Pre-service teachers’ metaphoric perceptions about knowledge concepts G GÜRKAN, BB Özgün, S KAHRAMAN İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 1-18, 2017 | 22* | 2017 |
The investigation of preservice teachers’ perception about science and scientist via metaphoric analysis BB Özgün, G Gürkan, S Kahraman İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 204-225, 2018 | 19* | 2018 |
Importance of Nature Relatedness: The Case of Class and Preschool Pre-Service Teachers BB Özgün, V Özgün Karaelmas Journal of Educational Sciences 7 (1), 37-56, 2019 | 7* | 2019 |
Concept Maps For The General Biology Course On The Effects Of Academic Achievement And Attitude BB Gökçen (Özgün) Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen …, 2012 | 7* | 2012 |
Investigating of The Eco-literacy Levels of Preservice Teachers BB Özgün İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 6* | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Doğayla İlişki Düzeyleri ve Ekoloji Bilgileri Arasındaki İlişki BB Özgün, S Kahraman, V Özgün INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 154, 2018 | 5 | 2018 |
Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi SK Gülşah Gürkan, Bilgi Başak Özgün The Journal of Academic Social Science Studies 10 (63), 141-154, 2017 | 5* | 2017 |
Concept maps for the general biology course on the effects of academic achievement and attitude BB Özgün, FS Yalçın Kastamonu Education Journal 27 (3), 2019 | 4* | 2019 |
KURAMDAN UYGULAMAYA STEM (+ A+ E) EĞİTİMİ BB Özgün Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (42), 429-438, 2019 | 3 | 2019 |
EKOLOJİK ZEKÂ Satın Aldıklarımızın Saklı Etkilerini Bilmek Her Şeyi Nasıl Değiştirebilir? BB Özgün Elementary Education Online 17 (3), 2018 | 3 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Aracılığıyla İncelenmesi G Gürkan, S Kahraman İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 204-225, 2018 | 2 | 2018 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğayla İlişkileri BB Özgün, V Özgün 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 667-668, 2018 | 2* | 2018 |
Ekopedagojik Yaklaşımla Çevre Eğitimi ve Çocuk S Yalçın, BB Gökçen-Özgün Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği-Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve …, 2017 | 2 | 2017 |
Effect of Concept Map Use on Attitudes Regarding General Biology Course BB Özgün, S Yalçın International Conferance New Perspectives in Science Education, 3rd Edition, 2014 | 2 | 2014 |
İlköğretimde Okutulan 4. ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Bazı Kriterlere Göre İncelenmesi Y Çınar, B Recepoğlu, BB Gökçen 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Tam Metin Kitabı (Poster Sunumu), s …, 2010 | 2* | 2010 |
Çevre Eğitiminin Felsefesi ve Tarihi BB Özgün Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Hülya Gülay Ogelman (Ed.), (Kitap …, 2020 | | 2020 |
Çevre Eğitiminde Özel Konular: Erken Çocukluk Döneminde Doğayla İlişki BB Özgün Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Hülya Gülay Ogelman (Ed.), (Kitap …, 2020 | | 2020 |
Erken Çocukluk Döneminde Bütüncül Yaklaşımla Doğa Temelli Eğitim ve Aktiviteler BB Özgün Aktivite Temelli Ergoterapi, Hülya Yücel (Ed.), (Kitap Bölümü), 223-247, 2020 | | 2020 |
Öğretmen Adaylarının STEM’e Yönelik Tutumları BB Özgün, V Özgün 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 671-672, 2018 | | 2018 |
Sınıf Öğretmen Adaylarının Çevresel Bilgi ve Tutumlarının Araştırılması BB Özgün, V Özgün, S Kahraman 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 669-670, 2018 | | 2018 |