Elementary school teachers' ICT use in the classroom and their motivators for using ICT Ç Uluyol, S Şahin British Journal of Educational Technology 47 (1), 65-75, 2016 | 300 | 2016 |
Smartphone addiction, cyberloafing, stress and social support among university students: A path analysis Ş Gökçearslan, Ç Uluyol, S Şahin Children and Youth Services Review 91, 47-54, 2018 | 204 | 2018 |
21. yüzyıl becerileri işığında fatih projesi değerlendirmesi S Eryılmaz, Ç Uluyol Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 2015 | 189 | 2015 |
21. yüzyıl becerileri işığında FATİH projesi değerlendirmesi Ç Uluyol, S Eryılmaz Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 209-229, 2015 | 110 | 2015 |
Bir harmanlanmış öğrenme ortamı örneği, öğrenci başarısı ve görüşleri AGÇ ULUYOL, Ş Karadeniz Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 60-84, 2009 | 110 | 2009 |
Blok zinciri teknolojisi G Ünal, Ç Uluyol Bilişim Teknolojileri Dergisi 13 (2), 167-175, 2020 | 95 | 2020 |
Integrating mobile multimedia into textbooks: 2D barcodes C Uluyol, RK Agca Computers & Education 59 (4), 1192-1198, 2012 | 69 | 2012 |
Investigation of students’ intrinsic motivation in project based learning MA Ocak, Ç Uluyol Journal of Human Sciences 7 (1), 1152-1169, 2010 | 69 | 2010 |
Preservice teachers’ perception and use of personal learning environments (PLEs) S Şahin, Ç Uluyol International Review of Research in Open and Distributed Learning 17 (2 …, 2016 | 57 | 2016 |
Examining pre-service teachers’ opinions regarding to augmented reality learning Ç Uluyol, S Eryılmaz Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 403-413, 2014 | 47 | 2014 |
ICT integration in Turkish schools: Recall where you are coming from to recognise where you are going to. Ç Uluyol British Journal of Educational Technology 44 (1), 2013 | 47 | 2013 |
Öğretmen adaylarının oyun tercihleri ve bilgisayar oyunu oynama alışkanlıklarının incelenmesi: Gazi Üniversitesi örneği Ç Uluyol, R Demiralay, S Şahin, S Eryılmaz Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (2), 2014 | 35 | 2014 |
Web destekli örnek olay yönteminde çoklu bakış açısı ve yüz yüze etkileşimin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi Ç Uluyol Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 33 | 2011 |
Evaluation of FATIH project in the consideration of 21st century skills S ERYILMAZ, Ç Uluyol GUJGEF 35 (2), 2015 | 32 | 2015 |
Arttırılmış Gerçeklik Kitabının (AG-KİTAP) Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi ve Eğitim Ortamlarında Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri E Baysan, Ç Uluyol Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 7 (14), 55-78, 2016 | 30 | 2016 |
Web ve mobil destekli harmanlanmış öğrenme ortamlarının öğrencilerin motivasyon ve akademik başarılarına etkisi M Meriçelli Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 23 | 2016 |
Öğretmen adaylarında problem çözme eğilimi ve internet bağımlılığı ilişkisinin incelenmesi S Şahin, E İbili, Ç Uluyol Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 1-21, 2017 | 19 | 2017 |
Problem temelli öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi Ç ULUYOL Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 19-36, 2009 | 19 | 2009 |
STEM ve eğitimde uygulama örneklerinin incelenmesi Ç ULUYOL, K PEHLİVAN Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 23 (3), 848-861, 2019 | 17 | 2019 |
Bir arttirilmiş gerçeklik uygulamasinin geliştirilmesi ve öğrenci görüşleri Ç ULUYOL Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 20 (3), 793-823, 2016 | 15 | 2016 |