The Montessori Educational Method: Communication and Collaboration of Teachers with the Child H Uslu Kocabaş, B Bavlı Participatory Educational Research 9 (1), 443-462, 2022 | 20 | 2022 |
Eğitim Bilimleri Alanında Doktora Eğitimi Düzeyindeki Yeterliliklerin Değerlendirilmesine İlişkin Araştırma Sonuçlarının Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesine (TYYÇ … H USLU-KOCABAŞ, L DENİZ 3. Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK) Fatih Sultan Mehmet Vakıf …, 2022 | 2 | 2022 |
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI DENEYİMLERİ H Uslu Kocabaş, İ Cırık IX. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 192, 2022 | | 2022 |
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının (1, 2 ve 3. Sınıflar) Ögeleri Açısından Değerlendirilmesi H USLU KOCABAŞ, Ş BERK | | 2022 |
İlkokul Öğretmenlerinin Doğrudan Öğretim Modeline Yönelik Metaforik Algıları HU Kocabaş, Ş Berk | | 2022 |
Primary School Teachers' Metaphoric Perceptions of the Direct Instruction Model HU Kocabaş, Ş Berk | | 2022 |
ADDRESSING THE CHALLENGES OF ONLINE STUDENT ENGAGEMENT DURING THE COVID-19 PANDEMIC H Uslu Kocabaş, B Bavlı | | 2021 |
Covid-19 pandemi döneminde çevrim içi lisans derslerine yönelik öğrenci katılımının incelenmesi H Uslu Kocabaş Yıldız Teknik Üniversitesi, 2021 | | 2021 |
60-72 AYLIK ÇOCUKLARDA YARATICILIK İLE BENLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ HU KOCABAŞ, K DEMİRBAŞ, MN TOSUN, BY TOY 10. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ 10th …, 2021 | | 2021 |
Okul öncesi Montessori Öğrenme Ortamlarında Çocuk ile Öğretmen Arasında İletişim ve İş Birliği: Fenomenolojik Bir Çalışma H USLU KOCABAŞ, B BAVLI VII. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 51, 2020 | | 2020 |