Takip et
Ayhan Karakaş
Ayhan Karakaş
Doç. Dr., Bartın Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
bartin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İŞLETMELERDE PERSONELİ GÜÇLÜ KILMA YOLLARINDAN PERSONEL GÜÇLENDİRME
A Karakaş
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (11), 79-105, 2014
712014
The relation between work stress, work-family life conflict and worker performance: A research study on hospitality employees
A Karakaş, N Tezcan
European Journal of Tourism Research 21, 102-118, 2019
662019
Yerel Halkın Turizm Faaliyetlerine Yönelik Tutumları
A Karakaş, İH Şengün
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (15), 183-202, 2017
652017
Duygusal emek, tükenmişlik ve işten ayrılma niyeti arasındaki ilişki: Otel işletmesi çalışanları üzerine bir araştırma
A Karakaş
İşletme Araştırmaları Dergisi 9 (1), 80-112, 2017
572017
Öğretmenlerin duygusal emek davranışlarının iş doyumlarına etkisi
A Karakaş, R Tösten, V Kansu, AS Aydın
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (56), 178-188, 2016
492016
The Relation between Work Family Conflict and Employee Performance: A Research on Hotel Employee
A KARAKAŞ, N SAHİN
Sosyoekonomi 25 (32), 51-69, 2017
452017
KAMU ÇALIŞANLARINDA İŞ TATMİNİ, DUYGUSAL EMEK VE İŞ STRESİ: KONYA’DA BİR ARAŞTIRMA
A KARAKAŞ, G GÖKMEN
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (3), 2018
382018
Psikolojik güçlendirme algısının örgütsel bağlılığa etkisi: Otel çalışanları üzerine bir araştırma
A Karakaş, S Serçek
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 11 (2), 2014
372014
Eğil ilçesi kırsal turizm potansiyelinin değerlendirilmesi
A Karakaş
KMO Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 14 (23), 5-18, 2012
312012
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE İŞE ALIŞTIRMA EĞİTİMİ PROGRAMLARININ ÖNEMİ
A Karakaş
Dicle Üniversitesi İİBF Dergisi, 1, 2014
292014
Restoran İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Müşteri Sadakatine Etkisi: Amasra’da Faaliyet Gösteren Balık Restoranları Üzerine Bir Araştırma
A Karakaş, Y Bilgin, S Kıngır
4th International Congress of Tourism & Management Researches, 600-619, 2017
262017
EVALUATION OF UNIVERSITY EMPLOYEES’WORK BEHAVIOURS PERFORMANCE VIA ENTROPY BASED TOPSIS METHODS
S KINGIR, A KARAKAŞ, A Öztel
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (58), 2016
232016
Üniversite Öğrencilerinin Fast-Food Tercih Etme Sebeplerinin Belirlenmesi: Dicle Üniversitesi Örneği
S KINGIR, A KARAKAŞ, Hİ ŞENGÜN, İ ÇENBERLİTAŞ
Journal of Travel and Hospitality Management 12 (3), 102-119, 2015
232015
The Effect of Innovation Activities on Organizational Performance: A Research on Hotel Businesses
A KARAKAŞ, Y ÖZ, MR YILDIZ
Journal of Recreation and Tourism Research 4 (1), 49-59, 2017
222017
MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN İŞ TATMİNİ VE MESLEKİ BAĞLILIKLARINA ETKİSİ
A KARAKAŞ, M SABAN, A ASLAN
Mali Çözüm Dergisi/Financial Analysis, 41-62, 2017
18*2017
MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İŞGÖREN PERFORMANSINA ETKİSİ
A Karakaş, A Bilen
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (8), 139-154, 2014
162014
Tüketicilerin helâl turizm konsepti uygulamalarına yönelik algıları. 1
GÖ Serçek, A Karakaş, S Serçek
International Halal Tourism Congress, 180-189, 2017
132017
TURİZM SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN KÜÇÜK İŞLETMELERİN VE AİLE İŞLETMELERİNİN KURUMSALLAŞMA DÜZEYİ
A KARAKAŞ, RM Yıldız, S Kıngır
JOMELIPS 1 (1), 1-13, 2016
13*2016
Turizm Faaliyetlerinin Çevreye Etkisi
A Karakaş, Y Güngör
Güneydoğu Anadolu Bölgesi Çevre Sorunları Sempozyumu, 2015
132015
BİST’DE YER ALAN TURİZM İŞLETMELERİNİN FİNANSAL PERFORMANSLARININ ENTROPİ TABANLI TOPSIS YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ: BİR PYTHON UYGULAMASI
A Karakaş, A Öztel
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 10 (20), 543-562, 2020
11*2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20