Uluslararası dergilerde yayımlanan eğitim araştırmalarının normallik varsayımları açısından incelenmesi E Demir, Ö Saatçioğlu, F İmrol Current Research in Education 2 (3), 130-148, 2016 | 382 | 2016 |
PISA 2012 Araştırması Ulusal Nihai Rapor D Anıl, Y Özer Özkan, E Demir MEB Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, 2015 | 105 | 2015 |
Türkiye’de eğitim araştırmalarında kayıp veri sorunu E Demir, B Parlak Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 3 (1), 230-241, 2012 | 57 | 2012 |
Validity and Reliability of the Working Memory Scale for Children Aged 5-10 Years C Ergül, ÇÖ Yılmaz, E Demir Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (2), 187-214, 2018 | 47* | 2018 |
The Effect of Teaching Supported by Interactive Whiteboard on Students’ Mathematical Achievements in Lower Secondary Education C Tunaboylu, E Demir Journal of Education and Learning 6 (1), 81, 2017 | 47 | 2017 |
Kayıp verilerin varlığında çoktan seçmeli testlerde madde ve test parametrelerinin kestirilmesi: SBS örneği E DEMİR Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 3 (2), 47-68, 2013 | 47 | 2013 |
Okul öncesi öğretmenlerinin riskli oyunlara yönelik görüş ve algıları Bİ Güler, E Demir Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (02 …, 2016 | 39 | 2016 |
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı (PISA) bilişsel alan testlerinde yer alan soru tiplerine göre Türkiyede öğrenci başarıları E Demir Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 36 | 2010 |
Examination of educational researches published in international journals in terms of normality assumptions E Demir, Ö Saatçioğlu, F İmrol Current Research in Education 2 (3), 130-148, 2016 | 28 | 2016 |
Predictors of teacher support: Turkey and Shanghai in the programme for international student assessment, 2012 G Akgul, G Cokamay, E Demir Eurasian Journal of Educational Research 16 (63), 2016 | 26 | 2016 |
Türkiye’deki öğretmenlerin karşılaştıkları mesleki sorunların ikili karşılaştırma yöntemi ile ölçeklenmesi YD ESEN, F TEMEL, E DEMİR Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (1), 47-62, 2017 | 24 | 2017 |
Characteristics of 15-Year-Old Students Predicting Scientific Literacy Skills in Turkey. E Demir International Education Studies 9 (4), 99-107, 2016 | 24 | 2016 |
Kayıp verilerin varlığında iki kategorili puanlanan maddelerden oluşan testlerin psikometrik özelliklerinin incelenmesi E Demir Yayınlanmamış doktora tezi, 2013 | 20 | 2013 |
ERKEN ÇOCUKLUK EBEVEYN MEDYA ARACILIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. M Şen, E Demir, N Teke, A YILMAZ Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty, 2020 | 19 | 2020 |
Notlarım: Örnekleme Kuramı E Demir Ankara üniversitesi, eğitim bilimleri enstitüsü, ölçme ve değerlendirme …, 2019 | 16 | 2019 |
Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirmelerde Yazılı Yoklamalarda Kullandıkları Açık Uçlu Maddeleri Hazırlama Yeterlikleri. B İnceçam, E Demir, E Demir İlkogretim Online 17 (4), 2018 | 15 | 2018 |
Türkiye’de On Beş Yaş Grubu Öğrencilerin Matematik Okuryazarlık Becerileri İle İlişkili Duyuşsal Özellikleri. E Demir Journal of Faculty of Educational Sciences 48 (2), 2015 | 15 | 2015 |
Görme Yetersizliği Olan Lisans Öğrencilerinin Sınıf İçi Ölçme-Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi Ö Kamış, E Demir Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (3 …, 2018 | 14 | 2018 |
Çocuk dostu şehir girişimi ve çocukların gözüyle Ankara KOÇ Nizamettin, E TAVŞANCIL, E Demir İdealkent 6 (17), 106-139, 2015 | 13 | 2015 |
5. sınıf Öğrencilerinin Okul Olgusuna Yönelik Metaforik Algıları SA Elmas, E Demir Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 51 (3), 45-70, 2018 | 12 | 2018 |