Follow
Emre Ş. Aslan
Emre Ş. Aslan
Trabzon Üniversitesi İletişim Fakültesi
Verified email at trabzon.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Oy verme yaklaşımları bağlamında aday merkezli seçmen tercihi üzerine deneysel bir araştırma
H Güllüpunar, E Diker, ES Aslan
Akademik Bakış Dergisi 35 (2), 1-21, 2013
472013
Marka 2.0 stratejileri bağlamında global markaların sosyal medyada gündem belirlemesi: markaların 2.0 gündemi
EŞ Aslan
Gazi Üniversitesi, Ankara, 2014
252014
Semantik Web’in Marka İtibarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
EŞ Aslan, D Kolancı
The Journal of International Scientific Researches 3 (4), 208-220, 2018
202018
Markaların kriz dönemlerinde sosyal medya kullanımı stratejileri: Gezi Parkı olayları sürecinde Twitter üzerine bir inceleme
EŞ Aslan
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4 (2), 2016
192016
Sosyal medya iletişimi
E Taşdemir, E Aslan
Ankara: Gece Kitaplığı, 2017
162017
MARKA REKLAMLARINDA KULLANILAN KORKU ÇEKİCİLİĞİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
EŞ Aslan, S Yıldız
Atatürk İletişim Dergisi, 59-88, 2019
14*2019
Global markaların sosyal medyada gündem belirlemesi: Markaların 2.0 gündemi üzerine bir araştırma
EŞ Aslan, GÜZ Hanife
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 191-212, 2016
122016
SİYASAL LİDERE DUYULAN GÜVEN BAĞLAMINDA SEÇMEN DAVRANIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
O Bayır, EŞ Aslan
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 7 (2), 868-901, 2019
102019
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka tercihine etkisi üzerine bir araştırma
EŞ Aslan, C Aydın
Selçuk İletişim 11 (1), 146-166, 2018
102018
Markaların Sosyal Medyada Gündem Belirlemesinde Etkili Olan Marka 2.0 Stratejileri
EŞ Aslan, GÜZ Hanife
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2015 (41), 64-84, 2015
82015
ŞEHİR TANITIM FİLMLERİ İZLEYİCİ TEPKİLERİNİN MARKA KENT İMAJINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
EŞ ASLAN
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (1), 25-50, 2018
72018
Tüketici Satın Alma Davranışının Marka Tercihine Etkisi: Kadınlar Üzerine Bir Araştırma
EŞ Aslan, F Alkan
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi 2 (5), 52-67, 2017
7*2017
DUYGUSAL SATIŞ VAADİ (ESP): DUYGU ÇEKİCİLİĞİNİN MARKA İTİBARINA ETKİSİ
EŞ Aslan, N Özkan, Ş Özkan, M Değer
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 7 (3), 1492-1511, 2019
62019
Şehirlerin Markalaşmasında Ortak Aklın Yaratılması: Bir Marka Kent Platformu Oluşturma Arayışı
EŞ ASLAN
62018
The Slogan Effect: The Power Of Brand Discourse In Liking And Purchasing Behaviour
EŞ Aslan, Ç Demirel
Media Literacy and Academic Research 4 (1), 70-88, 2021
52021
Tüketim Kültürü Perspektifinde İhtiyacın Değişen Anlamı: Marka 2.0’ın İhtiyacın Yeniden Anlamlandırılmasındaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Ç Demirel, EŞ Aslan
AJIT-e : Online Academic Journal Of Information Technology 10 (39), 2019
52019
Çokkültürlü Ortamda Irkçılık ve Farklılıklarla Yaşama
H Aslan, ES Akçay
içinde Genç Akademisyenlerin Perspektifinden Birlikte Yaşamak,(Ed. Bekir …, 2012
52012
Reklamlarda Etiksel Bir Sorun Olarak Çocuk Kullanımı: Ebeveynlerin Tutumları Üzerine Bir Araştırma
EŞ Aslan, MG Kahraman
ATLAS JOURNAL 4 (44), 2018
32018
Tüketim Toplumunda Mesajın İnşası ve Bilinçdışı Koşullandırma: Global Tekstil Markalarının Reklamları Üzerine Göstergebilimsel Bir Analiz
EŞ ASLAN, Ç Demirel
INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES, 2017
32017
TÜRKİYE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE GLOBAL BİR MARKA YARATABİLİR Mİ? SAĞLIK ÇALIŞANLARI ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA1
EŞ ASLAN
32017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20