Öğretmenlerin hizmetiçi eğitim etkinliklerine ilişkin tutumlarinin belirlenmesi K Karasolak, I Tanrıseven, GY Konokman Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (3), 997-1010, 2012 | 135 | 2012 |
Pedagojik formasyon öğrencilerinin öğretmenliğe ilişkin öz-yeterlik ve metaforik algıları: mersin üniversitesi örneği/pedagogical formation students’ self-efficacy and … H Çocuk, G Yokuş, I Tanrıseven Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 373-387, 2015 | 95 | 2015 |
A tool that can be effective in the self-regulated learning of pre-service teachers: The mind map I Tanriseven Australian Journal of Teacher Education (Online) 39 (1), 83-98, 2014 | 78 | 2014 |
Matematik öğretiminde problem çözme stratejisi olarak dramatizasyonun kullanılması I Tanrıseven PQDT-Global, 2000 | 63 | 2000 |
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının ve öğretmen adaylarının öğrenci merkezli eğitime ilişkin görüşleri (Mersin Üniversitesi örneği) EY İncik, I Tanrıseven Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (3), 172-184, 2012 | 62 | 2012 |
Predictive relationships between secondary school students human values, motivational beliefs, and self-regulated learning strategies I Tanrıseven, B Dilmaç | 45 | 2013 |
İngilizce öğretmenlerinin ilkokul 2. sınıf İngilizce dersi öğretim programı hakkındaki görüşleri Ç Yıldıran, I Tanrıseven International Journal of Language Academy 3 (1), 210-223, 2015 | 43 | 2015 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ G Konokman, I Tanrıseven, K Karasolak Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 141-158, 2013 | 43 | 2013 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI DRAMANIN KİŞİSEL VE MESLEKİ YAŞANTILARINA KATKISINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ İ TANRISEVEN, M Aykaç Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 329-348, 2013 | 38 | 2013 |
İlköğretim müfettişlerinin yapılandırmacı program ile öğretmenlerin yapılandırmacı öğrenme ortamı oluşturma düzeylerine ilişkin görüşleri TY Yelken, L Üredi, I Tanrıseven, F Kılıç Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (2), 31-46, 2010 | 37 | 2010 |
A meta-analysis of the effectiveness of alternative assessment techniques E Gozuyesıl, İ Tanrıseven Eurasian Journal of Educational Research 17 (70), 37-56, 2017 | 33 | 2017 |
Orta öğretim öğrencilerinin insani değerleri, motivasyonel inançları ve öz-düzenleme stratejileri arasındaki yordayıcı ilişkiler I Tanrıseven, B Dilmaç Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (1), 21-36, 2013 | 31 | 2013 |
Examining Primary School Teacher's and Teacher Candidate's Sense of Efficacy I Tanriseven Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 1479-1484, 2012 | 31 | 2012 |
Öz-düzenleme stratejileri ve motivasyonel inançlar ile standart olmayan sözel problem çözme arasındaki ilişkiler Ç Kılıç, I Tanrıseven Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007 | 29* | 2007 |
The Effect of School Practices on Teacher Candidates' Sense of Efficacy Relating to Use of Drama in Education. I Tanriseven Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 402-412, 2013 | 22 | 2013 |
Teachers’ opinions on the English curriculum of the 2nd grade primary education Ç Yıldıran, I Tanrıseven International Journal of Language Academy 3 (1), 210-223, 2015 | 21 | 2015 |
Mathematics and science teachers’ perceptions about using drama during the digital story creation process G Yuksekyalcin, I Tanriseven, H Sancar-Tokmak Educational Media International 53 (3), 216-227, 2016 | 20 | 2016 |
The effect of portfolio-based writing assessment on the development of writing skills of EFL students O Ozer, I Tanrıseven International Online Journal of Educational Sciences 8 (3), 2020 | 18 | 2020 |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ I Tanrısever, TY Yelken Education Sciences 6 (1), 415-428, 2011 | 17 | 2011 |
Matematik öğretiminde problem çözme stratejisi olarak dramatizasyonun kullanılması (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) I Tanrıseven Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul, 2000 | 16 | 2000 |