Follow
Ufuk Ay
Title
Cited by
Cited by
Year
Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki
Ö Torlak, U Ay
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (4), 83-94, 2015
302015
Çevreci Tüketim Davranışlarının Değer-İnanç-Norm Kuramı Temelinde İncelenmesi
U Ay
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 1-33, 2017
242017
Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers
Ö Torlak, M Özmen, MA Tiltay, MS İşlek, U Ay
Journal of Islamic Marketing 10 (2), 476-494, 2018
122018
Yeşil ürün satın alma davranışının değer-inanç-norm kuramı temelinde incelenmesi
U Ay
ESOGÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
82013
Türkiye'de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999 – 2015): Merkez-Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler
Ö Torlak, MA Tiltay, MS İşlek, U Ay
21. Pazarlama Kongresi, Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya. 2, 473-479, 2016
4*2016
ÇOCUKLAR, GENÇLER VE ERGENLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
Ö Torlak, U Ay
19.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ BİLDİRİ KİTABI: “Yerel Ekonomilerin …, 2014
3*2014
Üretici fiyat endeksi ve tüketici fiyat endeksi arasındaki geçişkenliğin derecesi
U Ay, S Ağazade, NÖ Doğan, HF Erdem, İ Giritlioğlu, E Gümüş, ...
22008
Bir tüketim pratiği olarak hanehalkının israf davranışlarının sosyolojik analizi
U Ay
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana …, 2021
12021
Sosyal Medya Kullanımı, FoMO ve Lüks Tüketim Eğilimi Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
FH Sarı, U Ay
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 9 (2), 167-192, 2024
2024
Karanlık Üçlü ve Kompulsif Satın Alma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Materyalizmin Aracılık Rolü
Ş Çal, U Ay
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 15 (2), 417-460, 2023
2023
Bir Tüketim Pratiği Olarak Hanehalkının İsraf Davranışlarının Sosyolojik Analizi
U Ay, M Özmen
Nobel, 2023
2023
Examining The Moderator Role Of Materialism In The Relationship Between Consumer Ethnocentrism And Brand Loyalty
U Ay, T Kanat
ASES IV. International Congress on Social Sciences, 143, 2023
2023
Sosyal Medya Kullanımı, Online Fomo ve Lüks Tüketim Eğilimi Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
U Ay, FH Sarı
8. International Academic Student Studies Congress, 2023
2023
Online FoMO, Insta-Mom Takibi ve Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkide Sosyal Kıyaslama ve Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rollerinin İncelenmesi
U Ay, B Aksoy, A Akpınar
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 8 (2), 209-230, 2022
2022
Gıda İsrafı ile İlgili Literatürün Eleştirel Bir Değerlendirmesi
U AY, M ÖZMEN
2019
Assemblages of Denim: Transforming from Mundane to Remarkable Consumption Object
E Karababa, U Ay
null, 2018
2018
Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri
Ö Torlak, M Özmen, MS İşlek, U Ay, MA Tiltay
23. Pazarlama Kongresi, 805, 2018
2018
Çevreci Tüketim Davranışlarının Değer-İnanç-Norm Kuramı Temelinde İncelenmesi
AY Ufuk
2017
Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri
Ö Torlak, M Özmen, MA Tiltay, U Ay, MS İşlek
22. Pazarlama Kongresi, 872, 2017
2017
7-A: Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network
O Torlak, M Ozmen, MA Tiltay, MS Islek, U Ay
ACR North American Advances, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20