Kaynaştırma öğrencilerine sunulan bireysel destek hizmetlere ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi H Gürgür, KIŞ Arzu, G Akçamete İlköğretim Online 11 (3), 689-701, 2012 | 63 | 2012 |
Kaynaştırma programlarına yerleştirilen özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri G AKÇAMETE, H GÜRGÜR, KIŞ Arzu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 39-53, 2003 | 61 | 2003 |
Özel eğitim bölümü zihin engelliler öğretmenliği anabilim dalı 3., 4. sınıf öğrencileri ve mezunlarının kendi bölüm programları, öğretmen yetiştirme ve eğitim fakülteleri ile … S DEDEOĞLU, S DURALİ, A TANRIVERDİ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (01), 47-55, 2004 | 49 | 2004 |
Özel gereksinimli öğrenciler için kaynaştırma modeli geliştirme projesi G Akçamete, A Kış, H Gürgür Ankara Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri, Ankara, 2009 | 35 | 2009 |
Engelli öğretmenlerin iş doyumları ve çalışma koşulları H GÜRGÜR, KIŞ Arzu, G Akçamete Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 272-294, 2012 | 26 | 2012 |
Adaptation of the Sentiments, Attitudes, and Concerns about Inclusive Education Revised (SACIE-R) Scale on a Turkish Population A Kis Academic Research International 7 (1), 2016 | 18 | 2016 |
Özel Gereksinimli Çocuğa Sahip Olan Ailelerin Yaşadıkları Sosyal Sorunlar ve Baş Etme Yolları H Yüksel, A Tanrıverdi Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (3 …, 2019 | 17 | 2019 |
Qualifications of Subject Teachers in Special Education Schools. MU Rasmussen, A Kis Journal of Education and Training Studies 6 (4), 48-57, 2018 | 16 | 2018 |
Eğitim Fakülteleri Öğretim Elemanlarının Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişim Gereksinimlerine Yönelik Görüşleri AT Kış, AD Sarıca, AG Akçamete Başkent University Journal of Education 1 (2), 43-53, 2014 | 14 | 2014 |
Kaynaştırma Uygulamaları Yapılan İlköğretim Okullarına Devam Eden Zihinsel Engelli Bireylerin Eğitim Yaşantılarına Yönelik Deneyimlerinin Betimlenmesi Y Yekta, A Kış XX. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2010 | 13 | 2010 |
Kaynaştırma programlarına yerleştirilmiş özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma güçlükleri G Akçamete, H Gürgür, A Kış, H Kayaoğlu XII. Ulusal özel eğitim kongresi yöntemler, yaklaşımlar, stratejiler. Ankara …, 2002 | 12 | 2002 |
The Psychometric Properties of the Turkish Version of the Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) Scale A Tanrıverdi, O Ozokcu Educational Research And Review 13 (18), 654-663, 2018 | 10 | 2018 |
Including the excluded: the case of a student with multiple disabilities A Kiş, AD Sarica International Journal of Inclusive Education 23 (4), 454-468, 2019 | 9 | 2019 |
Examining pre-service teachers opinions about providing individual support services to mainstreaming students H Gürgür, A Kış, G Akçamete | 9 | 2012 |
Okul dışı ortamlarda özel gereksinimli öğrencilere verilen destek hizmetlere ilişkin gönüllü özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri. 14 G Akçamete, H Gürgür, A Kış 14th National Special Education Congress, Bolu, Turkey, 2004 | 8 | 2004 |
The Impact of the Educator Study Group Model on the Professional Development of Teachers of Mainstream Elementary Classrooms A Kis, G Akcamete Academic Research International 4 (43), 2013 | 5 | 2013 |
Kaynaştırma programlarına yerleştirilmiş öğrencilerin okuma yazma güçlükleri. 12 G Akçamete, H Gürgür, A Kış, H Kayaoğlu Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde sunulmuş bildiri, Ankara, 2003 | 5 | 2003 |
DETERMINING SUPPORT SERVICES RECEIVED BY INDIVIDUALS WITH SPECIAL NEEDS LIVING IN MARDIN AND ISTANBUL F Keser, A Tanrıverdi luslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social …, 2019 | 4 | 2019 |
Teacher competencies and qualifications for support services in special education institutions F Keser, A Tanrıverdi Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 328-354, 2021 | 2 | 2021 |
Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim Uygulamaları Öğretmen El Kitabı A Kış Nobel Yayın Dağıtım, 2011 | 2 | 2011 |