Öğretmen adaylarının bilişötesi (üst biliş) öğrenme stratejileri ile akademik öz yeterlik inançları arasındaki ilişki N Tunca, S ALKIN-ŞAHİN Anadolu Journal of Educational Sciences International 4 (1), 47-56, 2014 | 156 | 2014 |
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri N TUNCA, SA ŞAHİN, Ö AYDIN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015 | 151 | 2015 |
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki. S ALKIN-ŞAHİN, N Tunca, Ö Ulubey Ilkogretim Online 13 (4), 2014 | 117 | 2014 |
Öğretmenlerin eğitim inançları ile meslekî değerleri arasındaki ilişki N Tunca, S Alkın-Şahin, A Oğuz Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 5 (1), 11-47, 2015 | 72 | 2015 |
Felsefe ve eleştirel düşünme S Alkın-şahin, N Tunca Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 2015 | 54 | 2015 |
İlköğretim okullarında 1-5. sınıflarda yapılandırmacılık yaklaşımına göre oluşturulan eğitim programlarının uygulanmasında öğretmenlerin karşılaştığı sorunlar S Demir, S Şahin Journal of Qafqaz University 26 (1), 158-171, 2009 | 50 | 2009 |
İngiltere ve Türkiye’de ilköğretim programlarındaki vatandaşlık eğitiminin karşılaştırılması S Alkın Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007 | 47 | 2007 |
Relationship between professional values and critical thinking disposition of science-technology and mathematics teachers SA Şahin, N Tunca, Y Altınkurt, K Yılmaz Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (1), 25-40, 2015 | 41 | 2015 |
Qualities of ideal teacher educators N Tunca, SA Şahin, O Aytunga, HÖB GÜNER Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 6 (2), 122-148, 2015 | 36 | 2015 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretme ve öğrenme anlayışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Ö AYDIN ŞENGÜL, N TUNCA GÜÇLÜ, S ALKIN ŞAHİN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 1331-1346, 2015 | 36 | 2015 |
The relationship between pre-service teachers’ educational beliefs and their critical thinking tendencies S Alkın-Şahin, N Tunca, Ö Ulubey Elementary Education Online 13 (4), 1473-1492, 2014 | 36 | 2014 |
İlköğretim öğretmenlerinin ‘eleştirel düşünmeyi destekleme davranışlarının’değerlendirilmesi S Alkın Yayınlanmamış doktora tezi, 2012 | 30 | 2012 |
İlköğretim öğretmenlerinin programdaki ara disiplin yaklaşımına ilişkin görüşleri FD Gözütok, S Alkın International Conference on Educational Sciences ICES 8, 23-25, 2008 | 29 | 2008 |
Öğretmen adaylarının öğretmen eğitimcisine ilişkin metaforik algıları HÖ Bahar-Güner, N Tunca, S Alkın-şahin, A Oğuz Pegem eğitim ve öğretim dergisi 5 (4), 419-444, 2015 | 27 | 2015 |
Üniversitelerde Karşılaşılan Etik Dışı Davranışlara İlişkin Akademisyen Görüşleri N Aydın, İ., Alkın-Şahin, S. & Demirkasımoğlu Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi 43, 2014 | 25* | 2014 |
Eleştirel düşünmeyi destekleyen öğretmen davranışları envanteri (EDDÖDE): Geliştirilmesi ve uygulanması S Alkın, FD Gözütok Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 3 (2), 223-254, 2013 | 25 | 2013 |
Academic Ethics in Turkish Universities: Perceptions of Academicians from Engineering, Medicine and Education Colleges NDSA İ. Aydın Eurasian Journal of Educational Research 49, 41-60, 2012 | 24 | 2012 |
Eğitim Programları ve Öğretim” alanının amaçlarının gerçekleştirilmesini etkileyen sorunların belirlenmesi. 1 D Gözütok, S Alkın, Ö Ulubey Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresinde sözlü olarak sunulmuştur …, 2010 | 21 | 2010 |
Düşünme becerileri ve düşünmeyi destekleyen sınıf ortamı/öğretmen davranışları S Alkın-Şahin, N Tunca Öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, 392-426, 2013 | 20 | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin öğrenen özerkliğini ve eleştirel düşünmeyi destekleme davranışları S Alkın-Şahin, N Tunca, A Oğuz Route Educational and Social Science Journal 2 (1), 161-178, 2015 | 19 | 2015 |