Takip et
ışıl tanrıseven
ışıl tanrıseven
Mersin Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin hizmetiçi eğitim etkinliklerine ilişkin tutumlarinin belirlenmesi
K Karasolak, I Tanrıseven, GY Konokman
Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (3), 997-1010, 2012
1352012
Pedagojik formasyon öğrencilerinin öğretmenliğe ilişkin öz-yeterlik ve metaforik algıları: mersin üniversitesi örneği/pedagogical formation students’ self-efficacy and …
H Çocuk, G Yokuş, I Tanrıseven
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 373-387, 2015
952015
A tool that can be effective in the self-regulated learning of pre-service teachers: The mind map
I Tanriseven
Australian Journal of Teacher Education (Online) 39 (1), 83-98, 2014
782014
Matematik öğretiminde problem çözme stratejisi olarak dramatizasyonun kullanılması
I Tanrıseven
PQDT-Global, 2000
632000
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının ve öğretmen adaylarının öğrenci merkezli eğitime ilişkin görüşleri (Mersin Üniversitesi örneği)
EY İncik, I Tanrıseven
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (3), 172-184, 2012
622012
Predictive relationships between secondary school students human values, motivational beliefs, and self-regulated learning strategies
I Tanrıseven, B Dilmaç
452013
İngilizce öğretmenlerinin ilkokul 2. sınıf İngilizce dersi öğretim programı hakkındaki görüşleri
Ç Yıldıran, I Tanrıseven
International Journal of Language Academy 3 (1), 210-223, 2015
432015
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
G Konokman, I Tanrıseven, K Karasolak
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 141-158, 2013
432013
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI DRAMANIN KİŞİSEL VE MESLEKİ YAŞANTILARINA KATKISINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
İ TANRISEVEN, M Aykaç
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 329-348, 2013
382013
İlköğretim müfettişlerinin yapılandırmacı program ile öğretmenlerin yapılandırmacı öğrenme ortamı oluşturma düzeylerine ilişkin görüşleri
TY Yelken, L Üredi, I Tanrıseven, F Kılıç
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (2), 31-46, 2010
372010
A meta-analysis of the effectiveness of alternative assessment techniques
E Gozuyesıl, İ Tanrıseven
Eurasian Journal of Educational Research 17 (70), 37-56, 2017
332017
Orta öğretim öğrencilerinin insani değerleri, motivasyonel inançları ve öz-düzenleme stratejileri arasındaki yordayıcı ilişkiler
I Tanrıseven, B Dilmaç
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (1), 21-36, 2013
312013
Examining Primary School Teacher's and Teacher Candidate's Sense of Efficacy
I Tanriseven
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 1479-1484, 2012
312012
Öz-düzenleme stratejileri ve motivasyonel inançlar ile standart olmayan sözel problem çözme arasındaki ilişkiler
Ç Kılıç, I Tanrıseven
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007
29*2007
The Effect of School Practices on Teacher Candidates' Sense of Efficacy Relating to Use of Drama in Education.
I Tanriseven
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 402-412, 2013
222013
Teachers’ opinions on the English curriculum of the 2nd grade primary education
Ç Yıldıran, I Tanrıseven
International Journal of Language Academy 3 (1), 210-223, 2015
212015
Mathematics and science teachers’ perceptions about using drama during the digital story creation process
G Yuksekyalcin, I Tanriseven, H Sancar-Tokmak
Educational Media International 53 (3), 216-227, 2016
202016
The effect of portfolio-based writing assessment on the development of writing skills of EFL students
O Ozer, I Tanrıseven
International Online Journal of Educational Sciences 8 (3), 2020
182020
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
I Tanrısever, TY Yelken
Education Sciences 6 (1), 415-428, 2011
172011
Matematik öğretiminde problem çözme stratejisi olarak dramatizasyonun kullanılması (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi)
I Tanrıseven
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul, 2000
162000
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20