Mülteci öğrencilerin eğitim sorunları, eğitim ve din eğitiminden beklentileri: Eskişehir örneği A Tosun, A Yorulmaz, İ Tekin, K Yildiz Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 107-133, 2018 | 94 | 2018 |
Ahlaki Olgunluk Kavramı Üzerine Kuramsal Bir Çözümleme/A Theoretical Analysis On The Concept of Moral Maturity İ Tekin İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi- Journal of the Human and …, 2017 | 21* | 2017 |
Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenliği lisans programının değerlendirilmesi İ Tekin Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 8 | 2011 |
Der Ansatz des Tahḏīb al-aḫlāq im Kontext der theoretischen Grundlagen der islamischen Moralerziehung İ Tekin Studien zur Islamischen Theologie und Religionspädagogik 1, 83-106, 2016 | 7 | 2016 |
Problems and expectations of refugee students about education and religious education: Case of Eskişehir A Tosun, A Yorulmaz, İ Tekin, K Yıldız Journal of Social Sciences Eskişehir Osmangazi University 19 (1), 107-133, 2018 | 4 | 2018 |
Z Kuşağının Dindarlık Eğilimleri S GÖKÇE, İ TEKİN Talim 5 (2), 182-205, 2021 | 3 | 2021 |
Ahlak Eğitiminde Beceri Merkezli Öğrenme İ TEKİN Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20, 259-287, 2019 | 3 | 2019 |
İnsan-ı kâmil anlayışı bağlamında ahlak eğitimine kuramsal bir yaklaşım İ Tekin PQDT-Global, 2018 | 3 | 2018 |
İlahiyat öğrencilerinin akademik başarıları, lisansüstü eğitim farkındalıkları ve lisansüstü eğitim niyetleri arasındaki ilişkiler İ TEKİN Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (2), 1374-1392, 2022 | 2 | 2022 |
Ahlak Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması İ Tekin Marife Dini Araştırmalar Dergisi 22 (1), 43 - 67, 2022 | 2 | 2022 |
1876-1923 Yılları Arasında Çocuk Eğitimi Konusunda Yazılmış Kitapların İncelenmesi İ Tekin İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 3 (6), 1589 - 1623, 2017 | 2 | 2017 |
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ KLİNİK PSİKOLOJİ ANABİLİM DALI İ TEKİN | | 2023 |
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ KLİNİK PSİKOLOJİ ANABİLİM DALI E BAĞCI | | 2023 |
Development of an Attitude Scale for Moral Literacy Skills: Validity and Reliability Study İ Tekin Marife Dini Araştırmalar Dergisi 22 (1), 43 - 67, 2022 | | 2022 |
Hâkim Paradigma Olarak Sünnî-Hanefî Bakış Açısıyla Din Öğretimi İ Tekin Dinde Çoğulculuk ve Din Eğitimi: Türkiye Tecrübesi, 43-74, 2021 | | 2021 |
İslâm Eğitim Tarihinde Ulemâ Hareketliliği: İbn Hacer el-Askalânî (ö. 852/1449) Örneği İ Tekin İslâm İlim Geleneğinde İbn Hacer el-Askalânî, 51-78, 2021 | | 2021 |
Competency Based Learning in Moral Education İ Tekin Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (Özel Sayı), 259-287, 2019 | | 2019 |
İslam Eğitim Tarihinde Sistematik Bir Tenkit Aracı Olarak Münazara İ Tekin İslam İlim ve Düşünce Tarihinde Eleştiri Geleneği, 140-168, 2019 | | 2019 |
Pozisyon ve Diyalog - Din Derslerinin Çok Çeşitli Toplumlardaki Geleceği E NAURATH, İ TEKİN (Çev.) Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 125-154, 2016 | | 2016 |
Eğitim Tarihimizde Çocuk Oyunları: Ahmed Edib'in Terbiyevi Çocuk Oyunları Eseri Üzerine Bir İnceleme İ Tekin, A Yorulmaz, N Aydinçe I. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ÇOCUK OYUN VE OYUNCAKLARI KURULTAYI, 757-766, 2015 | | 2015 |