Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları: Boylamsal bir çalışma M Başbay, G Ünver, NT Bümen Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 59 (59), 345-366, 2009 | 164 | 2009 |
Öğrenme-öğretme sürecinde sosyal medya kullanımı F Sarsar, M Başbay, A Başbay Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015 | 160 | 2015 |
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans derslerine öğretim elemanı bakışı: Ege Üniversitesi örneği G Ünver, NT Bümen, M Başbay Eğitim ve Bilim 35 (155), 2010 | 138 | 2010 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarinin İncelenmesi A Seçkin, M Başbay Turkish Studies 8 (8), 253-270, 2013 | 118 | 2013 |
YENİLENMİŞ TAKSONOMİYE GÖRE DÜZENLENMİŞ ÖĞRETİM TASARIMI DERSİNDE PROJEYE DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ M Başbay Ege Eğitim Dergisi 8 (1), 65-88, 2008 | 101 | 2008 |
Epistemolojik inancın eleştirel düşünme ve üstbiliş ile ilişkisinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi M Başbay Eğitim ve Bilim 38 (169), 2013 | 87 | 2013 |
Proje tabanlı öğrenme, eğitimde yeni yönelimler, 3 M Başbay Baskı., Ankara: PegemA Yayıncılık, 2007 | 67* | 2007 |
Öz Yönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeyinin Eleştirel Düşünme Eğilimi, Genel Öz Yeterlik ve Akademik Başarı Açısından Yordanması. K Karataş, M Başbay Ilkogretim Online 13 (3), 2014 | 52* | 2014 |
The reflections of student teachers on project based learning and investigating self evaluation versus teacher evaluation M Başbay, A Ateş Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 242-247, 2009 | 49 | 2009 |
Ortaokul ve lise öğrencilerinin bilim kavramına ilişkin metaforları Ç Bıyıklı, M Başbay, A Başbay Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014 | 37* | 2014 |
Projeye dayalı öğretimin akademik benlik kavramı ve derse yönelik tutuma etkisi M Başbay, N Senemoğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 55-66, 2009 | 35 | 2009 |
Öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşluklarının eleştirel düşünme eğilimleri, genel öz yeterlikleri ve akademik başarıları açısından yordanması K Karataş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 31 | 2013 |
Öğretmen ve Öğrenci Gözüyle On İkinci Sınıf Biyoloji Dersi Öğretim Programı Y Çetin, M Başbay Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38, 115-130, 2015 | 22 | 2015 |
Ege Üniversitesi’nde yürütülmekte olan ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programının değerlendirilmesi G Ünver, NT Bümen, M Başbay Ege Üniversitesi Araştırma Projeleri Şube Müdürlüğü Tarafından …, 2008 | 19 | 2008 |
Öğretmenlerin çokkültürlü yeterlik algıları ile ahlaki olgunluk/yargı ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi A Başbay, DY Kağnıcı, M Başbay İlköğretim Online 17 (3), 2018 | 18 | 2018 |
The impact of collaborative activities on EFL learners’ speaking anxiety levels and attitudes ET Gedikli, M Başbay Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (2), 1184-1210, 2020 | 17 | 2020 |
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı derslerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi: Ege üniversitesi örneği NT Bümen, G Ünver, M Başbay Eğitim Bilimleri ve Uygulama 17, 41-62, 2010 | 8 | 2010 |
Öğrenci görüşlerine göre ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı derslerinin incelenmesi: Ege Üniversitesi örneği NT Bümen, G Ünver, M Başbay Eğitim Bilimleri ve Uygulama 9 (17), 41-62, 2010 | 7 | 2010 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarının İ M Başbay Journal of Turkish Studies 8 (8), 2013 | 6 | 2013 |
Analysis of studies made on Montessori approach in Turkey T Taştepe, AM Başbay, MSS Atli, AK Akyol Journal of Educational and Instructional Studies in the World 5 (4), 65-74, 2015 | 4 | 2015 |