Follow
AYÇA ÇEKİÇ AKYOL
AYÇA ÇEKİÇ AKYOL
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
GAZETE REKLAMLARININ NİTEL VE NİCEL ÖZELLİKLERİ: OTOMOTİV REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
AÇ Akyol
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 1-27, 2009
222009
Reklam Mesajlarında Bilgilendirici İçerik: Dergi Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi
AÇ Akyol
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
212011
YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM: OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
A Akyol, M Akyol, A Yılmaz
Selçuk İletişim 8 (2), 119-131, 2014
202014
Yeni reklam aracı ‘oyunreklam’ın (Advergame) çocuk üzerindeki etkisi
H Aktaş, AÇ Akyol, M Akyol
New World Sciences Academy 5 (4), 652-672, 2010
172010
Reklam araştırmalarında metinsel analiz yöntemi ile anlamların inşası ve yapıbozumu
AÇ Akyol, M Akyol
İletişim bilimlerinde araştırma yöntemleri görsel metin çözümleme (234-268 …, 2012
112012
Toplumsal rollerdeki çatışmanın televizyon reklamlarında kullanımı: Gelin-kaynana çatışmasının reklamlardaki sunumu üzerine bir değerlendirme
A Çekiç Akyol, M Akyol, Ö Kılınç
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 7 (1), 131-154, 2019
92019
Reklam mesajlarında bilgilendirici içerik: Dergi reklamları üzerine bir içerik analizi
A Çekiç Akyol
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
92011
KURUMSAL YEŞİL İMAJIN KURUMSAL WEB SİTELERİNDE AKTARIMI: ARÇELİK VE BOSCH ÖRNEĞİ
AÇ Akyol, T Altuğ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 3 (1 …, 2018
82018
YENY REKLAM ARACI'OYUNREKLAM'IN (ADVERGAME) ÇOCUK ÜZERYNDEKY ETKYSY
M Akyol, H Aktaş, AÇ Akyol
Humanities Sciences 5 (4), 652-672, 0
6
TÜRK TELEVİZYON REKLAMLARINDA HAYVAN KULLANIMI.
A Çekiç Akyol
Electronic Journal of Social Sciences 15 (57), 2016
52016
FİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAM ÖRNEKLERİ İNCELEMESİ
AÇ AKYOL, FT ERSÖZ
Bildiri Kitabı Proceedings Book, 59, 2021
42021
Demokrasinin E-Dönüşümü
ME Babacan, M Akyol, H Topbaş, AÇ Akyol
42012
Gazete reklamlarının nitel ve nicel özellikleri: Otomotiv reklamları üzerine içerik analizi
AÇ Akyol
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
42004
The use of the social media as a marketing communication tool in European airports: Case study of Facebook
AÇ Akyol, M Akyol, C Çakı
Journal of Tourism Theory and Research 2 (2), 61-76, 2015
32015
Product placement practices in independent and box-office films in Turkey
AÇ Akyol, Y Kuruca
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (1), 262-276, 2015
32015
TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
N Badem, AÇ Akyol
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları 2 (6), 52-66, 2023
22023
TELEVİZYON REKLAMLARINDA LÜKS TÜKETİM ÜRÜNLERİNİN SUNUMU ÜZERİNE BİR ANALİZ
S Fişenkçi, AÇ Akyol
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 7 (1 …, 2022
22022
ENVIRONMENTAL CLAIMS IN THE MAGAZINE ADVERTISEMENTS: A CONTENT ANALYSIS OF EKO IQ MAGAZINE.
AÇ AKYOL, Ö KILINÇ
Electronic Turkish Studies 9 (8), 2014
22014
QUALITATIVE AND QUANTITATIVE FEATURES OF NEWSPAPER ADVERTISING: A CONTENT ANALYSIS ON AUTOMOTIVE ADVERTISEMENTS
C Akyol
SELCUK UNIVERSITESI EDEBIYAT FAKULTESI DERGISI-SELCUK UNIVERSITY JOURNAL OF …, 2009
22009
X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
N Toka, AÇ Akyol
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları 2 (6), 96-110, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20