Takip et
Nilay Sayan
Nilay Sayan
Marmara Üniversitesinde Pazarlama Doktora Öğrencisi
marun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kült Marka ve Marka Topluluğunun Yenilikçilik ve Teknoloji Kabul Modeli Açısından Değerlendirilmesi
N Sayan
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
42019
Nasıl Sürdürülebilir ve Uzun Ömürlü Marka Olunur?
N Sayan
Dünya Rekabetinde Bir Marka Olmak, 173-193, 2023
2023
Dijital İşletmelerde Yeni Nesil Pazarlama Dijital Pazarlama Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
N Sayan, E Karafakıoğlu
IX. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, 90, 2022
2022
Yeni Tüketiciler Olarak Dijital Yerliler: Z Kuşağında Rol Modelin Davranışsal Niyete Etkisi
YA YASA, AS KUŞ, N SAYAN
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (3), 929-955, 2022
2022
Tüketicilerin Maskülenlik ve Feminenlik Eğilimlerinin Moda Ürünlere Yönelik İlgilenim ve Bilgi Düzeyine Etkisi
ÇS Çalışal, EE Kozan, YG Yıldız, N Sayan, H Yürüyen
4. International Conference of Business Students, Congress Book, Yalova …, 2019
2019
A Research On The Attitudes Of Consumers For Food And Beverage Franchises
B Bilgili, E Özkul, D Chowhury, N Sayan
International Gastronomy Tourism Studies Congress Book, Kocaeli University …, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–6