Follow
YELDA ÜLKER
YELDA ÜLKER
Verified email at gelisim.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Reklam yönetimi
N Tosun, K Tüzel Uraltaş, A Nas, B Özkaya, S Güdüm, B Ertürk, ...
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2018
332018
Elektronik ağızdan ağıza iletişim (ewom) kanalı olarak youtube vloggerların satın alma niyeti oluşumundaki rolü
S Müftüoğlu, NB Tosun, Y Ülker
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (24), 231-254, 2018
212018
Kadınların, televizyon reklamlarında erkek imgesi kullanımına yönelik tutumlarında demografik özelliklerinin rolü
NB Tosun, Y Ülker
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 225-244, 2015
102015
Değişen yaşlılık kavramının reklamlara yansıması
Y Ülker
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 404-418, 2021
82021
Tüketim karşıtı bireylerin çevreci reklamlara olan tutumları
Y Ülker
Selçuk İletişim 14 (2), 784-804, 2021
62021
Markaların sosyal medyada oluşan sinik tutuma yönelik yaklaşımları
B ÖZKAYA, Y ÜLKER
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (1), 115-128, 2020
62020
Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü
NB Tosun, Y Ülker
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 177-203, 2018
62018
Markaların helal etiketi kullanımının satın alma davranışına yansıması
Y Ülker
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (3), 802-814, 2020
52020
Hedef kitlesi kadın olan televizyon reklamlarında çekici ve kültürel kodları yansıtan erkek imgesi kullanımının marka tutumuna etkisi
Y Ülker
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. İstanbul: Marmara Üniversitesi SBE …, 2015
52015
Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması
Y ÜLKER
42019
Narsisizm bağlamında lüks tüketim
Y Ülker
Alanya Akademik Bakış 5 (2), 1015-1030, 2021
22021
Rasyonel Faydanın Sağladığı Duygusal Tatmin
Y Ülker, MS Dönmez, N Tosun
Selçuk İletişim 12 (2), 914-939, 2019
2*2019
Tüketicilerin mağaza atmosferine verdikleri önem
Y Ülker
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (04), 142-159, 2019
22019
Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması
Y ÜLKER, NB TOSUN
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 205-221, 2021
12021
Olumsuz değerlendirilme korkusu ile sosyal medya reklamlarına yönelik tutum ilişkisi
Y ÜLKER
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (2), 1300-1313, 2021
12021
Gösterişsiz Tüketim Kavramı Bağlamında Tüketici Algısı
NB TOSUN, Y ÜLKER
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 7 (2), 2-18, 2017
1*2017
Reflection of Brand Hate on Brand Forgiveness
Y Ülker, F Şişli
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 12 (1), 299-330, 2024
2024
Dijital Kültür Dinamiklerinden: Sosyal Medyadaki Mukbang Videoları
Y Ülker
DİJİTAL EVRENİN YENİ İLETİŞİM KODLARI IV 1, 115-126, 2023
2023
Reklam Kampanyası Yönetimi
B Tosun, Nurhan, S Dönmez, Mevlüt, Y Ülker
2023
Tüketicilerdeki Yalnızlık ve Aidiyet Duygularının, Sanal Marka Topluluk Algısına Yansıması
Y Ülker
Dijital Evrenin Yeni Kodları III, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20