Meslek Lisesi Öğretmenlerinin 21. yy. Becerileri Özyeterlik Algıları BP Cemaloğlu N. , Arslangilay A. S. , Üstündağ M. T. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 845-874, 2019 | 57* | 2019 |
Almanya ve Hollanda’da Türk göçmen işçi çocuklarına dönük eğitim politikaları ve uygulamaları AS Bingöl Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı …, 2006 | 25 | 2006 |
21st century skills of CEIT teacher candidates and the prominence of these skills in the CEIT undergraduate curriculum AS Arslangilay Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (3), 330-346, 2019 | 24 | 2019 |
Almanya ve Hollanda’da Türk göçmen işçi çocuklarına uygulanan eğitim politikaları AS Bingöl, MÇ Özdemir Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 12 (2), 134-157, 2014 | 24 | 2014 |
The Reflection of Immigration on School Culture: A Qualitative Study AS Arslangilay INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 11 (2), 585-602, 2018 | 23 | 2018 |
Eğiticilerin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Bilecik İli Örneği AS CEMALOĞLU N. , KUKUL V., ÜSTÜNDAĞ M. T. , GÜNEŞ E., ARSLANGİLAY Turkish Studies 13 (11), 399-420, 2018 | 21 | 2018 |
Küreselleşme sürecinde inovasyonun önemi ve yükseköğretim kurumlarına düşen görevler MÇ ARSLANGİLAY A. SELCEN. , ÖZDEMİR Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, 155-162, 2017 | 20 | 2017 |
Are Turkish Teacher Candidates Ready for Migrant Students? AS Arslangilay Journal of Education and Learning 7 (2), 316-329, 2018 | 15 | 2018 |
Mother tongue instruction policies towards Turkish migrant children in Europe AS Bingöl Procedia-Social and Behavioral Sciences 70, 1016-1023, 2013 | 13 | 2013 |
Eğitim sosyolojisi MÇ Özdemir | 12 | 2016 |
3. kuşak Türk çocukları ve iki dilli-iki kültürlü eğitim modelleri (Hessen eyaleti KOALA projesi) AS Bingöl-Arslangilay Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 10 | 2013 |
Çok Kültürlü Toplumlarda Vatandaşlık Eğitimi MÇ Özdemir, AS Bingöl I. Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık …, 2009 | 8 | 2009 |
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Katıldıkları Hizmet içi Eğitim Etkinliklerine Ait Görüşleri (Yalova Erzurum Hizmet içi Eğitim Örneği) P Bilasa, AS Arslangilay International Journal of Human Sciences 13 (1), 10581-1071, 0 | 7* | |
DİLLER İÇİN AVRUPA ORTAK ÖNERİLER ÇERÇEVESİ VE TAMAMLAYICI KİTAP AS Arslangilay Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, 41-65, 2019 | 4 | 2019 |
Validity and reliability study of the attitude scale towards second foreign language learning Ş Çetin, Y Budak, F Çetin, AS Bingöl Journal of Language and Linguistic Studies 15 (3), 972-988, 2019 | 4 | 2019 |
The Metaphorical Perceptions of Teacher Candidates Attending the Pedagogical Formation Program on Academic Staff—Gazi University Sample AS Arslangilay, M Taşpınar International Education Studies 10 (11), 33-46, 2017 | 4 | 2017 |
Third Generation Turkish Children and Bilingual Bicultural Education Models: Hessen State KOALA Project AS Arslangilay, MÇ Özdemir Journal of Education and Future, 105-135, 2016 | 4 | 2016 |
Hizmet İçi Eğitime Katılan Lise Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Yeterlik Algıları AS Arslangilay Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi (IJOCIS) 7 …, 2017 | 3 | 2017 |
Investigation of values teaching responsibility perceptions of prospective teachers: Investigation of values teaching responsibility perceptions F Çetin, Ş Çetin, AS Bingöl International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 2497-2512, 2021 | 2 | 2021 |
Investigation of the Attitudes of High SchoolStudents Towards Acquisition of Values F Çetin, Ş Çetin, AS Bingöl International Journal of Eurasian Education and Culture 4 (7), 158-171, 2019 | 2 | 2019 |