Follow
İbrahim Ayvaz
İbrahim Ayvaz
Assistant Professor, Kocaeli University
Verified email at kocaeli.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal pazarlama ve sosyal pazarlamanın ahlaki boyutlarına yönelik tutumların incelenmesi
İ Ayvaz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
142012
Sosyal Pazarlama ve Ahlaki Boyutlari
İ Ayvaz, Ö Torlak
Is Ahlakı Dergisi 9 (2), 247, 2016
82016
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
İ Ayvaz, Ü Alniaçik
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 18 (35), 1-19, 2018
72018
Social marketing and its moral dimensions
I Ayvaz, O Torlak
Turkish Journal of Business Ethics 9 (2), 271-281, 2016
72016
FİYAT İNDİRİMLERİNİN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ALGILANAN KURUMSAL İTİBARIN ROLÜ
İ AYVAZ, D ELMASTAŞ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 7 (1), 86-95, 2020
32020
OYUN İÇİ SATIN ALIMINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: TÜRKİYE PAZARINA YÖNELİK KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA
İ AYVAZ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 7 (1), 162-172, 2020
22020
Pazarlama iletişiminde kullanılan kıtlık taktiklerinin tüketiciler üzerindeki etkisi ve biliş ihtiyacının rolü
İ Ayvaz
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
22018
DIGITAL MARKETING COMMUNICATION TACTICS
İ Ayvaz
DIGITALIZATION IN BUSINESS AND ECONOMY (Blockchain, Cryptocurrencies …, 2022
2022
BİLİMDE DEĞER TARAFSIZLIĞI.
İ AYVAZ, Ö EKİN SUCU
Journal of International Social Research 10 (50), 2017
2017
POLITICAL PUBLICITY AND ELECTIONS RESULTS: AN EXPLORATORY STUDY ON TURKISH ELECTIONS.
İ AYVAZ, D ELMASTAŞ
Journal of International Social Research 10 (50), 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–10