Sınıf öğretmenliği III. sınıf öğrencilerinin geometrik bilgilere erişi düzeyleri üzerine ÖF Çetin, A DANE Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 12 (2), 427-436, 2004 | 73 | 2004 |
Some theorems involving inequalities on p-valent functions ÇÖF Irmak H Turkish Journal of Mathematics 23 (3), 453-459, 1999 | 38 | 1999 |
Okul Deneyimi I, II ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Uygulama Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesinin İncelenmesi ÖF ÇETİN, H BULUT Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 69-75, 2012 | 36* | 2012 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerine ilişkin değişkenlerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi Z Çakmak, Ö Çetin, M Bekdemir İlköğretim Online, 2013 | 33 | 2013 |
A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students: An Example of Limit-Continuity-Integral-Derivative A Dane, ÖF Çetin, F Bas, MÖ Sağırlı International Journal of Higher Education 5 (2), 82-91, 2016 | 21 | 2016 |
Students perceptions and development of conceptual understanding regarding trigonometry and trigonometric function ÖF Çetin Educational Research and Reviews 10 (3), 338-350, 2015 | 21 | 2015 |
Yığılma noktası kavramı ve kullanımı ÖF Çetin, A Dane, M Bekdemir Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2012 | 20* | 2012 |
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerine Göre; Neden Matematik? Nasıl Matematik? ÖF Çetin Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2013 | 18 | 2013 |
Some inequalities on p-valently starlike and p-valently convex functions H Irmak, ÖF Çetin Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering Series B/Mathematics …, 1999 | 14 | 1999 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi Z Çakmak, ÖF Çetin, M Bekdemir İlköğretim Online 15 (2), 2016 | 12 | 2016 |
Certain Inequalities Involving Meromorphically Multivalent Functions Irmak H, N.E. Cho, Çetin Ö.F, Raina R.K Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering, Series B 30 (39-43), 2001 | 12 | 2001 |
CEBİRSEL İFADE, GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER: DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ F Baş, A Dane, ÖF Çetin, MÖ Sağırlı Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 44-61, 2015 | 8 | 2015 |
The Relationship between Eighth Grade Elementary Students’ Operational and Measurable Prediction Skills and Mathematical Literacy ÖF ÇETİN, K KÖSE American Journal of Educational Research 3 (2), 142-151, 2015 | 6 | 2015 |
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLE ALMANYA’NIN BAVYERA EYALETİ AUSBURG ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİNİN OKUL UYGULAMALARI ARASINDAKİ BENZERLİK VE FARKLILIKLAR ÖF Çetin, E Uludağ, M Akın Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 159-166, 2007 | 5 | 2007 |
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, ÖF Çetin, Z ÇAKMAK, M Bekdemir, O Muzaffer, ... International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2016 | 4 | 2016 |
Koordinat düzleminde birim çember yardımıyla tanjant ve kotanjant fonksiyonlarının grafik çiziminde sayı doğrusu kullanımı ÖF Çetin Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 123-141, 2011 | 4 | 2011 |
Mathematics education and democracy education ÖF Çetin Educational Research and Reviews 10 (5), 566, 2015 | 3 | 2015 |
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models A Dane, ÖF Çetin, M Bekdemir, M Okur, F Baş, O Kanbolat, MÖ Sağırlı The International Journal of Research in Teacher Education 3 (1), 1-12, 2012 | 3 | 2012 |
PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’PERCEPTIONS OF RECTANGULAR PRISM THROUGH MODELS ÖF ÇETİN, A DANE, M OKUR, M BEKDEMİR, F BAŞ, O KANBOLAT, ... Educational Research Association The International Journal of Research in …, 2012 | 3 | 2012 |
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Başarı ya da Başarısızlığının Etkileri Hakkındaki Farkındalıkları ÖF ÇETİN, H BULUT Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 226-250, 2013 | 2* | 2013 |