Follow
Nilay Sayan
Nilay Sayan
Marmara Üniversitesinde Pazarlama Doktora Öğrencisi
Verified email at marun.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Kült Marka ve Marka Topluluğunun Yenilikçilik ve Teknoloji Kabul Modeli Açısından Değerlendirilmesi
N Sayan
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
42019
Yeni Tüketiciler Olarak Dijital Yerliler: Z Kuşağında Rol Modelin Davranışsal Niyete Etkisi
YA YASA, AS KUŞ, N SAYAN
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (3), 929-955, 2022
12022
Yenilenmiş Ürünlerin Yükselişi: Sürdürülebilir Ekonomiye Yönelik Üretim ve Tüketim Üzerine Çözüm Arayışları
N SAYAN, T TAŞKIN
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (1), 340-371, 2024
2024
Nasıl Sürdürülebilir ve Uzun Ömürlü Marka Olunur?
N Sayan
Dünya Rekabetinde Bir Marka Olmak, 173-193, 2023
2023
Dijital İşletmelerde Yeni Nesil Pazarlama Dijital Pazarlama Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
N Sayan, E Karafakıoğlu
IX. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, 90, 2022
2022
Tüketicilerin Maskülenlik ve Feminenlik Eğilimlerinin Moda Ürünlere Yönelik İlgilenim ve Bilgi Düzeyine Etkisi
ÇS Çalışal, EE Kozan, YG Yıldız, N Sayan, H Yürüyen
4. International Conference of Business Students, Congress Book, Yalova …, 2019
2019
A Research On The Attitudes Of Consumers For Food And Beverage Franchises
B Bilgili, E Özkul, D Chowhury, N Sayan
International Gastronomy Tourism Studies Congress Book, Kocaeli University …, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–7