Takip et
Hande YAZICIOĞLU ÇALIŞAN
Hande YAZICIOĞLU ÇALIŞAN
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A Study on gifted students' perceptions about concepts" sport" through drawing-writting methodology
AÖ Pekel, H Yazıcıoğlu, L İlhan
Journal of Gifted Education and Creativity 6 (3), 219-231, 2019
82019
Görme engelli çocuklar, yaşam kalitesi ve spor
H Yazıcıoğlu, AÖ Pekel, O Kamiş, L İlhan
Aksaray University, 2020
62020
Üstün yetenekli öğrencilerin spor kavramına ilişkin algılarının çizme yazma tekniği ile incelenmesi [A study on gifted students' perceptions about concepts" sport" through …
AÖ Pekel, H Yazıcıoğlu, EL İlhan
The Journal of Gifted Education and Creativity 6 (3), 219-231, 2019
52019
TR71 düzey 2 bölgesi ve Aksaray ili sportif alt yapı raporu
O Kamiş, Y Yıldız, AR Atıcı, AN Kahve, H Yazıcıoğlu
Aksaray Üniversitesi, 2020
2020
Covid-19 salgınının TR 71 Düzey 2 Bölgesi spor ekonomisine etkisinin araştırılması
O Kamiş, Y Yıldız, AR Atıcı, H Yazıcıoğlu, AN Kahve
Aksaray Üniversitesi, 2020
2020
Temel atleti̇zm çalişmalarinin 12–14 yaş ilköğreti̇m öğrenci̇leri̇ni̇n fi̇zi̇ksel benli̇k algilarina etki̇si̇
H Yazıcıoğlu
PQDT-Global, 2018
2018
Atletizm Sporcularının İlgilendikleri Alt Dallara Göre Beslenme Bilgi ve Alışkanlıklarının Karşılaştırılması
H Yazıcıoğlu, T BOZKUŞ, G ELÇİ, A YAPICI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OYUN KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ ÇİZME YAZMA TEKNİĞİ İLE İNCELENMESİ
A PEKEL, Y HANDE, L AYDOS
GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLAR YAŞAM KALİTESİ VE SPOR
Y HANDE, A PEKEL, E İLHAN, O KAMIŞ
SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL OYUN TUTUMLARI İLE FİZİKSEL AKTİVİTEYE KATILIM MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
E HANDE, A PEKEL, H KORKMAZ
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİNİN OYUN KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ ÇİZME YAZMA TEKNİĞİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
AÖ PEKEL, H Yazıcıoğlu
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN SPOR KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ ÇİZME YAZMA TEKNİĞİ İLE İNCELENMESİ
AÖ PEKEL, H YAZICIOĞLU, EL İLHAN
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12