Follow
Sinan Schreglmann
Sinan Schreglmann
Unknown affiliation
Verified email at mku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Konu temelli eleştirel düşünme öğretiminin öğretmen adaylarının akademik başarı, eleştirel düşünme eğilimine ve düzeyine olan etkisi
S Schreglmann
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
542011
Akademisyenlik bağlamında bilimsel üretkenliği etkileyen çevresel faktörler
F Mengi, S Schreglmann
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 1-17, 2013
512013
Öğretmen adaylarının “yaratıcı öğretmen” kavramına yönelik metaforik algıları
S Schreglmann, Z Kazancı
Journal of Gifted Education and Creativity 3 (3), 21-34, 2016
452016
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin özel eğitimde yardımcı teknolojilerin kullanımına ilişkin görüşleri
M Kutlu, S Schreglmann, NA Cinisli
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1540-1569, 2018
332018
An evaluation of gifted students’ perceptions on critical thinking skills
S Schreglmann, FK Öztürk
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 6 (4), 1-16, 2018
302018
Türkiye'de Üstün Yetenekli Öğrenciler ile İlgili Yapılan Yükseköğretim Tezlerinin İçerik Analizi (2010-2015).
S Schreglmann
Journal of Gifted Education Research 4 (1), 2016
282016
Developing Academic Motivation Scale for Learning Information Technology (AMSLIT): A Study of Validity and Reliability.
S Schreglmann
Journal of Education and Learning 7 (4), 145-153, 2018
242018
220; RKİYE'DE PROGRAM GELİŞTİRME KONUSU İLE İLGİLİ YAPILAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İÇERİK ANALİZİ.
S SCHREGLMANN
Journal Of International Social Research 9 (43), 2016
232016
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN SAHİP OLDUKLARI EĞİTİM FELSEFELERİNE İLİŞKİN ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ.
F KANATLI, S Schreglman
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2014
222014
Yapılandırmacı sınıf öğrenme ortamı algısı
F Mengi, S Schreglman
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi 7, 160-174, 2013
202013
Üniversitelerde görev yapan akademisyenlerin eleştirel düşünme eğilimlerinin fakülte ve ünvanlarına göre incelenmesi
MO Kutlu, S Schreglmann
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 116-121, 2011
192011
BÖTE bölümü öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma düzeyleri: Çukurova Üniversitesi örneği
MC Şahin, S Schreglmann
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012
152012
Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
S Schreglmann, S Doğruluk
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 143-150, 2012
142012
Kırsal kesimlerde okuyan 21. yüzyıl öğrencilerinin teknolojiden yararlanma düzeyleri
MC Şahin, N Arslan Namlı, S Schreglmann
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 311-319, 2016
132016
Konu temelli eleştirel düşünme öğretimi özelliğine sahip eğitsel arayüz ile desteklenmiş eğitim yazılımının akademik başarı, eleştirel düşünme eğilimi ve düzeyine olan etkisi
S Schreglmann
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
122016
İlahiyat Fakültesi öğrencilerinin mobil öğrenmeye yönelik tutumları
MA Kirman, S Schreglmann
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 11 (24), 311-324, 2020
112020
Eğitim fakültesinde görevli akademisyenlerin alternatif eğitim/okul hakkındaki görüşleri
S Schreglmann
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1218-1247, 2019
112019
Eğitsel arayüz destekli eğitim yazılımlarının eleştirel düşünme ve akademik başarı üzerindeki etkisi
S Schreglmann, M Karakuş
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 839-855, 2017
112017
A Lesson Plan Development Study for Higher Education Based on Needs Assessment" Graphics and Animation in Education" Course.
S Schreglmann, Z Kazanci
International Education Studies 11 (7), 155-165, 2018
102018
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Savaş ve Barış Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları/Analysis of the War and Peace Concept Through the Perspectives of Elementary School …
F KANATLI, S SCHREGLMANN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (37), 2017
102017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20