Takip et
makbule basbay
makbule basbay
Bilinmeyen bağlantı
ege.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları: Boylamsal bir çalışma
M Başbay, G Ünver, NT Bümen
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 59 (59), 345-366, 2009
1642009
Öğrenme-öğretme sürecinde sosyal medya kullanımı
F Sarsar, M Başbay, A Başbay
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015
1602015
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans derslerine öğretim elemanı bakışı: Ege Üniversitesi örneği
G Ünver, NT Bümen, M Başbay
Eğitim ve Bilim 35 (155), 2010
1382010
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarinin İncelenmesi
A Seçkin, M Başbay
Turkish Studies 8 (8), 253-270, 2013
1182013
YENİLENMİŞ TAKSONOMİYE GÖRE DÜZENLENMİŞ ÖĞRETİM TASARIMI DERSİNDE PROJEYE DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ
M Başbay
Ege Eğitim Dergisi 8 (1), 65-88, 2008
1012008
Epistemolojik inancın eleştirel düşünme ve üstbiliş ile ilişkisinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
M Başbay
Eğitim ve Bilim 38 (169), 2013
872013
Proje tabanlı öğrenme, eğitimde yeni yönelimler, 3
M Başbay
Baskı., Ankara: PegemA Yayıncılık, 2007
67*2007
Öz Yönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeyinin Eleştirel Düşünme Eğilimi, Genel Öz Yeterlik ve Akademik Başarı Açısından Yordanması.
K Karataş, M Başbay
Ilkogretim Online 13 (3), 2014
52*2014
The reflections of student teachers on project based learning and investigating self evaluation versus teacher evaluation
M Başbay, A Ateş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 242-247, 2009
492009
Ortaokul ve lise öğrencilerinin bilim kavramına ilişkin metaforları
Ç Bıyıklı, M Başbay, A Başbay
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
37*2014
Projeye dayalı öğretimin akademik benlik kavramı ve derse yönelik tutuma etkisi
M Başbay, N Senemoğlu
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 55-66, 2009
352009
Öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşluklarının eleştirel düşünme eğilimleri, genel öz yeterlikleri ve akademik başarıları açısından yordanması
K Karataş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
312013
Öğretmen ve Öğrenci Gözüyle On İkinci Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programı
Y Çetin, M Başbay
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38, 115-130, 2015
222015
Ege Üniversitesi’nde yürütülmekte olan ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programının değerlendirilmesi
G Ünver, NT Bümen, M Başbay
Ege Üniversitesi Araştırma Projeleri Şube Müdürlüğü Tarafından …, 2008
192008
Öğretmenlerin çokkültürlü yeterlik algıları ile ahlaki olgunluk/yargı ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
A Başbay, DY Kağnıcı, M Başbay
İlköğretim Online 17 (3), 2018
182018
The impact of collaborative activities on EFL learners’ speaking anxiety levels and attitudes
ET Gedikli, M Başbay
Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (2), 1184-1210, 2020
172020
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı derslerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi: Ege üniversitesi örneği
NT Bümen, G Ünver, M Başbay
Eğitim Bilimleri ve Uygulama 17, 41-62, 2010
82010
Öğrenci görüşlerine göre ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı derslerinin incelenmesi: Ege Üniversitesi örneği
NT Bümen, G Ünver, M Başbay
Eğitim Bilimleri ve Uygulama 9 (17), 41-62, 2010
72010
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarının İ
M Başbay
Journal of Turkish Studies 8 (8), 2013
62013
Analysis of studies made on Montessori approach in Turkey
T Taştepe, AM Başbay, MSS Atli, AK Akyol
Journal of Educational and Instructional Studies in the World 5 (4), 65-74, 2015
42015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20