Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları: Boylamsal bir çalışma M Başbay, G Ünver, NT Bümen Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 59 (59), 345-366, 2009 | 162 | 2009 |
Öğrenme-öğretme sürecinde sosyal medya kullanımı F Sarsar, M Başbay, A Başbay Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015 | 136 | 2015 |
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans derslerine öğretim elemanı bakışı: Ege Üniversitesi örneği G Ünver, NT Bümen, M Başbay Eğitim ve Bilim 35 (155), 2010 | 135 | 2010 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarinin İncelenmesi A Seçkin, M Başbay Turkish Studies 8 (8), 253-270, 2013 | 108 | 2013 |
YENİLENMİŞ TAKSONOMİYE GÖRE DÜZENLENMİŞ ÖĞRETİM TASARIMI DERSİNDE PROJEYE DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ M Başbay Ege Eğitim Dergisi 8 (1), 65-88, 2007 | 94 | 2007 |
Epistemolojik inancın eleştirel düşünme ve üstbiliş ile ilişkisinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi M Başbay Eğitim ve Bilim 38 (169), 2013 | 81 | 2013 |
Öz Yönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeyinin Eleştirel Düşünme Eğilimi, Genel Öz Yeterlik ve Akademik Başarı Açısından Yordanması. K Karataş, M Başbay Ilkogretim Online 13 (3), 2014 | 52* | 2014 |
The reflections of student teachers on project based learning and investigating self evaluation versus teacher evaluation M Başbay, A Ateş Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 242-247, 2009 | 44 | 2009 |
Proje tabanlı öğrenme M Başbay Pegem Atıf İndeksi 2016 (5), 67-79, 2016 | 43 | 2016 |
Projeye dayalı öğretimin akademik benlik kavramı ve derse yönelik tutuma etkisi M Başbay, N Senemoğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 55-66, 2009 | 37 | 2009 |
Ortaokul ve lise öğrencilerinin bilim kavramına ilişkin metaforları Ç Bıyıklı, M Başbay, A Başbay Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014 | 36* | 2014 |
Öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşluklarının eleştirel düşünme eğilimleri, genel öz yeterlikleri ve akademik başarıları açısından yordanması K Karataş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 32 | 2013 |
Öğretmen ve Öğrenci Gözüyle On İkinci Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programı Y Çetin, M Başbay Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38, 115-130, 2015 | 20 | 2015 |
Ege Üniversitesi’nde yürütülmekte olan ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programının değerlendirilmesi G Ünver, NT Bümen, M Başbay Ege Üniversitesi Araştırma Projeleri Şube Müdürlüğü Tarafından …, 2008 | 18 | 2008 |
Öğretmenlerin çokkültürlü yeterlik algıları ile ahlaki olgunluk/yargı ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi A Başbay, DY KAĞNICI, M Başbay İlköğretim Online 17 (3), 2018 | 16 | 2018 |
The impact of collaborative activities on EFL learners’ speaking anxiety levels and attitudes ET GEDİKLİ, M Başbay Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (2), 1184-1210, 2020 | 11 | 2020 |
Proje tabanlı öğrenme, Ö M Başbay Eğitimde yeni yönelimler. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2007 | 10 | 2007 |
Eğitimde yeni yönelimler M Başbay Ankara: Pegema Yayıncılık, 2007 | 8 | 2007 |
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı derslerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi: Ege üniversitesi örneği N Bümen, G Ünver, M Başbay | 7 | 2010 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarının İ M Başbay Journal of Turkish Studies 8 (8), 2013 | 6 | 2013 |