Takip et
Seçil Fettahlıoğlu
Seçil Fettahlıoğlu
ksu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin satın alma davranışlarında özel markaların tüketici tutumları üzerine etkileri
HS Fettahlioğlu
PQDT-Global, 2008
842008
Hedonik tüketim davranişlari: Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi ve Adiyaman Üniversitesi öğrencilerinin hedonik alişveriş davranişlarinda demografik faktörlerin etkisinin …
HS FETTAHLIOĞLU, GA YILDIZ, C Birin
The Journal of Academic Social Science Studies 27 (1), 307-331, 2014
752014
TÜKETİCİLERİN MAĞAZA ATMOSFERİNDEN ETKİLENME DÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
HS Fettahlıoğlu
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi (AKAD) 6 (11), 27-40, 2014
392014
İçsel pazarlamanın kurumsal itibar üzerine etkisi: bir alan araştırması
HS Fettahlıoğlu, ÖO Fettahlıoğlu, A Yıldız, C Birin
International Journal of Academic Values Studies, 30-45, 2016
292016
Tüketici etnosentrizmi ve tüketici husumetinin X, Y, Z kuşakları açısından incelenmesi
HS Fettahlıoğlu, MB Sünbül
International Journal of Academic Values Studies, 26-45, 2015
272015
Türkiye’de dış kaynak kullanımında tedarikçi seçim kriterleri ve sözleşme şartlarında dikkat edilen hususlar
İ Bakan, HS Fettahlıoğlu, AM Eyitmiş
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2012
222012
Sürdürülebilirlik Açısından Tersine Lojistik Faaliyetlerini ve Sürdürülebilir Pazarlamayı Etkileyen Faktörlerin Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Belirlenmesi
HS Fettahlıoğlu, C Birin
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2016
202016
Marka kişiliği, marka sadakati ilişkisi: Akıllı telefon kullanıcıları örneği
HS Fettahlıoğlu
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (9), 210-227, 2015
182015
Şehir markalaşması sürecinde tüketici temelli marka değerinin ölçülmesi: Adıyaman ili üzerine bir uygulama
A Yildiz
Doktora Tezi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2017
162017
Kahramanmaraş’ta Alışveriş Merkezleri Kalite Algısı
İ Bakan, A melih EYİTMİŞ, H seçil Fettahlıoğlu
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2013
152013
TEKNOLOJİ KABUL MODELİNE GÖRE KUŞAKLAR ARASI FARKLILIĞIN İNCELENMESİ: AKILLI TELEFON UYGULAMALARI KULLANANLARA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
HS FETTAHLIOĞLU, C BİRİN, S YILTAY
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 5 …, 2018
102018
KAHRAMANMARAŞ HALKININ ŞEHİR PAZARLAMASI SÜRECİNDE ALGISININ ÖLÇÜLMESİ VE LOGO GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
HS FETTAHLIOĞLU, A YILDIZ, N GÖKSU
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 4 …, 2017
92017
A study on determining the consumer attitudes towards functional food products
PÖ Özdemir, S Fettahlıoğlu, M Topoyan
Ege Academic Review 9 (4), 1079-1099, 2009
92009
Bilişim sistemlerinin bankacılık sektörü üzerindeki etkileri
O Fettahlıoğlu, S Fettahlıoğlu
Banka ve Para Teknolojileri Dergisi, 20-25, 1999
91999
Reklam irritasyonundan marka irritasyonuna
HS FETTAHLIOĞLU, A YILDIZ, C Birin
Asos Journal, 240-253, 2014
82014
Sanat ve pazarlama ilişkisi
Ç Çildir, HS Fettahlıoğlu
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2019
72019
TÜRKİYE’DE DIŞ KAYNAK KULLANIMINDA TEDARİKÇİ SEÇİM KRİTERLERİ VE SÖZLEŞME ŞARTLARINDA DİKKAT EDİLEN HUSUSLAR
İ Bakan, HS FETTAHLIOĞLU, AM EYİTMİŞ
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2012
72012
Türkiye’de Serbest Bölgeler ve Kuruluş Yeri Alternatifi Olarak Kahramanmaraş İlinin Potansiyeli. II
S Fettahlıoğlu, SF Dereli
Bölgesel Sorunlar ve Türkiye Sempozyumu, Kahramanmaraş, 396-411, 2012
72012
İşletmelerde Veya Kuruluşlarda Stres Yönetimi: Kahramanmaraş Özel İşletme ve Kamu Kuruluşlarda Yapılan Bir Uygulama
A Çelik, ÖO Fettahlıoğlu, HS Fettahlıoğlu
Standart Dergisi. Yıl 38, 447, 1999
61999
Tüketicilerin satın alma davranışlarında özel markaların tüketici tutumları üzerine etkileri (Yayınlanmamış doktora tezi)
HS Fettahlıoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi, Ġzmir, 2008
52008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20