Analysing Mothers' Self-efficacy Perception towards Parenting in Relation to Peer Relationships of 5-6 year-old Preschool Children. Z Secer, H Gulay Ogelman, A Onder, S Berengi Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 2001-2008, 2012 | 26 | 2012 |
Anne-babaların duygusal sosyalleştirme davranışları ile okul öncesi çocukların sosyal becerilerinin analizi Z Seçer, N Karabulut Eğitim ve Bilim 41 (185), 2016 | 23 | 2016 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumları Konya İli Örneği Z SEÇER, N ÇELİKÖZ, H SARI, Ş ÇETİN, S BÜYÜKTAŞKAPU | 22 | 2010 |
OKUL ÖNCESİ 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN BİLİŞSEL GELİŞİMLERİ İLE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ HG OGELMAN, Z SEÇER, E ALABAY, U Feyza Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 391-402, 2012 | 20 | 2012 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların bedensel engelli akranları ile birlikte eğitim almalarına ilişkin görüşleri Z SEÇER, H SARI, Ş ÇETİN | 20 | 2010 |
Dikkat toplamayı geliştirici etkinliklerin içtepisel okul öncesi çocukların düşünme ve dikkat toplama becerilerine etkisi Z Seçer, SK Özmen Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1803-1816, 2015 | 19 | 2015 |
Okul öncesi 5-6 yaş grubu çocukların akran ilişkileri ile annelerinin ebeveynliğe yönelik özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi Z SEÇER, H GÜLAY OGELMAN, A ÖNDER, S BERENGİ Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (3), 1993-2008, 2012 | 19 | 2012 |
OKUL ÖNCESİDÖNEMDEKİÇOCUKLARIN BİLİŞSEL STİLLERİNE GÖRE AHLAKİVE SOSYAL KURAL ANLAYIŞLARI Z SEÇER, N ÇELİKÖZ, Y Songül Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 561-576, 2008 | 16 | 2008 |
68-72 aylık okul öncesine ve ilkokula devam eden çocukların okula uyum ve öğretmenleriyle ilişkilerinin karşılaştırılması HG Ogelman, Z Seçer, A Gündoğan, D Bademci Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (1), 1-17, 2015 | 15 | 2015 |
Yoğun düşünme (reflection) eğitimi programının çocukların ahlaki yargılarına etkisinin incelenmesi Z Seçer Yayımlanmamış Doktora Tezi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya, 2003 | 15 | 2003 |
The analysis of the relationship between fathers’ parenting self-efficacy and the peer relations of preschool children Z Seçer, H Gülay Ogelman, A Önder Early child development and care 183 (1), 63-74, 2013 | 13 | 2013 |
Düşünme eğitimi programının impulsif özellikli öğrenme güçlüğüne sahip çocukların bilişsel stillerine etkisi Z Seçer, H Sarı Eğitim ve Bilim 39 (171), 2014 | 12 | 2014 |
Analyzing perspective taking skills of 5-to 6-year-old preschool children in relation to their self-perception and gender H Gülay Ogelman, Z Seçer, A Önder Journal of Research in Childhood Education 27 (4), 427-439, 2013 | 12 | 2013 |
Anne tutumlarının 5-6 yaş çocuklarının sosyal becerilerini ve okula uyumlarını yordayıcı etkisi H GÜLAY OGELMAN, A ÖNDER, Z SEÇER, H ERTEN Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 143-152, 2013 | 12 | 2013 |
Akran şiddetine maruz kalan ve kalmayan 5-6 yaş okul öncesi çocukların okula uyumlarının analizi Z Seçer, H Gülay-Ogelman, H Şimşek, A Önder, D Bademci Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 23, 351-375, 2014 | 11 | 2014 |
Analysis of the effect of a social problem-solving program on the aggression of children Z Seçer, HG Ogelman Journal of Psychologists and Counsellors in Schools 21 (2), 142-153, 2011 | 9 | 2011 |
Analysis of correlation between body mass index and cognitive style, social skills and problem behaviours at preschool children Z Secer ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL …, 2012 | 4 | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Akademik İşlerin Ertelenmesi Sorununa Yönelik Çözüm Önerileri M Çelikoz, Z SEÇER MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (4), 2018 | 2 | 2018 |
The relations between emotional regulations of social competent preschool children and emotional socialization behaviours of their mothers Z SEÇER Kastamonu Education Journal 25 (4), 2017 | 2 | 2017 |
Investigating the choice of friendship 5-6 year olds make based on certain variables HG Ogelman, Z Secer Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 396-400, 2012 | 2 | 2012 |