and Training Studies 6 (4), 48-57, 2018
162018
Eğitim Fakülteleri Öğretim Elemanlarının Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişim Gereksinimlerine Yönelik Görüşleri
AT Kış, AD Sarıca, AG Akçamete
Başkent University Journal of Education 1 (2), 43-53, 2014
142014
Kaynaştırma Uygulamaları Yapılan İlköğretim Okullarına Devam Eden Zihinsel Engelli Bireylerin Eğitim Yaşantılarına Yönelik Deneyimlerinin Betimlenmesi
Y Yekta, A Kış
XX. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2010
132010
Kaynaştırma programlarına yerleştirilmiş özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma güçlükleri
G Akçamete, H Gürgür, A Kış, H Kayaoğlu
XII. Ulusal özel eğitim kongresi yöntemler, yaklaşımlar, stratejiler. Ankara …, 2002
122002
The Psychometric Properties of the Turkish Version of the Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) Scale
A Tanrıverdi, O Ozokcu
Educational Research And Review 13 (18), 654-663, 2018
102018
Including the excluded: the case of a student with multiple disabilities
A Kiş, AD Sarica
International Journal of Inclusive Education 23 (4), 454-468, 2019
92019
Examining pre-service teachers opinions about providing individual support services to mainstreaming students
H Gürgür, A Kış, G Akçamete
92012
Okul dışı ortamlarda özel gereksinimli öğrencilere verilen destek hizmetlere ilişkin gönüllü özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri. 14
G Akçamete, H Gürgür, A Kış
14th National Special Education Congress, Bolu, Turkey, 2004
82004
The Impact of the Educator Study Group Model on the Professional Development of Teachers of Mainstream Elementary Classrooms
A Kis, G Akcamete
Academic Research International 4 (43), 2013
52013
Kaynaştırma programlarına yerleştirilmiş öğrencilerin okuma yazma güçlükleri. 12
G Akçamete, H Gürgür, A Kış, H Kayaoğlu
Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde sunulmuş bildiri, Ankara, 2003
52003
DETERMINING SUPPORT SERVICES RECEIVED BY INDIVIDUALS WITH SPECIAL NEEDS LIVING IN MARDIN AND ISTANBUL
F Keser, A Tanrıverdi
luslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social …, 2019
42019
Teacher competencies and qualifications for support services in special education institutions
F Keser, A Tanrıverdi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 328-354, 2021
22021
Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim Uygulamaları Öğretmen El Kitabı
A Kış
Nobel Yayın Dağıtım, 2011
22011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20