Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde metinlerin kültür aktarımındaki işlevi F Bölükbaş, F Keskin Turkish Studies (Elektronik) 5 (4), 221-235, 2010 | 215* | 2010 |
ARAP ÖĠRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. F Bölükbaş Electronic Turkish Studies 6 (3), 2011 | 198 | 2011 |
The Effectiveness of Cooperative Learning on the Reading Comprehension Skills in Turkish as a Foreign Language. F Bolukbas, F Keskin, M Polat Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 10 (4), 330-335, 2011 | 141 | 2011 |
Yansıtıcı öğretim ile yabancı dil olarak Türkçe öğretimi F Bölükbaş Dil Dergisi, 19-28, 2004 | 85 | 2004 |
SURİYELİ MÜLTECİLERİN DİL İHTİYAÇLARININ ANALİZİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ. F Bölükbaş Journal of international social research 9 (46), 2016 | 69* | 2016 |
İlköğretim öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik tutumlarının başarı-cinsiyet-ailenin eğitim düzeyi bağlamında değerlendirilmesi F BÖLÜKBAŞ Turkish Studies (Elektronik) 5 (3), 905-918, 2010 | 60 | 2010 |
The effect of language learning strategies on learning vocabulary in teaching Turkish as a foreign language F Bölükbaş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-3), 55-68, 2013 | 57* | 2013 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma metinlerinin dil düzeylerine göre sadeleştirilmesi F Bölükbaş International Journal of Languages’ Education and Teaching 1, 924-935, 2015 | 49 | 2015 |
The effect of reading strategies on reading comprehension in teaching Turkish as a foreign language F BÖLÜKBAS Educational research and reviews 8 (21), 2147, 2013 | 48 | 2013 |
İstanbul: yabancılar ic̦in türkc̦e çalışma kitabı F Bölükbaş, MY Yilmaz Kültür Sanat Basımevi, 2017 | 47 | 2017 |
Yabancılara Türkçe öğretimi el kitabı F KESKİN, G ARI, A AKKAYA, G GÖÇEN, A GÜNEYLİ, B İNCE, ... Grafiker, 2018 | 41 | 2018 |
Jigsaw-Iv Tekniğinin Yabanci Öğrencilerin Türkçedeki Temel Zamanlari Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi F BÖLÜKBAŞ Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 3 (3), 2014 | 33 | 2014 |
Aktif öğrenmenin yazılı anlatım becerilerine etkisi F Bölükbaş, E Özdemir HAYEF Journal of Education 6 (2), 27-43, 2009 | 27 | 2009 |
İki Dillilik: Tanımı ve Türleri Üzerine Kuramsal Tartışmalar AG Fatma BÖLÜKBAŞ KAYA, Fatma Burcu HANÇER International Journal of Languages’ Education and Teaching 7 (2), 98-113, 2019 | 24 | 2019 |
The Frequency of Using Idioms in Writing for the Students Learning Turkish as a Foreign Language. FB Kaya, MY Yilmaz Educational Research and Reviews 13 (16), 602-608, 2018 | 15 | 2018 |
Metindilbilimsel çözümleme: Muzaffer İzgü’nün Yedi Uyurlar öyküsü F Bölükbaş folklor/edebiyat 16 (63), 99-116, 2010 | 15 | 2010 |
Öğrencilerin okuma ve yazmaya yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi F Bölükbaş Çağdaş Eğitim Dergisi 31 (333), 32-39, 2006 | 14 | 2006 |
İşitsel-dilsel yöntem (Audio-lingual method) F Bölükbaş Yabancılara Türkçe öğretimi el kitabı, 61-65, 2013 | 13 | 2013 |
TÜRKÇE EĞİTİMİ ÜZERİNE YABANCI ÖĞRENCİLERCE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ KD Fatma BÖLÜKBAŞ KAYA, Anna GOLYNSKAIA Teke Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 8 (2), 1052-1067, 2019 | 12* | 2019 |
Yükseköğretimde Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi dersinin uzaktan eğitim yoluyla verilmesine ilişkin öğrenci görüşleri (Kastamonu Üniversitesi örneği) F Kaya Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2020 | 11 | 2020 |