Follow
Prof. Dr. Ömer Faruk Çetin
Prof. Dr. Ömer Faruk Çetin
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim fakültesi
Verified email at erzincan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf öğretmenliği III. sınıf öğrencilerinin geometrik bilgilere erişi düzeyleri üzerine
ÖF Çetin, A DANE
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 12 (2), 427-436, 2004
702004
Some theorems involving inequalities on p-valent functions
ÇÖF Irmak H
Turkish Journal of Mathematics 23 (3), 453-459, 1999
381999
Okul Deneyimi I, II ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Uygulama Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesinin İncelenmesi
ÖF ÇETİN, H BULUT
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 69-75, 2012
35*2012
Students perceptions and development of conceptual understanding regarding trigonometry and trigonometric function
ÖF Çetin
Educational Research and Reviews 10 (3), 338-350, 2015
212015
A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students: An Example of Limit-Continuity-Integral-Derivative
A Dane, ÖF Çetin, F Bas, MÖ Sağırlı
International Journal of Higher Education 5 (2), 82-91, 2016
202016
Yığılma noktası kavramı ve kullanımı
ÖF Çetin, A Dane, M Bekdemir
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2012
20*2012
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerine Göre; Neden Matematik? Nasıl Matematik?
ÖF Çetin
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2013
172013
Some inequalities on p-valently starlike and p-valently convex functions
H Irmak, ÖF Çetin
Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering Series B/Mathematics …, 1999
141999
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Z Çakmak, ÖF Çetin, M Bekdemir
İlköğretim Online 15 (2), 2016
122016
Certain Inequalities Involving Meromorphically Multivalent Functions
Irmak H, N.E. Cho, Çetin Ö.F, Raina R.K
Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering, Series B 30 (39-43), 2001
122001
CEBİRSEL İFADE, GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER: DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ
F Baş, A Dane, ÖF Çetin, MÖ Sağırlı
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 44-61, 2015
82015
The Relationship between Eighth Grade Elementary Students’ Operational and Measurable Prediction Skills and Mathematical Literacy
ÖF ÇETİN, K KÖSE
American Journal of Educational Research 3 (2), 142-151, 2015
62015
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLE ALMANYA’NIN BAVYERA EYALETİ AUSBURG ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİNİN OKUL UYGULAMALARI ARASINDAKİ BENZERLİK VE FARKLILIKLAR
ÖF Çetin, E Uludağ, M Akın
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 159-166, 2007
52007
Altı ve yedinci sınıf öğrencilerinin uzunluk ölçümsel tahmin becerilerinin incelenmesi
H Akkuşçi
Yüksek lisans tezi). Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Fen Bilimleri …, 2019
42019
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, ÖF Çetin, Z ÇAKMAK, M Bekdemir, O Muzaffer, ...
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2016
42016
Koordinat düzleminde birim çember yardımıyla tanjant ve kotanjant fonksiyonlarının grafik çiziminde sayı doğrusu kullanımı
ÖF Çetin
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 123-141, 2011
42011
Mathematics education and democracy education
ÖF Çetin
Educational Research and Reviews 10 (5), 566, 2015
32015
PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’PERCEPTIONS OF RECTANGULAR PRISM THROUGH MODELS
ÖF ÇETİN, A DANE, M OKUR, M BEKDEMİR, F BAŞ, O KANBOLAT, ...
Educational Research Association The International Journal of Research in …, 2012
32012
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Başarı ya da Başarısızlığının Etkileri Hakkındaki Farkındalıkları
ÖF ÇETİN, H BULUT
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 226-250, 2013
2*2013
Awareness of Teachers of Mathematics About Effects of Mathematics Success Or Failure Of Math
ÖF ÇETİN, H BULUT
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 226-250, 2013
2*2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20