Öğrenme öğretme süreci: Yeni teori ve yaklaşımlar A Saban Nobel Akademik Yayınları, 2014 | 1773 | 2014 |
Okula ilişkin metaforlar A Saban Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 459-496, 2008 | 1017 | 2008 |
Öğretmen adaylarinin öğrenci kavramina ilişkin sahip olduklari zihinsel imgeler A Saban Türk eğitim bilimleri dergisi 7 (2), 281-326, 2009 | 926 | 2009 |
Giriş düzeyindeki sinif öğretmeni adaylarinin “öğretmen” kavramina ilişkin ileri sürdükleri metaforlar A Saban Türk eğitim bilimleri dergisi 2 (2), 131-155, 2004 | 854 | 2004 |
Çoklu zekâ teorisi ve eğitim A Saban Nobel, 2005 | 726 | 2005 |
Öğretmen adaylarının öğretmen kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi A Saban, BN Koçbeker, A Saban Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 6 (2), 461–522, 2006 | 570 | 2006 |
Prospective teachers' conceptions of teaching and learning revealed through metaphor analysis A Saban, BN Kocbeker, A Saban Learning and instruction 17 (2), 123-139, 2007 | 495 | 2007 |
Eğitimde Nitele Araştırma Desenleri A Saban, A Ersoy Anı Yayıncılık, 2016 | 458 | 2016 |
A Turkish profile of prospective elementary school teachers and their views of teaching A Saban Teaching and Teacher Education 19 (8), 829-846, 2003 | 387 | 2003 |
İlköğretim I. kademe öğretmen ve öğrencilerinin bilgi kavramına ilişkin sahip oldukları zihinsel imgeler A Saban İlköğretim Online 7 (2), 421-455, 2008 | 318 | 2008 |
Functions of metaphor in teaching and teacher education: A review essay A Saban Teaching education 17 (4), 299-315, 2006 | 261 | 2006 |
Prospective teachers' metaphorical conceptualizations of learner A Saban Teaching and Teacher Education 26 (2), 290-305, 2010 | 253 | 2010 |
An investigation of the concept of teacher among prospective teachers through metaphor analysis. A Saban, BN Koçbeker, A Saban Educational Sciences: Theory & Practice 6 (2), 2006 | 216 | 2006 |
Prospective classroom teachers’ metaphorical images of selves and comparing them to those they have of their elementary and cooperating teachers A Saban International Journal of Educational Development 24 (6), 617-635, 2004 | 207 | 2004 |
Hizmet içi eğitimde yeni yaklaşımlar A Saban Milli Eğitim Dergisi 145 (1), 25-27, 2000 | 205 | 2000 |
Göreve yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlükler İ Korkmaz, S AKBAŞLI Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 38 (38), 266-277, 2004 | 143 | 2004 |
Öğretmen adaylarının mesleki kaygıları A Saban, İ Korkmaz, S Akbaşlı Eğitim Araştırmaları 5 (17), 198–209, 2004 | 128 | 2004 |
Çoku zeka kuramı ve Türk eğitim sistemine yansıması A Saban Nobel Yayın Dağıtım, 2010 | 106 | 2010 |
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN NİTEL ARAŞTIRMA METODOLOJİSİNE İLİŞKİN ALGILARI A Saban Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 469-485, 2007 | 95 | 2007 |
Çoklu zekâ kuramı ile ilgili Türkçe çalışmaların içerik analizi A Saban Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 9 (2), 833-876, 2009 | 90 | 2009 |