Konu temelli eleştirel düşünme öğretiminin öğretmen adaylarının akademik başarı, eleştirel düşünme eğilimine ve düzeyine olan etkisi S Schreglmann Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 54 | 2011 |
Akademisyenlik bağlamında bilimsel üretkenliği etkileyen çevresel faktörler F Mengi, S Schreglmann Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 1-17, 2013 | 51 | 2013 |
Öğretmen adaylarının “yaratıcı öğretmen” kavramına yönelik metaforik algıları S Schreglmann, Z Kazancı Journal of Gifted Education and Creativity 3 (3), 21-34, 2016 | 45 | 2016 |
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin özel eğitimde yardımcı teknolojilerin kullanımına ilişkin görüşleri M Kutlu, S Schreglmann, NA Cinisli Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1540-1569, 2018 | 33 | 2018 |
An evaluation of gifted students’ perceptions on critical thinking skills S Schreglmann, FK Öztürk Journal for the Education of Gifted Young Scientists 6 (4), 1-16, 2018 | 30 | 2018 |
Türkiye'de Üstün Yetenekli Öğrenciler ile İlgili Yapılan Yükseköğretim Tezlerinin İçerik Analizi (2010-2015). S Schreglmann Journal of Gifted Education Research 4 (1), 2016 | 28 | 2016 |
Developing Academic Motivation Scale for Learning Information Technology (AMSLIT): A Study of Validity and Reliability. S Schreglmann Journal of Education and Learning 7 (4), 145-153, 2018 | 24 | 2018 |
220; RKİYE'DE PROGRAM GELİŞTİRME KONUSU İLE İLGİLİ YAPILAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İÇERİK ANALİZİ. S SCHREGLMANN Journal Of International Social Research 9 (43), 2016 | 23 | 2016 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN SAHİP OLDUKLARI EĞİTİM FELSEFELERİNE İLİŞKİN ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. F KANATLI, S Schreglman Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2014 | 22 | 2014 |
Yapılandırmacı sınıf öğrenme ortamı algısı F Mengi, S Schreglman Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi 7, 160-174, 2013 | 20 | 2013 |
Üniversitelerde görev yapan akademisyenlerin eleştirel düşünme eğilimlerinin fakülte ve ünvanlarına göre incelenmesi MO Kutlu, S Schreglmann Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 116-121, 2011 | 19 | 2011 |
BÖTE bölümü öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma düzeyleri: Çukurova Üniversitesi örneği MC Şahin, S Schreglmann Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 | 15 | 2012 |
Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi S Schreglmann, S Doğruluk Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 143-150, 2012 | 14 | 2012 |
Kırsal kesimlerde okuyan 21. yüzyıl öğrencilerinin teknolojiden yararlanma düzeyleri MC Şahin, N Arslan Namlı, S Schreglmann Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 311-319, 2016 | 13 | 2016 |
Konu temelli eleştirel düşünme öğretimi özelliğine sahip eğitsel arayüz ile desteklenmiş eğitim yazılımının akademik başarı, eleştirel düşünme eğilimi ve düzeyine olan etkisi S Schreglmann Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016 | 12 | 2016 |
İlahiyat Fakültesi öğrencilerinin mobil öğrenmeye yönelik tutumları MA Kirman, S Schreglmann Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 11 (24), 311-324, 2020 | 11 | 2020 |
Eğitim fakültesinde görevli akademisyenlerin alternatif eğitim/okul hakkındaki görüşleri S Schreglmann Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1218-1247, 2019 | 11 | 2019 |
Eğitsel arayüz destekli eğitim yazılımlarının eleştirel düşünme ve akademik başarı üzerindeki etkisi S Schreglmann, M Karakuş Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 839-855, 2017 | 11 | 2017 |
A Lesson Plan Development Study for Higher Education Based on Needs Assessment" Graphics and Animation in Education" Course. S Schreglmann, Z Kazanci International Education Studies 11 (7), 155-165, 2018 | 10 | 2018 |
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Savaş ve Barış Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları/Analysis of the War and Peace Concept Through the Perspectives of Elementary School … F KANATLI, S SCHREGLMANN Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (37), 2017 | 10 | 2017 |