Takip et
Aycan Külahlı
Aycan Külahlı
Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Bilim Uzmanı
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketici İlgilenimi, Müşteri Memnuniyeti ve Marka Sadakati Arasındaki İlişkiler: Akıllı Telefon ve Parfüm Ürünleri Temelinde Bir Araştırma
A Külahlı
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
262016
TÜKETİCİ İLGİLENİMİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
V Özbek, A Külahlı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (4 …, 2016
202016
Tüketicilerin İlgilenim, Memnuniyet ve Sadakat Düzeyleri Cinsiyete Göre Değişmekte Midir?
V Özbek, A Külahlı
Business & Management Studies: An International Journal 4 (3), 316-340, 2016
15*2016
Antecedents of brand love: a research on bank customers
V Ozbek, AY Kutbay, O DOGAN, A Kulahli
PressAcademia Procedia 3 (1), 609-619, 2017
102017
The effect of consumer involvement on brand loyalty: a study on smart phone products
V Ozbek, A Kulahli
Journal of Management Marketing and Logistics 3 (4), 303-317, 2016
72016
THE IMPACT OF BUSINESS ETHICS COURSE ON ETHICAL PERCEPTIONS AND INTENTIONS OF UNIVERSITY STUDENTS
AK olkan Özbek, Ümit Alnıaçık, M. Emin Akkılıç, Şule Şahin
Journal of Global Strategic Management 9 (2), 79-88, 2015
6*2015
Tüketici İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi
V Özbek, A Külahlı
Global Business Research Congress 2, 136-148, 2016
52016
THE EFFECTS OF MOTIVATION AND INVOLVEMENT ON PERCEIVED VALUE OF THE DESTINATION EXPERIENCE/DESTİNASYON DENEYİMİNİN ALGILANAN DEĞERİ ÜZERİNDE MOTİVASYON VE İLGİLENİMİN ETKİSİ
A KÜLAHLI, B ÇİNAR, KOÇ Fatih, V ÖZBEK, Ö AKYEL
Turkish Journal of Marketing 2 (1), 42, 2017
32017
The Effect of Consumer Involvement on Brand Loyalty
AK Volkan Özbek
Global Business Research Congress 2, 136-148, 2016
3*2016
DESTİNASYON DENEYİMİNİN ALGILANAN DEĞERİ ÜZERİNDE MOTİVASYON VE İLGİLENİMİN ETKİSİ
A KÜLAHLI, B Çinar, KOÇ Fatih, V ÖZBEK, Ö AKYEL
Turkish Journal of Marketing 2 (1), 42-60, 2017
22017
Marka aşkının öncülleri: banka müşterileri üzerinde bir araştırma
Volkan Özbek, Ayşegül Yıldırım Kutbay, Öykem Doğan, Aycan Külahlı
Global İşletme Araştırmaları Kongresi 3, 609-619, 2017
2*2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11