Follow
Hasan Kavgacı, Dr.
Hasan Kavgacı, Dr.
PhD, Educational Administration and Supervision, Ministry of National Education, Türkiye
Verified email at meb.gov.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Examination of Relationships between Instructional Leadership of School Principals and Self-Efficacy of Teachers and Collective Teacher Efficacy.
T Calik, F Sezgin, H Kavgaci, AÇ KILINÇ
Educational Sciences: Theory & Practice 12 (4), 2012
4932012
Türkiye’de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Lisansüstü Öğrencilerinin Öz Değerlendirmeleri
F SEZGİN, H KAVGACI, AÇ KılıNÇ
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 1 (3), 161-169, 2011
902011
Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışları ile Öğretmen Öz Yeterliği ve Kolektif Öğretmen Yeterliği Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
T Çalık, F Sezgin, H Kavgacı, AÇ Kılınç
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (4), 2012
742012
İlköğretim kurumu öğretmenlerinin işle bütünleşme düzeylerinin bireysel ve örgütsel değişkenlerle ilişkisi
H Kavgacı
Gazi Üniversitesi, 2014
71*2014
İlköğretimde örgütsel iklim ve okul-aile ilişkileri (Organizational Climate and School-Parent Relations in Primary Education)
H Kavgacı
(Unpublished master’s thesis). Gazi University, Institute of Educational …, 2010
67*2010
The relationship of teachers’ work engagement with organizational and personal variables: A multiple mediator model (Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve …
H Kavgacı, T Çalık
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi (Educational Administration: Theory and …, 2017
40*2017
Yüksek Lisans Öğrencilerinin İyi Bir Tez Danışmanından Beklentilerine İlişkin Nitel Bir Çalışma Ferudun SEZGİN Ali Çağatay KILINÇ
F SEZGİN, AÇ KILINÇ, H KAVGACI
312012
Öğretmenlerin Çok Kültürlü Özyeterlik Algısı ve Okul İklimi ile Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
E Dolapcı, H Kavgacı
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 52 …, 2020
252020
TÜRKİYE'DE EĞİTİM YÖNETİMİ ALANINDAKİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARININ OKUL LİDERLİĞİ STANDARTLARI ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
S Özdemir, MF Köse, H Kavgacı
Mukaddime 5 (1), 1-26, 2014
24*2014
The Relationship Between Psychological Resilience, Teachers' Self-Efficacy and Attitudes Towards Teaching Profession: A Path Analysis
H Kavgacı
International Journal of Progressive Education 18 (3), 278-296, 2022
232022
EĞİTİM DENETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ.
F SEZGİN, H KAVGACI, AÇ KILINÇ, H ASLAN
Adıyaman University Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi 5 (9), 2012
19*2012
How Distributed Leadership and Teachers’ Psychological Capital Influence Turnover Intention? Understanding The Mediating Role of Trust in Principal and Work Engagement
H Kavgacı, A Öztürk
Participatory Educational Research 10 (1), 190-212, 2023
172023
Exploring the relationship among paternalistic leadership, teacher trust in principal, work engagement, and organizational citizenship behavior: A moderated mediation model
H Kavgacı
Journal of Pedagogical Research 7 (1), 273-289, 2023
112023
Öğretmenlerin Duygusal Zekâları ile Sınıf Yönetim Becerileri Arasındaki İlişkide Öz Yeterlik İnancının Aracılık Rolü
H Sağlam, H Kavgacı
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 389-416, 2021
42021
Lisansüstü öğrencilerinin iyi bir tez danışmanından beklentilerine ilişkin nitel bir çalışma. 5
N Güçlü, F Sezgin, AÇ Kılınç, H Kavgacı
Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 7-8, 2011
42011
Translating the CEFR Companion Volume (2020) into Turkish: The Real Experience Unraveled
S Çelik, Y Kırkgöz, P Irgin, D Şallı-Çopur, Ş Erbay Çetinkaya, M Kurt, ...
Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (4), 274-293, 2022
22022
Öğretmenlerin İşle Bütünleşmesi, Okul İklimi ve Öğretmen Liderliği Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
B İnanır, H Kavgacı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (3), 2031-2061, 2023
12023
Does relational context matter? Trust in principal as a moderator between distributed leadership and organisational citizenship behaviours in Turkish schools
H Kavgacı
Educational Management Administration & Leadership, 17411432241292938, 2024
2024
Türkiye’de Son 5 yılda Yayımlanmış Eğitim Çalışanlarının İşle Bütünleşmesi Konulu Makalelerin Bibliyometrik Analizi: Dergipark ve TR Dizin Örneği
H Kavgacı
5. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU (UEDFOR 5), 2024
2024
Eğitim Müfettiş Yardımcılarının Müfettişliğe ve Okul Denetime Yönelik Algıları: Müfettişlik Öncesi ve Sonrası Değişim
H Kavgacı
15. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20