Follow
Senar Alkın-Şahin
Senar Alkın-Şahin
Verified email at dpu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen adaylarının bilişötesi (üst biliş) öğrenme stratejileri ile akademik öz yeterlik inançları arasındaki ilişki
N Tunca, S ALKIN-ŞAHİN
Anadolu Journal of Educational Sciences International 4 (1), 47-56, 2014
1562014
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri
N TUNCA, SA ŞAHİN, Ö AYDIN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015
1512015
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki.
S ALKIN-ŞAHİN, N Tunca, Ö Ulubey
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
1172014
Öğretmenlerin eğitim inançları ile meslekî değerleri arasındaki ilişki
N Tunca, S Alkın-Şahin, A Oğuz
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 5 (1), 11-47, 2015
722015
Felsefe ve eleştirel düşünme
S Alkın-şahin, N Tunca
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 2015
542015
İlköğretim okullarında 1-5. sınıflarda yapılandırmacılık yaklaşımına göre oluşturulan eğitim programlarının uygulanmasında öğretmenlerin karşılaştığı sorunlar
S Demir, S Şahin
Journal of Qafqaz University 26 (1), 158-171, 2009
502009
İngiltere ve Türkiye’de ilköğretim programlarındaki vatandaşlık eğitiminin karşılaştırılması
S Alkın
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007
472007
Relationship between professional values and critical thinking disposition of science-technology and mathematics teachers
SA Şahin, N Tunca, Y Altınkurt, K Yılmaz
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (1), 25-40, 2015
412015
Qualities of ideal teacher educators
N Tunca, SA Şahin, O Aytunga, HÖB GÜNER
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 6 (2), 122-148, 2015
362015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretme ve öğrenme anlayışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Ö AYDIN ŞENGÜL, N TUNCA GÜÇLÜ, S ALKIN ŞAHİN
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 1331-1346, 2015
362015
The relationship between pre-service teachers’ educational beliefs and their critical thinking tendencies
S Alkın-Şahin, N Tunca, Ö Ulubey
Elementary Education Online 13 (4), 1473-1492, 2014
362014
İlköğretim öğretmenlerinin ‘eleştirel düşünmeyi destekleme davranışlarının’değerlendirilmesi
S Alkın
Yayınlanmamış doktora tezi, 2012
302012
İlköğretim öğretmenlerinin programdaki ara disiplin yaklaşımına ilişkin görüşleri
FD Gözütok, S Alkın
International Conference on Educational Sciences ICES 8, 23-25, 2008
292008
Öğretmen adaylarının öğretmen eğitimcisine ilişkin metaforik algıları
HÖ Bahar-Güner, N Tunca, S Alkın-şahin, A Oğuz
Pegem eğitim ve öğretim dergisi 5 (4), 419-444, 2015
272015
Üniversitelerde Karşılaşılan Etik Dışı Davranışlara İlişkin Akademisyen Görüşleri
N Aydın, İ., Alkın-Şahin, S. & Demirkasımoğlu
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi 43, 2014
25*2014
Eleştirel düşünmeyi destekleyen öğretmen davranışları envanteri (EDDÖDE): Geliştirilmesi ve uygulanması
S Alkın, FD Gözütok
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 3 (2), 223-254, 2013
252013
Academic Ethics in Turkish Universities: Perceptions of Academicians from Engineering, Medicine and Education Colleges
NDSA İ. Aydın
Eurasian Journal of Educational Research 49, 41-60, 2012
242012
Eğitim Programları ve Öğretim” alanının amaçlarının gerçekleştirilmesini etkileyen sorunların belirlenmesi. 1
D Gözütok, S Alkın, Ö Ulubey
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresinde sözlü olarak sunulmuştur …, 2010
212010
Düşünme becerileri ve düşünmeyi destekleyen sınıf ortamı/öğretmen davranışları
S Alkın-Şahin, N Tunca
Öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, 392-426, 2013
202013
Sınıf öğretmenlerinin öğrenen özerkliğini ve eleştirel düşünmeyi destekleme davranışları
S Alkın-Şahin, N Tunca, A Oğuz
Route Educational and Social Science Journal 2 (1), 161-178, 2015
192015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20